moest ik met mijn bimmer komen , kon ik voor alles zorgen , maar ik kom met de TOY story ik kan natuurlijk wel mijn bank plat leggen en een paar bakken bier en chips kan ik altijd wel voorzien...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesmoest ik met mijn bimmer komen , kon ik voor alles zorgen , maar ik kom met de TOY story ik kan natuurlijk wel mijn bank plat leggen en een paar bakken bier en chips kan ik altijd wel voorzien...
Ik krijg ook wel zin om eventueel zelf te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerTrouwens geen intresse om ons te vergezellen? Als ik zelf rij is er nog vervoersplaats vrij hé
Voor de anderen, ik heb dus geen tent voor 6 man en ik zou bijgod niet weten wie er wel eentje heeft...
Ik heb ondertussen wel dit gevonden. Was hier toenstraks snel in de krant aan het bladeren en deze promotie sprong me in het oog alsof het voortbestemd was.
Echt geen geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wanneskopen die handel...we leggen gewoon bij elkaar en we kunnen ze daarna verhuren
Legt iedereen bij?
- Wannes?
- Fantastic?
- Wutputt?
- Porker?
- Turboman?
- Ik?
Of heeft er iemand een ander voorstel? Let me know!
Comment
-
Ik heb hier nog een tentje voor 3 of 4 man staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Ik heb hier nog een tentje voor 3 of 4 man staan
Comment
-
Ik denk dat er thuis in de kelder nog een tent ligt voor 4 man, met een voortent. In die voortent slaap je dan wel op he gras, maar dan zou er wel 6 man in moeten kunnen... de binnenzak zal ook wel een beetje beschimmeld zijn.
Straks eens neuzen.
Comment
-
Mijn ouders hebben ergens nog zo'n bungalowtent liggen op zolder daar kan je makkelijk met zoveel volk in en die zal je wel mogen gebruiken veronderstel ik.
Enige nadelen
-ding weegt loodzwaar
-wel eens oefen om mekaar te steken want nogal ingewikkeld de eerste keer
-groot, ik bedoel grooooot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteHmmm... klinkt zeeeeeeeer goed!
Maar 't zal deels afhankelijk zijn van mijn punten vrees ik!
Comment
Comment