Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Op de site staat nu een film vd persvoorstelling vh Festival van dit jaar.
    http://www.goodwood.co.uk
    Zijn er hier nog die gaan?
    Echte autoliefhebbers moeten dit eens meegemaakt hebben.
    HET Mekka voor de petrolhead!!!
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 06/11/2006, 00:44.

Comment

Dit is Grandturismo 4 in het echt!!!
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 06/11/2006, 00:44.

Comment

Wil er al enkele jaren naartoe gaan, al is het maar om De GT(40)'s bezig te zien...
        maar ook dit jaar zal ik moeten passen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT2
          Wil er al enkele jaren naartoe gaan, al is het maar om De GT(40)'s bezig te zien...
          maar ook dit jaar zal ik moeten passen
          Ge weet niet wat ge mist,jong.Ik ga u nog een beetje meer goesting doen krijgen.
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 06/11/2006, 00:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
            Ge weet niet wat ge mist,jong.Ik ga u nog een beetje meer goesting doen krijgen.

Ik weet jammer genoeg wet ik mis

Comment

Ik ga morgen even langs het reisbureau om te laten berekenen wat het kost, 'k heb namelijk veel goesting om te gaan

Er zijn diverse hotels in de omtrek waar nog kamers vrij zijn.
              Oa in de Best Western keten

Vertrek: 8 juli om 01h00 in Oostende met de ferry
              Retour: 9 juli om 18h30 in Ramsgate met de ferry

Kostprijs: 69 EUR

Valt goed mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
                Ik ga morgen even langs het reisbureau om te laten berekenen wat het kost, 'k heb namelijk veel goesting om te gaan

Er zijn diverse hotels in de omtrek waar nog kamers vrij zijn.
                Oa in de Best Western keten

Vertrek: 8 juli om 01h00 in Oostende met de ferry
                Retour: 9 juli om 18h30 in Ramsgate met de ferry

Kostprijs: 69 EUR

Valt goed mee

De overtocht vanuit Oostende duurt wel 4uur hé. Een reisbureau hebt ge toch ne nodig om in Goodwood te raken.
                2jaar geleden heb ik in januari een hotel gezocht en was het al moeilijk,vorig jaar slechts in februari geboekt,en heb ik zelf tot in Portsmouth moeten rijden voor een hotel.Daar was dan nog een huwlijksfeest bezig(veel lawaai)en midden in de nacht brandalarm waardoor iedereen nog een meer dan een uur op straat stond
                Omdat mijn vrouwtje liever wat uislaapt,nemen we een tent,dan ben ik er vroeg en zonder file de zondag,en kan zij nog wat blijven liggen(de mafketel )
                Eurotunnel is nog tot middernacht mogelijk voor 60€

See You at Goodwood,we kunnen kort voordien misshien eens contact opnemen hé
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 06/11/2006, 00:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                  De overtocht vanuit Oostende duurt wel 4uur hé. Een reisbureau hebt ge toch ne nodig om in Goodwood te raken.
                  2jaar geleden heb ik in januari een hotel gezocht en was het al moeilijk,vorig jaar slechts in februari geboekt,en heb ik zelf tot in Portsmouth moeten rijden voor een hotel.Daar was dan nog een huwlijksfeest bezig(veel lawaai)en midden in de nacht brandalarm waardoor iedereen nog een meer dan een uur op straat stond
                  Omdat mijn vrouwtje liever wat uislaapt,nemen we een tent,dan ben ik er vroeg en zonder file de zondag,en kan zij nog wat blijven liggen(de mafketel )
                  Eurotunnel is nog tot middernacht mogelijk voor 60€

See You at Goodwood,we kunnen kort voordien misshien eens contact opnemen hé
                  Ik vind de overtocht met de ferry net héél ontspannend. Maw, persoonlijk verkies ik de boot boven de trein. Voor 1 dag aller/retour neem ik idd de trein. Op de dag zelf betaal je iets van een 130 of 160 EUR ('k zou eens moeten zoeken in 'm archieven waar m'n ticketjes steken).

Nope, ik heb geen reisbureau nodig voor de UK... Alleen heb ik een bloedhekel aan betalingen over het internet en vind ik het leuk als alles op voorhand voor mij geregeld is Maw: 'k betaal graag iets meer aan een reisbureau als zij alles maar in orde brengen

Wat hotels betreft: 'k heb in Portsmouth en Brighton gekeken en daar is nog plaats tegen een schappelijke prijs in een deftig Best Western hotel. Ok, 't is mss wel 35km (Portsmouth) of 55km (Brighton) maar zover is dat nu toch ook niet?

Oh, kamperen is bij mij out of the question... Ik geef de voorkeur aan minimale luxe als ik "op verlof" ben

Mvg,

Comment

Ik wiiiilll
                    Edit:

ook gaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                      Ik wiiiilll
                      Edit:

ook gaan!
                      Ik ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
                        Ik vind de overtocht met de ferry net héél ontspannend. Maw, persoonlijk verkies ik de boot boven de trein. Voor 1 dag aller/retour neem ik idd de trein. Op de dag zelf betaal je iets van een 130 of 160 EUR ('k zou eens moeten zoeken in 'm archieven waar m'n ticketjes steken).

