Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
    Welk soort ticket nemen we dan? Admission only of iets anders?
    Admission only will do

Tenzij je natuurlijk op een van de tribunes wil staan/zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
      Admission only will do

Inderdaad, de hill climb biedt plaats genoeg om te staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
        Inderdaad, de hill climb biedt plaats genoeg om te staan.
        Dus £88? Dat valt goed mee *gaat even de Visa-kaart halen*

Comment

Ik ga dat morgen efkes in orde brengen!Kzie het volledig zitten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
            Dus £88? Dat valt goed mee *gaat even de Visa-kaart halen*
            85 pond! 88 pond is de vrijdag ook meegerekend. En de turboman kon de vrijdag niet, dus is het voldoende voor zaterdag en zondag hé.

Dan ben je 3 pond goedkoper af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
              Admission only will do

Admission only is voldoende,automatisch ga je daar toch gans de dag heen en weer lopen.Er is echt zoveel te zien

Foto1:een stuk van een van de 4 parkings,dus plaats genoeg.De parkings alleen al zijn de moeite om eens door te wandelen,wat daar allemaal staat.Ik ga er straks eens een paar tonen.Ik weet zelfs mijne Alfa staan op deze foto

Foto 2:hier zie je het parcours,in de binnenkant vh parcour staanaale standen ven merken,toebehoren,schaalmodellen,kledij...! De andere kant is het volledig wagenpark aan beide kanten vh kasteel,let trouwens op de achtergrond zie je ook een parking

Foto 3:hier zie je terug alle standen.Let ook op het grote ronde grasplein,een lig-en piknik weide,waar ook bijna gans de dag live muziek is

foto4:demo met Spitfire´s

foto5:hier konden ritjes meegemaakt worden in de Bouwler,wel stinkend duur voor een heel kort ritje

Wie is er trouwens al eens geweest en voor wie word het de eerst keer?
              Last edited by ; 06/11/2006, 00:47.

Comment

85 pond! 88 pond is de vrijdag ook meegerekend. En de turboman kon de vrijdag niet, dus is het voldoende voor zaterdag en zondag hé.

Dan ben je 3 pond goedkoper af
                Dus Dennis.de kampingplaats is geregeld Zalig.Ik vertik het om op een openbare toilet te drukken.Dus ik neem een zak van den ikea mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                  Dus Dennis.de kampingplaats is geregeld Zalig.Ik vertik het om op een openbare toilet te drukken.Dus ik neem een zak van den ikea mee.
                  Mijn gevoeg doe ik waar het hoort. Voor de tent van een luidgebekte engelsman

Nee, serieus, de kamping is geregeld. Wie heeft er een tent?

Dat zal de eerste keer zijn dat AW leden met de tent weggaan.

Aan de andere kant, het is misschien toch niet zo goed om toch het ticket van 88 pond te nemen. Het is maar 3 pond meer, maar stel dat we beslissen om toch de vrijdag te gaan, dan gaat dat en kost je dat maar 3 pond extra.

Comment

Mijn gevoeg doe ik waar het hoort. Voor de tent van een luidgebekte engelsman

Nee, serieus, de kamping is geregeld. Wie heeft er een tent?

Dat zal de eerste keer zijn dat AW leden met de tent weggaan.

Aan de andere kant, het is misschien toch niet zo goed om toch het ticket van 88 pond te nemen. Het is maar 3 pond meer, maar stel dat we beslissen om toch de vrijdag te gaan, dan gaat dat en kost je dat maar 3 pond extra.
                    Een grote tent dan wel.Dat we er met een man of 5 inkunnen Kakken doe ik in de slaapzak van porker

Comment

De tickets zijn besteld.Met dank aan Dennis

Comment

Dit zijn foto`s vd publieke parking
                        Vooral diene 147 mkI die voor die Noble staat foto is van 2003
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 06/11/2006, 00:47.

Comment

Hopelijk doen ze dit ook weer.De laatste 2 jaren laat Rolls-Royce telkens een Boeing boven Goodwood cirkelen,optrekken,dalen,enz...er was zelfs live comentaar van de piloot via de luidsprekers:"als ik nog lager en trager vlieg liggen we beneden!!!!" Ik kan je verzekeren hij komt laaaag!!!!

Ook al een paar keer gezien daar deze Redbull jet,serieuze stunts
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 06/11/2006, 00:48.

Comment

Deze wilde ik jullie ook niet onthouden,dit is het racecircuit van Goodwood.Ik heb er vorig jaar tijdens het festival eens rongelopen id paddock.Een firma liet als incentive personeel op het circuit rijden met Caterham´s,Elise´s en Porsche´s
                            Ook veel vd genodigde racepiloten landen er(binnenkant vh circuit is een vliegveld)en worden van daar naar het festival gebracht in RR.
                            In de hoek rechtsboven zie je trouwens de RR-fabriek
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dit jaar is er een demonstratie van de Red Arrows, één der meest bekende stuntteams ter wereld.

Edit: Ticket is besteld!

Comment

Dit jaar is er een demonstratie van de Red Arrows, één der meest bekende stuntteams ter wereld.

Edit: Ticket is besteld!
                                Er zijn elk jaar meerdere dingen te doen id lucht,Arrows zijn er ook al geweest,ze hadden er zelfs een eigen stand.Ben jij er al geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                                  Er zijn elk jaar meerdere dingen te doen id lucht,Arrows zijn er ook al geweest,ze hadden er zelfs een eigen stand.Ben jij er al geweest.
                                  Neen. Dit wordt voor mij de maiden trip

Comment

Ok , als den dennis zijn tent groot genoeg is , en ze willen ons op die camping met nog extra 2 man toelaten , gaan ik en de fastastic mee... lekker teambuildingen onder forumers . @ turboman: met wie ga jij nu oprijden? Ik vertrek zaterdag heel vroeg ( ga waarschijnlijk vrijdagavond aan de zee in app van ouders slapen , om wat voorsprong te hebben) Daar is plaats genoeg om nog 2 man extra te laten slapen. En dan kunnen we met de eerste trein mee. Anders gaat het vrijdag wel wat laat worden om daar nog te arriveren. Laat me iets weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                                      Ok , als den dennis zijn tent groot genoeg is , en ze willen ons op die camping met nog extra 2 man toelaten , gaan ik en de fastastic mee... lekker teambuildingen onder forumers . @ turboman: met wie ga jij nu oprijden? Ik vertrek zaterdag heel vroeg ( ga waarschijnlijk vrijdagavond aan de zee in app van ouders slapen , om wat voorsprong te hebben) Daar is plaats genoeg om nog 2 man extra te laten slapen. En dan kunnen we met de eerste trein mee. Anders gaat het vrijdag wel wat laat worden om daar nog te arriveren. Laat me iets weten.
                                      Ik gaan mij dan nog een tent mogen halen denk ik... 5 man... Eens kijken of ik dat nog ergens heb liggen.

Ik ga eens kijken of er nog plaats is voor 2 extra personen op ons stekje. Ik heb meer en meer de voorkeur om vrijdagmorgen op te rijden.

Turboman / Porker, what say you?

Comment

Ok, ik heb voor 2 personen extra gereserveerd. Dus dat wilt zeggen dat we met 5 op de camping zijn.

Wie zorgt voor de BBQ? Wie zorgt voor het bier? Wie zorgt voor de tent?

Comment

• We hebben hier nog wel een tentje liggen waar je met twee ruim in kan die we opzij hielden als er iets was waar we onze goede tent niet voor wilden gebruiken.

Die mag je altijd hebben als je wil.

Tis geen nieuwe meer he.

Comment

Working...
                                          X