Mededeling

Collapse
No announcement yet.

International MotoSalon 2007 24-25.11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• International MotoSalon 2007 24-25.11

Voor de moto rijders en -liefhebbers onder ons.
    Jammer genoeg moet ik werken, anders was ik wel geweest. Aan diegenen die gaan: foto's aub.
    i 1 2 1/2 6

'k denk dat ik dit oversla en maar eens langsloop op het autosalon in januari...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
      'k denk dat ik dit oversla en maar eens langsloop op het autosalon in januari...
      ja da ga ik ook doen, twee van die salons is me net iets te veel.
      maar wil ook wel foto's zien als mensen die vandaag of morge gemaakt zouden hebben!!

Comment

Op het motor-forum stond te lezen dat het nogal beperkt en amateuristisch is...
        Misschien toch geen aanrader.
        i 1 2 1/2 6

Comment

Aan de foto's gezien die ik in een mail heb gehad was het niet veel nee.

Comment

zulle moeten wachten opt autosalon int nieuwe jaar, worden alle nieuwe modellen voorgesteld vant nieuwe jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EduardStegeman Bekijk Berichten
              zulle moeten wachten opt autosalon int nieuwe jaar, worden alle nieuwe modellen voorgesteld vant nieuwe jaar
              Ik denk ook dat het autosalon wel meer de moeite zal zijn. Hier misschien iets meer show en chroom. Op het vorige autosalon heb ik zelfs niet naar de motors gaan kijken denk ik (kan me er toch niets meer van herinneren) Van een motorrijbewijs was nog geen sprake en ik wou mezelf niet kwellen met iets wat ik toch niet kon hebben...
              i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
              X