Mededeling

Collapse
No announcement yet.

leren rijden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• leren rijden.

Hi,

Ik zou graag eens in de grote vakantie. (in de hoop erdoor te zijn voor mijn examens ) eens lessen volgen of dergelijke of circuit of waar dat gedaan wordt :p om beter te leren rijden. Dan in de zin van, wat kunnen driften, of goed manoeuvers kunnen nemen. Zo een dingskes. Is dat ergens mogelijk? Of is dit "weer" een domme vraag dat ik stel.

mystic

Een cursus slippen ed. kan je volgen bij het circuit van Spa-Francorchamps en in Brugge van RACB.

Meer info -> KLIK

Wij hebben dat gedaan bij het circuit, kwestie van al een beetje in de sfeer te zitten.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Op de parking van Zolder wordt dit ook gedaan, met nieuwe Renault Clio's.

Comment

Het kost wel allemaal heel veel.

Om uit eigen zak te betalen, zou ik het liever op m'n eigen houtje leren...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

1 adres om ECHT te leren rijden. Wel niet goedkoop, maar ja, je krijgt er wat voor terug.

Comment

wordt dat normaal niet gedaan met je eigen wagen? Of zijn die alleen maar zeer slecht voor de auto zelf?

Comment

600 euro voor die "lijkt me zeer zalige cursus" in Francormchamps. Damn dat gaat me teveel kosten. Zijn er hier sponsors?
              Lijkt me een ideaal moment om te doen als ik afgestudeerd ben, werk heb en nog bij mijn ouders woon. ZAllek wel genoeg geld hebben om die lessen te volgen. Dan ben ik ook al 21 en zal er tegen dan ook wel wat rijper voor zijn.
              Alhoewel ik nu wel droom om eens met een zwaar beest van een wagen een halve dag om dat parcours te mogen rijden. :p Maarja nog even geduld.
              Zijn er btw al mensen die dit gedaan hebben in francorchamps? Zoja hoe beviel het?
              Last edited by mysticwizard; 11/12/2007, 18:48.

Comment

jesco autotraining.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                  jesco autotraining.
                  Indeed ... www.jesco.be.

Ik heb daar eens een dagje slippen gedaan met Porsche: fun en zeeeeer leerrijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    600 euro voor die "lijkt me zeer zalige cursus" in Francormchamps. Damn dat gaat me teveel kosten. Zijn er hier sponsors?
                    Lijkt me een ideaal moment om te doen als ik afgestudeerd ben, werk heb en nog bij mijn ouders woon. ZAllek wel genoeg geld hebben om die lessen te volgen. Dan ben ik ook al 21 en zal er tegen dan ook wel wat rijper voor zijn.
                    Alhoewel ik nu wel droom om eens met een zwaar beest van een wagen een halve dag om dat parcours te mogen rijden. :p Maarja nog even geduld.
                    Zijn er btw al mensen die dit gedaan hebben in francorchamps? Zoja hoe beviel het?
                    Ik heb daar cursus gevolgd. Je kan er betalen met opleidings cheques (hint hint)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      1 adres om ECHT te leren rijden. Wel niet goedkoop, maar ja, je krijgt er wat voor terug.

www.automobielbeheersing.be

ik krijg korting

Comment

Er zijn een aantal mogelijkheden hiervoor...
                        Ofwel ga je 'n slipcursus volgen, kost meestal iets van 100-150EU.
                        Ofwel ga je leren circuit rijden, bij Eran kost dat iets van 'n 200EU
                        Ofwel ga je 'n cursus car control doen, en dan heb je keuze tussen EPMA (=www.automobielbeheersing.be) en JESCO. Jesco kan naar't schijnt zelfs "op maat" les geven.
                        Anders kan je in de UK ook nog bij hopen scholen terecht, daar is de "trackday scene" immers veel groter...

En 600EU is voor zo'n cursus eigenlijk bijna gratis. Ik ga er 1 dezer zelf nog 'ns werk van maken om een cursus of 2 bij te doen
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                        X