Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goodwood festival of speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Een sportvliegerke vanuit Wevelgem of Oostende naar Goodwood,dat zou pas openbaar vervoer"met stijl "zijn,alleen hoe geraak je dan in je hotel.
    Ik vraag mij af wat dat zou kosten.
    Zijn er hier piloten!!!
    Het is mogelijk om dichtbij goodwood te landen. Dan is er een shuttle voorzien naar het domein. Mailen naar de organisatie voor verdere info. Meen dat gelezen te hebben op de site.
    Blijft prive vervoer hé... De hele eurostar afhuren voor een decant feestje voor en after, dat zou openbaar vervoer in stijl zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Inderdaad. ALS ik terugga, dan ga ik zeker ook op hotel. Dat kamperen was niks voor mij en de sfeer was er alles behalve...
      we gaan dan keer afspreken zeker, om t weer vast te leggen ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben mee, zonder twijfel.
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik pas voor 2009, maar in 2010 ben ik er opnieuw bij.
          Echt??

Ik ben daar! Samen met Ritsuke, blijkbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Echt??

Ik ben daar! Samen met Ritsuke, blijkbaar!
            We gaan een feestje bouwen.
            AutoMinded.be

Comment

• hoeetwoeet

K'zou wel willen gaan dit jaar
              Ofwel slechts om de 2 jaar gaan? K'zou het zeker niet graag 'beu' worden.

TwijfOl

Comment

• Ik ben bang dat niets zal kunnen tippen aan de eerste keer, vorig jaar.

ofwel moet jij een Alpina gekocht hebben tegen dan
                of ik een RS2

Comment

• Dit jaar pas ik, zoals 'k al zei. 't Is prachtig, Goodwood, maar best een duur weekend eigenlijk (al is het zeker z'n geld waard, daar niet van), maar ik ga ze elk ander jaar doen, niet jaar na jaar opnieuw. Ook goed & leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    Ik ben bang dat niets zal kunnen tippen aan de eerste keer, vorig jaar.

ofwel moet jij een Alpina gekocht hebben tegen dan
                    of ik een RS2
                    Tut, 't is lik een domme opmerkingne!

"Oh, deze spaghetti was lekker, nu ga ik er nooit meer eten omdat ze mogelijks nooit nog even lekker zal zijn"

!

Comment

• woar is min lenze naartoe???
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Tut, 't is lik een domme opmerkingne!

"Oh, deze spaghetti was lekker, nu ga ik er nooit meer eten omdat ze mogelijks nooit nog even lekker zal zijn"

!
                        haha priceless!!

Comment

• Fak ik heb zin om 'r naar toe te gaan.

Hopelijk krijg ik een auto mee van huis.

Eens kijken wanneer je ten laatste tickets kan bestellen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• waar kan je tickets bestellen en hoeveel kost dat?
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                              waar kan je tickets bestellen en hoeveel kost dat?
                              Hierzo: http://www.goodwood.co.uk/tickets/Default.aspx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Ik ben bang dat niets zal kunnen tippen aan de eerste keer, vorig jaar.

of ik een RS2
                                Aight

Ik ben mee en hopelijk die RS2 ook, waarom zou 't dan niet kunnen tippen aan vorig jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Aight

Ik ben mee en hopelijk die RS2 ook, waarom zou 't dan niet kunnen tippen aan vorig jaar?
                                  Omdat de groep duidelijk wat zwarte vlekken zal vertonen

Comment

• Zwarte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Zwarte?
                                      Alleen bekend met witte vlekken ofwa?

Comment

• edit, in orde!
                                        Last edited by ; 11/05/2009, 15:57.

Comment

• Blomqvist, Button, Coulthard, Hamilton, Hill, Ickx, Irvine, Loeb, Mikkola, Moss, Sato, Stewart, William,....

Dat ziet er weer veelbelovend uit!

Ik ga alleszins weer redelijk wat tijd postvatten bij de rally stage

The same goes for the Quattro, which will be a key part of the Audi centenary celebrations. Expect to see Quattro past-master Hannu Mikkola throwing the innovative all-wheel-drive Audi around the challenging Goodwood stage.
                                          Expect to see the Audi Quattro Sport, Lancia Rallye 037, Peugeot 205 T16, Renault 5 Maxi Turbo, MG Metro 6R4, Opel Manta 400, and Ford RS200,...

Comment

Working...
                                          X