Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
The 2009 Goodwood Festival of Speed will provisionally take place over the weekend
of 3.4.5 July, subject to final confirmation very shortly. It will be the 17th
running of the world's largest celebration of motoring culture and promises to be
packed with action and excitement as the planet's most glamorous racing machinery
and famous drivers gather together in the beautiful surroundings of Goodwood Park.
The 2009 theme for this leading motor sport event is now being finalised and will be
announced in the coming weeks.
ik ga ook passen deze keer...keertje overslagen...heb het nu 3 keer op een rij gezien , en ik moet zeggen ..dan heb je het wel even gehad.
ik denk dat ik deze keer eens een ander tripje ga regelen... misschien dat ik wel een naar italie cruise ...ik wil ook wel eens die fabrieken bezoeken waar icefarmer vorig jaar is geweest.
ik ga ook passen deze keer...keertje overslagen...heb het nu 3 keer op een rij gezien , en ik moet zeggen ..dan heb je het wel even gehad.
ik denk dat ik deze keer eens een ander tripje ga regelen... misschien dat ik wel een naar italie cruise ...ik wil ook wel eens die fabrieken bezoeken waar icefarmer vorig jaar is geweest.
Voor mij zal het de 9de keer zijn,dit keer terug 2 dagen of niet,vorig jaar in 1 dag was hels.
Ik heb ook telkens zo iets van nu heb ik het wel gezien,maar dan valt die "uitnodiging" om tickets te bestellen in de bus en stijgt die goesting terug.
Italië,zeker doen Wannes
Waarschijnlijk doe ik die volgend jaar nog eens,of dit jaar maar dan beperkter.
Ik heb daar intussen al enkele fantastische bezoeken op het oog.
Of toch maar helemaal thuis blijven en sparen voor die funkar.
Ik zal er dit jaar ook weer bijzijn. Maar geen trip meer met het openbaar vervoer tot daar...
Een sportvliegerke vanuit Wevelgem of Oostende naar Goodwood,dat zou pas openbaar vervoer"met stijl "zijn,alleen hoe geraak je dan in je hotel.
Ik vraag mij af wat dat zou kosten.
Zijn er hier piloten!!!
Comment