Nope, ik heb geen reisbureau nodig voor de UK... Alleen heb ik een bloedhekel aan betalingen over het internet en vind ik het leuk als alles op voorhand voor mij geregeld is Maw: 'k betaal graag iets meer aan een reisbureau als zij alles maar in orde brengen

Wat hotels betreft: 'k heb in Portsmouth en Brighton gekeken en daar is nog plaats tegen een schappelijke prijs in een deftig Best Western hotel. Ok, 't is mss wel 35km (Portsmouth) of 55km (Brighton) maar zover is dat nu toch ook niet?

Oh, kamperen is bij mij out of the question... Ik geef de voorkeur aan minimale luxe als ik "op verlof" ben

Mvg,

Wij overnachten nu toch op hotel.Het vrouwtje is op het laatste moment van gedacht veranderd.Iets in verband met een badkamer en haar haar ,vrouwen hé
                        Het is hetzelfde hotel waar wij vorig jaar verbleven,en waar jij hier ook al over gesproken hebt.Het Best Western hotel Royal Beach Hotel in Portsmouth(met zicht op zee )
                        Geboekt via http://www.activehotels.com 80£ ,wanneer je rechtstreeks via Best Western of op de site van het hotel zelf boekt kost dit zeker 15£ meer.
                        Moest jij hier ook verblijven laat dan iets weten hé
                        Is het de eerste keer dat je naar Goodwood gaat?

@ Roughneck & turboman,niet twijfelen en gewoon gaan!!!!
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 28/01/2007, 05:45.

Comment

miljaar ...daar zou ik ook wel eens willen naartoe gaan we kunnen miss in groep gaan ( mini meet)en er een leuke tocht van maken. Hoeveel km is het vanuit Brussel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                            miljaar ...daar zou ik ook wel eens willen naartoe gaan we kunnen miss in groep gaan ( mini meet)en er een leuke tocht van maken. Hoeveel km is het vanuit Brussel?
                            Ik ga dus mee.Moet je kaarten ginder kopen of moet je die bestellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                              Ik ga dus mee.Moet je kaarten ginder kopen of moet je die bestellen?
                              Waarom niet?? Ik sta paraat maar dan moet dat wel zonder veel uitstel geregeld worden hé...

Who's in?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                Waarom niet?? Ik sta paraat maar dan moet dat wel zonder veel uitstel geregeld worden hé...

Who's in?
                                Ik. Definately.

Comment

zeg we kunnen misschien deftige afspraken maken , en met zo weinig mogelijk auto's naar daar rijden , als we toch in hetzelfde hotel kunnen verblijven...parking zal er ginder al niet te veel zijn waarschijnlijk. Wij zijn al met 2 in de bimmer , dus nog 2 kunnen er gerust mee. 3 ook maar dat is minder gezellig voor diegene in het midden. Wie gaat er kijken voor de plaatsen in het hotel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker

Who's in?
                                    Inderdaad. Het zijn 3 dagen. Vrijdag 7, zaterdag 8 en zondag 9 juli.

Wie gaat er een heel week-end mee? Ik heb een voorkeur voor de tent, lekker dichtbij de actie en alle rommel kan gerust in het koffer. Dan hebben we het ook nog aardig comfortabel. Die prijs zal dus wel meevallen.

Ik heb dus juist naar het festival gebeld, er is geen plaats meer op het kampeerterrein. D.w.z. dat we dan op een ander moeten gaan, ongeveer 2 mijlen van het festival verwijderd.

Er zijn daar nog 3 (!!) plaatsen. Voor 2 nachten (dus aankomst vrijdagmorgen vroeg, vertrek zondagnamiddag) voor 4 personen zou op 46 pond komen in totaal. Dat maakt 11 pond en een beetje per persoon, dus 6 pond per nacht ongeveer.

Wie gaat er mee, want dan moet ik snel reserveren. Een ticket voor vrijdag, zaterdag en zondag kost 88 pond.

Mag ik de bevestiging van diegenen die meegaan en per tent willen, dan kan ik alvast camping regelen.

That is, indien er mensen dat zien zitten, per tent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                                      zeg we kunnen misschien deftige afspraken maken , en met zo weinig mogelijk auto's naar daar rijden , als we toch in hetzelfde hotel kunnen verblijven...parking zal er ginder al niet te veel zijn waarschijnlijk. Wij zijn al met 2 in de bimmer , dus nog 2 kunnen er gerust mee. 3 ook maar dat is minder gezellig voor diegene in het midden. Wie gaat er kijken voor de plaatsen in het hotel ?
                                      Ik wil eigenlijk gerust per tent gaan. Een hotel is voor mij niet nodig, de tarieven ginds kennende.

Comment

Ik wil gaan,maar alleen zaterdag en zondag!En een tent is voor mij ook goed Ga jij ook vrijdag Dennis?

Comment

ik kan wel pas vertrekken zaterdag heel vroeg ( want vrijdagavond nog vertrekken dat levert toch niks op)en dan de trein op , en daar zou ik graag op hotel gaan?!

Comment

Working...
                                          X