Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
moest ik met mijn bimmer komen , kon ik voor alles zorgen , maar ik kom met de TOY story ik kan natuurlijk wel mijn bank plat leggen en een paar bakken bier en chips kan ik altijd wel voorzien...
moest ik met mijn bimmer komen , kon ik voor alles zorgen , maar ik kom met de TOY story ik kan natuurlijk wel mijn bank plat leggen en een paar bakken bier en chips kan ik altijd wel voorzien...
Ga je je winkel weer leegroven??? Rijstpap is altijd welkom!!
Ik krijg ook wel zin om eventueel zelf te rijden...
Dan kost het ook behoorlijk wat... Het is voordeliger om mee te rijden. Met het geld dat je uitspaart, koop je je ginds toch een hele ton bier ofzo.
Voor de anderen, ik heb dus geen tent voor 6 man en ik zou bijgod niet weten wie er wel eentje heeft...
Ik heb ondertussen wel dit gevonden. Was hier toenstraks snel in de krant aan het bladeren en deze promotie sprong me in het oog alsof het voortbestemd was.
Ik denk dat er thuis in de kelder nog een tent ligt voor 4 man, met een voortent. In die voortent slaap je dan wel op he gras, maar dan zou er wel 6 man in moeten kunnen... de binnenzak zal ook wel een beetje beschimmeld zijn.
Mijn ouders hebben ergens nog zo'n bungalowtent liggen op zolder daar kan je makkelijk met zoveel volk in en die zal je wel mogen gebruiken veronderstel ik.
Enige nadelen
-ding weegt loodzwaar
-wel eens oefen om mekaar te steken want nogal ingewikkeld de eerste keer
-groot, ik bedoel grooooot
Comment