Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Le Mans Classic 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

voila se

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
          eigelijk wel grappig
          met deze wagen heb ik vandezomer meegereden over de openbare weg

Comment

waarom geen hotel = niet gaan???
            in 2004 heb ik alleen de eerste nacht (vrijdag/zaterdag) een hotel genomen, 3 maand ervoor geboekt & ik zat 80km verderop de rest zat VOL!!!
            de nacht van zaterdag op zondag ben ik gewoonweg de hele nacht naast de baan bljven staan & foto's genomen
            in 2006 heb ik dus gewoonweg de moeite niet meer genomen om een hotel te nemen
            de eerste nacht iets van een 3-tal uurtjes in de wagen geslapen met 3 man in men Golfje
            de 2de nacht men kop een tijdje neergelegd in de perskamer toen ik de chips aant leegmaken was & weer een 2 uurtjes in de wagen
            gaat perfect hoor

en als je dan toch beter wil slapen
            tentje meenemen, dat hadden wij ook vorige keer gedaan, alleen is ze niet gebruikt geweest
            Oeie da is niks voor mij !!! en mijn 2 medereizigers al zeker nie ! en ik weet wat in een tentje slapen is
            Momenteel zijn we aan het kijken naar gites ! is niet duur en met een beetje geluk nog goed eten ook !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
              Oeie da is niks voor mij !!! en mijn 2 medereizigers al zeker nie ! en ik weet wat in een tentje slapen is
              Momenteel zijn we aan het kijken naar gites ! is niet duur en met een beetje geluk nog goed eten ook !
              ja zeg, je moet er iets voor over hebben hé
              en daarbij Le Mans experience = tentje of in de wagen slapen of het leukste van al gewoon wakker blijven & van de sfeer & wagens genieten
              trust me, je zal niet alleen zijn, je ligt dan tesamen me een paar duizenden mensen
              & als je de chance hebt om Britten naast u te hebben dan ga je zeker een leuke BBQ met véél zuip tegemoet gaan

btw
              gites?? wat is dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                Wanneer is dat?? Mocht ik gaan,dan is het met de tent!!
                11-12-13 july

Comment

ja zeg, je moet er iets voor over hebben hé
                  en daarbij Le Mans experience = tentje of in de wagen slapen of het leukste van al gewoon wakker blijven & van de sfeer & wagens genieten
                  trust me, je zal niet alleen zijn, je ligt dan tesamen me een paar duizenden mensen
                  & als je de chance hebt om Britten naast u te hebben dan ga je zeker een leuke BBQ met véél zuip tegemoet gaan

btw
                  gites?? wat is dat?
                  Gîtes : http://www.gites-de-france.com/fr/gites_ruraux check it out

Comment

Ons verblijf is al in orde (op 15KM van het circuit !) nu nog het geschikte vervoer ?

Comment

adembenemend!!!

Comment

Working...
                      X