Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Le Mans Classic 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
met deze wagen heb ik vandezomer meegereden over de openbare weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwaarom geen hotel = niet gaan???
in 2004 heb ik alleen de eerste nacht (vrijdag/zaterdag) een hotel genomen, 3 maand ervoor geboekt & ik zat 80km verderop de rest zat VOL!!!
de nacht van zaterdag op zondag ben ik gewoonweg de hele nacht naast de baan bljven staan & foto's genomen
in 2006 heb ik dus gewoonweg de moeite niet meer genomen om een hotel te nemen
de eerste nacht iets van een 3-tal uurtjes in de wagen geslapen met 3 man in men Golfje
de 2de nacht men kop een tijdje neergelegd in de perskamer toen ik de chips aant leegmaken was & weer een 2 uurtjes in de wagen
gaat perfect hoor
en als je dan toch beter wil slapen
tentje meenemen, dat hadden wij ook vorige keer gedaan, alleen is ze niet gebruikt geweest
Momenteel zijn we aan het kijken naar gites ! is niet duur en met een beetje geluk nog goed eten ook !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenOeie da is niks voor mij !!! en mijn 2 medereizigers al zeker nie ! en ik weet wat in een tentje slapen is
Momenteel zijn we aan het kijken naar gites ! is niet duur en met een beetje geluk nog goed eten ook !
en daarbij Le Mans experience = tentje of in de wagen slapen of het leukste van al gewoon wakker blijven & van de sfeer & wagens genieten
trust me, je zal niet alleen zijn, je ligt dan tesamen me een paar duizenden mensen
& als je de chance hebt om Britten naast u te hebben dan ga je zeker een leuke BBQ met véél zuip tegemoet gaan
btw
gites?? wat is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWanneer is dat?? Mocht ik gaan,dan is het met de tent!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenja zeg, je moet er iets voor over hebben hé
en daarbij Le Mans experience = tentje of in de wagen slapen of het leukste van al gewoon wakker blijven & van de sfeer & wagens genieten
trust me, je zal niet alleen zijn, je ligt dan tesamen me een paar duizenden mensen
& als je de chance hebt om Britten naast u te hebben dan ga je zeker een leuke BBQ met véél zuip tegemoet gaan
btw
gites?? wat is dat?
Comment
-
Comment