Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesik zal voor den drank en wat voedsel zorgen...ik neem dat hier toch maar uit het schap hé Hebben jullie voorkeur?? Als den Bart niet mee met mij rijdt ga ik wel met de mini komen , maar ik kan ook altijd mijn zetelkes plat leggen hé..dan gaat er meer in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk gaan mij dan nog een tent mogen halen denk ik... 5 man... Eens kijken of ik dat nog ergens heb liggen.
Ik ga eens kijken of er nog plaats is voor 2 extra personen op ons stekje. Ik heb meer en meer de voorkeur om vrijdagmorgen op te rijden.
Turboman / Porker, what say you?
Comment
-
Zoals het er dus voorstaat:
De Camping is gereserveerd voor 5 personen. Hieronder versta ik: Wannes, Porker, Turboman, Fantastic & ik.
Ik zou graag een overzichtje hebben van de personen die een ticket hebben en voor welke dagen. Gewoon eventjes aanvullen door iedereen:
- Roughneck - ticket Vrijdag / Zaterdag / Zondag
- Turboman - ticket Vrijdag / Zaterdag / Zondag
- Wannes - ticket xxx
- Fantastic - ticket xxx
- Porker - ticket xxx
- IceFarmer - ticket xxx
Graag zou ik ook weten wie wanneer kan gaan. Uiteraard is het de bedoeling de tijd ter plekke te maximaliseren. Op deze manier kunnen we het vervoer ook wat beter regelen.
- Wannes: Zaterdagvroeg en zondag
- Turboman: Vanaf vrijdagmiddag
- Porker: vanaf vrijdagmorgen
- Roughneck: vanaf vrijdagmorgen
- Fantastic: ....
- ...
Mijn voorkeur gaat er naar uit vrijdagmorgen te vertrekken. Volgens de website zijn het vrijdagmorgen vrije trainingen, is de minst drukke dag, en kan je veel zien 't schijnt zo.
Comment
-
kijk , ik kan altijd dienst doen als bezemwagen ...voor diegene die niet op vrijdagmorgen kunnen vertrekken. om hoe laat zou ik nu eigenlijk best de trein reserveren ? Hoe lang duurt het nog om vanuit Calais tot bij het evenement te geraken? want ik heb gezien dat er alle kwartieren een trein is , er is dus zeer veel keuze , en ik ga nu ook weer niet in het holst van de nacht opstaan , om daar dan te moeten wachten tot de rest nog wakker moet worden
Comment
-
- Roughneck - ticket Vrijdag / Zaterdag / Zondag
- Wannes - ticket zaterdag/zondag
- Fantastic - ticket zaterdag/zondag
- Porker - ticket xxx
- IceFarmer - ticket xxx
- Fantastic:zaterdagvroeg en zondag
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes- Roughneck - ticket Vrijdag / Zaterdag / Zondag
- Wannes - ticket zaterdag/zondag
- Fantastic - ticket zaterdag/zondag
- Porker - ticket xxx
- IceFarmer - ticket zaterdagvroeg/zondag
- Fantastic:zaterdagvroeg en zondag
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtIs er nog een plaatsje vrij? Ik zou ook supergraag meegaan. Goodwood staat al een tijdje op m'n to do lijstje.
Stel dat ik Porker en Turboman (of hij rijdt met Wannes mee, da's nog niet zeker) moet meenmene, dan kan ik jou ook nog meenemen.
Dat wilt zeggen dat ik wel nog een plaats extra moet reserveren op de camping hé.
Laat je me dan zo snel mogelijk iets weten of je meegaat?
Dan moeten we ook een tent voor 6 hebben
Grote tent me dunkt
Comment
-
Het kan zijn dat ik ook pas vanaf vrijdagavond op kan rijden... Er zit misschien een beroepsmatige wijziging bij mij aan te komen dus dan kan het wel eens zijn dat ik ergens anders de boel moet rechthouden en het mij niet kan permitteren vrijdag er niet te zijn... Will see.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckLaat je me dan zo snel mogelijk iets weten of je meegaat?
Dan moeten we ook een tent voor 6 hebben
Grote tent me dunkt
Grote tent nodig? Bij het leger hebben ze er nog wel een paarThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanKan jij daar voor zorgen! Zou wel zalig zijn,zo een camouflage ten
Ik probeer alvast morgen voor Wouter een extra slaapplaats te regelen.
Dan moeten we echt eens kijken wie met wie samen rijdt en wie wanneer vertrekt. Dan kunnen we de trein reserveren.
Comment
-
Dat was snel deze keer,tickets op 1 April(echt waar) en vrijdag 7 April lagen ze al in de brievenbus.
Zijn de tickets bij jullie al togekomen,waarschijnlijk word steeds een grote vooraad in een keer verstuurd.
Hotel in PORTSMOUTH is ook reeds bevestigd.
Nu nog 3 maand geduldBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment