Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Miljaar daar is precies wat te zien...
Wanneer is het volgende keer?
-EDIT-
Effe opgezocht. Het zal volgend jaar doorgaan van 6 tot 8 juli...Last edited by BMWMB; 14/07/2006, 11:13.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBMiljaar daar is precies wat te zien...
Wanneer is het volgende keer?
-EDIT-
Effe opgezocht. Het zal volgend jaar doorgaan van 6 tot 8 juli...
Van de congé eens op verkenning gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsHmmm, die Peugeot 307 WRC is een ex-Gronhölm, maar het zou mij sterk verwonderen moest hij het wel degelijk zijn. Aan de helm te zien (Red-Bull) is het volgens mij Harri Rovanperä.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGDie rode vooraan met die gele badge is geen SVJ hoor .
Maar heb je meer foto's van die grijze (zonder dak)?
En die grijze spyder met Jota panelen, daar heb ik idd nog een paar foto's van, maar niet zo'n goeie (tegen de zon in en ze stonden nogal dicht tegeneen). Ik ben me al de hele tijd aan het afvragen wat dit is. Is dit nu een achteraf omgebouwde Miura. Of is dit die one-off Spyder gebouwd door/voor een Zwitserse consessiehouder maar dan ontdaan van de 'tuning' addenda?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGDie grijze Miura is #4808, die zag er vroeger zo uit.
edit: die achterspoiler doet me erg hard denken aan die lelijke Affolter spoiler kits van nu.Last edited by Wutputt; 14/07/2006, 22:23.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
Comment