Voor mij is met de tent goed, en ik kan vrijdag al vertrekken, in principe kan ik niet tot zondag blijven (werk), maar hiervoor kan ik me wel even ziek melden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanIk wil gaan,maar alleen zaterdag en zondag!En een tent is voor mij ook goed Ga jij ook vrijdag Dennis?
Dan moet ik geen extra dagje vrij pakken vrijdag dus dat komt goed uit. Bovendien is het ticket Goodwood zelf dan 3 pond goedkoper, 85 pond ipv 88 pond.
Ik veronderstel dat de tent dan iets van een € 35 zal zijn + de shuttle (die we kunnen delen) + ticket (ieder voor zich) + brandstof + eten...
Zal goed meevallen denk 'k.
Wannes, wil jij per sé op hotel?
Comment
-
Als we zaterdag met de trein naar ginds gaan (calais - folksstone) dan betalen we € 60 voor de oversteek, heen en terug.
Indien met 4, is dat € 15 per persoon. Helemaal niet duur.
Dat zou dan zaterdagmorgen tegen 6h inchecken zijn om vervolgens na een half uurtje ginds aan te komen.
Zondagavond bijvoorbeeld tegen 00:15 terug in Calais, vandaar door naar huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIn principe is zaterdag en zondag voor mij ook goed...
Dan moet ik geen extra dagje vrij pakken vrijdag dus dat komt goed uit. Bovendien is het ticket Goodwood zelf dan 3 pond goedkoper, 85 pond ipv 88 pond.
Ik veronderstel dat de tent dan iets van een € 35 zal zijn + de shuttle (die we kunnen delen) + ticket (ieder voor zich) + brandstof + eten...
Zal goed meevallen denk 'k.
Wannes, wil jij per sé op hotel?
Die prijzen vallen precies heel goed mee!
@Turboman & Wannes: Zijn jullie er nu op 12/04?
Comment
-
Ik ben een beetje bang van die campings...zoveel volk en die engelse kenende goed veel zuipen ...en dan k**sen...het moet allemaal toch een klein beetje proper blijven hé...ik heb er eigenlijk geen idee van hoe het er ginder aan toe gaat gaan , maar als ik het vergelijk met bij ons die campings met de F1 , dan kies ik toch voor een hotel?!Welk uur zouden jullie dan vertrekken? Wij zijn al zeker met 2. @ porker , voor de 12e is het voor mij al in orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERWij overnachten nu toch op hotel.Het vrouwtje is op het laatste moment van gedacht veranderd.Iets in verband met een badkamer en haar haar ,vrouwen hé
Het is hetzelfde hotel waar wij vorig jaar verbleven,en waar jij hier ook al over gesproken hebt.Het Best Western hotel Royal Beach Hotel in Portsmouth(met zicht op zee )
Geboekt via http://www.activehotels.com 80£ ,wanneer je rechtstreeks via Best Western of op de site van het hotel zelf boekt kost dit zeker 15£ meer.
Moest jij hier ook verblijven laat dan iets weten hé
Is het de eerste keer dat je naar Goodwood gaat?
Normaliter zal ik dus ook naar ginder gaan En mogelijk zelfs in hetzelfde hotel logeren
Anyway, 'k vermoed dat ik volgende week wel uitsluitsel zal hebben of ik al dan niet ga (effe nog agenda controleren).
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanHotel of tent!Ik ga mee!Count me in. Ik weet nog niks voor de 12de.Nog steeds geen mail gekregen
Wat ga je nu doen? Camping of hotel? Anders reserveer ik alvast voor 3 personen.
Ik slaap voor één nacht sowieso beter op de grond als in een vreemd bed... Raar eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOk, dan ga ik voor mezelf een ticket reserveren op zaterdag en zondag via de website.
Wat ga je nu doen? Camping of hotel? Anders reserveer ik alvast voor 3 personen.
Ik slaap voor één nacht sowieso beter op de grond als in een vreemd bed... Raar eigenlijk.
Comment
-
@Wannes, die Engelsen gaan toch niet in je gezicht liggen kotsen omdat je in een tent ligt?
Het is en blijft een autofestival dus het zal nog allemaal redelijk netjes verlopen denk ik? Daarbij heb ik na 3 nachten Dour festival geen spatje kots *** of modder op mij gehad, dus...
Ik ben voorstander voor de tent, en absoluut voorstander van eens met de aanwezige forummers FLINK door te zakken die avond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanHotel of tent!Ik ga mee!Count me in. Ik weet nog niks voor de 12de.Nog steeds geen mail gekregen
Ik heb ook nog niets gehoord sinds m'n betaling maar het mens achter de reply computer zei dat alles in orde was vanaf de betaling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanHebben ze bij u maar geantwoord nadat ge betaald hebt?
De laatste week heb ik ook geen mail meer gekregen, misschien is het bureau even gesloten of iets in die aard..
Comment
-
Ik heb alvast de campingplaats gereserveerd en voorafbetaald met Visa. Het was 41 pond, iets van een € 60.
Het enige nadeel was dat we minimum (omdat 't zo een druk week-end was) 2 nachten moesten boeken. Dat heb ik aldus ook gedaan.
In principe kunnen we dus vrijdagavond oprijden en zondagavond terugkomen.
Bon, ik ga mij nu ook mijn ticket regelen. Dat is uiteraard ieder voor zichzelf. Vergewis je er wel van dat het ticket ter plaatse niet meer te kopen is hé. Het ticket moet absoluut vooraf besteld worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk heb alvast de campingplaats gereserveerd en voorafbetaald met Visa. Het was 41 pond, iets van een € 60.
Het enige nadeel was dat we minimum (omdat 't zo een druk week-end was) 2 nachten moesten boeken. Dat heb ik aldus ook gedaan.
In principe kunnen we dus vrijdagavond oprijden en zondagavond terugkomen.
Bon, ik ga mij nu ook mijn ticket regelen. Dat is uiteraard ieder voor zichzelf. Vergewis je er wel van dat het ticket ter plaatse niet meer te kopen is hé. Het ticket moet absoluut vooraf besteld worden.
Via welke weg zijn zo'n tickets te reserveren? www.goodwood.co.uk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerIs zo'n ticket met hoogdringendheid te regelen, of zijn daar nog genoeg plaatsen voor?
Via welke weg zijn zo'n tickets te reserveren? www.goodwood.co.uk?
Vanaf daar wijst het zichzelf uit.
Comment
-
Er staat overigens een knap filmpje online over de persdag:
http://www.goodwood.co.uk/fos/
De Bugatti Veyron zal er dus ook van jetje geven, net zoals het stuntteam de Red Arrows.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckEr staat overigens een knap filmpje online over de persdag:
http://www.goodwood.co.uk/fos/
De Bugatti Veyron zal er dus ook van jetje geven, net zoals het stuntteam de Red Arrows.
Comment
Comment