Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERMaak je maar geen zorgen over je tickets,die ontvang ik normaalgezien 1 tot max 2 maand voor het evenement zelf.Eens je geweest bent krijg je normaalgezien een folder thuisgestuurd bij wijze van uitnodiging. Ikzelf heb nog geen tickets besteld.Want eigenlijk zoek je beter eerst een hotel,waarschijnlijk doe ik zelfs dit jaar de moeite niet meer om er nog een te vinden.De meeste die gaan reserveren al terug voor het jaar erop.Vorig jaar zat ik zelfs meer dan een half uur ver.Ze profiteren ook wel wat in de prijzen,ik lag telkens aan ongeveer 100pond voor 1 overnachting B&B is wel goedkoper maar nog moeilijker te vinden.Er zijn er veel die daar kamperen,ik denk dat ik het dit jaar ook doe.Het zijn allemaal petrolhaeds samen hé,misschien raken we wel met enkele forumers samen op een terrein,we zien wel wie erallemaal gaat.
Comment
-
Interesseert me ook wel voor een keertje te gaan bezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERMaak je maar geen zorgen over je tickets,die ontvang ik normaalgezien 1 tot max 2 maand voor het evenement zelf.Eens je geweest bent krijg je normaalgezien een folder thuisgestuurd bij wijze van uitnodiging. Ikzelf heb nog geen tickets besteld.Want eigenlijk zoek je beter eerst een hotel,waarschijnlijk doe ik zelfs dit jaar de moeite niet meer om er nog een te vinden.De meeste die gaan reserveren al terug voor het jaar erop.Vorig jaar zat ik zelfs meer dan een half uur ver.Ze profiteren ook wel wat in de prijzen,ik lag telkens aan ongeveer 100pond voor 1 overnachting B&B is wel goedkoper maar nog moeilijker te vinden.Er zijn er veel die daar kamperen,ik denk dat ik het dit jaar ook doe.Het zijn allemaal petrolhaeds samen hé,misschien raken we wel met enkele forumers samen op een terrein,we zien wel wie erallemaal gaat.
En dat van die prijzen had ik eigenlijk wel gedacht hoor, dat weekend is natuurlijk ook kassa voor die mensen ginder. Maar 100 pond voor 1 nacht is toch wat te veel
Dus zal het een tentje en een BBQ worden he !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SimoniIs er iemand hier die het verschil weet tussen al die verschillende tickets en of ze hun meerprijs waard zijn?
Basisprijs is 88£ voor een weekend en de rest zon 150 maar wat kan je meer?
De basisprijs is mijn inziens meer als goed genoeg. De personen die er reeds geweest zijn - waar ik vorig jaar wat uitleg aan vroeg - zei dat die basisprijs meer als voldoende was. Zichtbaarheid is overal zeer goed en je bent geen oudje dat de hele dag op een tribune gaat zitten als je tussen de F1's en tussen de Enzo's kunt wandelen.
Comment
-
Die combo tickets zijn voor 2 verschillende evenementen,voor het Festival:dit is de heuvelklim langs de oprit vh kasteel waaraan alle soorten racewagens deelnemen,deze word gehoudenin juli,dan is er de Rivivel:dit zijn race´s die worden gereden op het nabijgelegen circuit van Goodwood maar dan enkel met wagens uit de jaren 50 en 60,dit vind plaats in september .Opletten bij het bestellen dus,het basisticket is voldoende voor het Festival als extra kan je die tribuneplaatsen bijbetalen natuurlijk maar ik vind dit ook overbodig,want iedereen is eigenlijk de ganse dag on the move van het een naar het ander want er is werkelijk zo veel te zien en alle paddok´s zijn toegankelijk er is daar bijna niemand die de ganse dag op zijn zelfde plaatsje blijft staan.Ikzelf ga steeds enkel op zaterdag en zondag,de vrijdag werd er minder gereden en is er een veiling die niet voor het gewone publiek toegankelijkijk is.Ik bestel dus alleen een ticket voor zaterdag &zondag ,dit is nog iets goedkoper vorig jaar kwam een weekendticket nog op hetzelfde nu hebben ze die duurder gemaakt
Comment
-
Hier heb ik altijd al 'ns naartoe willen gaan. Aan de reportages over FoS te zien, doen er steeds tal val lekkere auto's mee, een beetje een geile bakken orgieThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtHier heb ik altijd al 'ns naartoe willen gaan. Aan de reportages over FoS te zien, doen er steeds tal val lekkere auto's mee, een beetje een geile bakken orgie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtHier heb ik altijd al 'ns naartoe willen gaan. Aan de reportages over FoS te zien, doen er steeds tal val lekkere auto's mee, een beetje een geile bakken orgieBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMEREr zijn meer dan 20 klasse´s waarin gereden word waarin telkens tussen de 5 á 20 auto´s ad start staan.Sommige rijden voor een tijd,anderen gwoon als demostratierun waarbij het spectakel niet geschuwd word.F1 bolides mogen niet tegen de tijd rijden wegens te gevaarlijk,hierdoor geven ze bijna donuts en burnout´s van beneden tot boven,sinds vorig jaar is er ook een rallyproef uigezet in het bos. Demostratie met Spitfieers ,Boeing,enz.Het is onmogelijk om alles te zien want sommige dingen verlopen gelijktijdig.Op zaterdag en zondag rijd alles 2 keer de vrijdag is er slechts 1runRoughneck neem er maar uwe zakdoek bij hier(2de foto)
Ik wil gaan zien
Comment
-
van die tickets had ik het eigenlijk over iets anders...
Goodwood revival is idd een andere datum enzo en daar lopen er ook veel rond in de klassieke kleren en zo
Ik had het op hetvolgende, maar kveronderstel dat dit gewoon toegangstickets zijn voor de verschillende tribunes:
Comment
-
Admission only,dit zijn de kaarten die ik altijd bestel,die Grandstands zijn inderdaad tribunes waarvoor er extra gerekend word.Maar aangezien je toch bijna de hele dag rondloopt vind ik dat wat overbodig.Kan interresant zijn om te fotograferen maar ik denk dat je dan al speciale apparatuur nodig hebt aangzien deze tribunes achter het gewone publiek staan of het moest het ganse weekend regenen.Hou het geld in je zak,ge zult het aan genoeg anders kunnen besteden daarBijgevoegde Bestanden
Comment
-
De kogel is door de kerk.We gaan opnieuw,we kunnen het niet laten.
Daarnet heb ik mijn tickets geboekt alsook de Eurotunnel.Voor de liefhebbers die gaan en nog geen overtocht geboekt hebben.Wees snel en boek op http://www.eurotunnel.com . Ik heb mijn reservatie via internet voor 60€ heen en terug,maar na het weekend geloof ik dat de goedkoopste tarief 62€ word, enkele reis!!
Wel kiezen voor een vroeg vertrek,ik heb gekozen voorvertek op 8juli 05:09 en terug op 9juli 21:06,dit zijn de ideaale uren om naar Goodwood te reizen.Voor de terugkeer,als je te vroeg id terminal van EUROTUNNEL aankomt zetten ze je zelfs zonder tariefwijziging op een vroegere trein.Omgekeerd is moeilijker daarom neem ik die van21:06,als je dan vroeger bent zetten ze je op iets van 20:00 ,zo hebben wij het de voorgaande jaren steeds gedaan.Dus als er iemand gaat en ge neemt dezelfde uren,kunnen we eventueel afspreken.
Ik ga er geen tijd en moeite meer insteken om nog een hotel te zoeken en neem een tent mee.Ik ben id auto toch voorzien met een compressor voor de luchtmatras en waterkoker voor het wassen en de koffie.
Voor ter plaatse raad ik iedereen aan om de parking M te volgen,meestal kan je dan dichtbij de ingang raken,en bovenaan de parking kan er gamakkelijk gekampeerd worden,heb ik vorig jaar gezien.Met rode pijl aangeduid op de kaart.
Misschien word het dit jaar wel een AW-meeting plaats .
Allen daarheen!!!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Tickets voor Goodwood via http://www.goodwood.co.uk ,ook telefonisch,staat op de site.Maar via de site is het heel simpel.
Ik heb nog eens nagezien,voor de Eurotunnel,voor het tarief dat ik gekregen heb,en met de bijkomende vertrekuren.Zeker boeken voor morgen middernacht.
Succes
Comment
Comment