Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIk heb de 22e gedaan, dus de week derop weet ik mijn punten ofzo.
Maar ik zie dat zeker zitten. Hoeveel kost da?
-vervoer
-trein
-camping
-eten en drinken
Ik ben al aan het zien hoe ik mijn reis kan terugverdienen
Nota aan mezelf, wel eventjes zorgen dat de GPS gemaakt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIets van een € 160 voor het ticket en daar komt nog bij:
-vervoer
-trein
-camping
-eten en drinken
Ik ben al aan het zien hoe ik mijn reis kan terugverdienen
Nota aan mezelf, wel eventjes zorgen dat de GPS gemaakt is.
eerst zorgen dat ik zeker werk heb! Want dat is natuurlijk een hoop geld hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckWat is groot en wat is loodzwaar? Makkelijk te transporteren in een klein koffer?
Die zakken zijn makkelijk een 50a 80cm lang en de dikste een opgerolde slaapzak dik of zo, die met de stokken iets kleiner (maar zwaarder).
Tis lang geleden dat dat ding nog rechtgestaan heeft maar als ik zo uit m'n hoofd moet zeggen denk ik dat de tent zo'n 4-4.5 op een meter of 6 groot is.
Met binnenine, twee 'kamertjes met binnenzeil en een groter vertrek.
In die kamertjes kan al zeker 4 man en in de rest zeker nog 4 a 6 mensen denk ik.
Comment
-
deze week in promotie in de carrefour een tent voor 6 man voor een prikje....69€Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesals iedereen ermee akkoord gaat ben ik bereid om erachter te gaan...laat het maar weten.
Ik wilde eigenlijk deze avond in de Aldi stoppen. Ook een tent voor 6 man, maar die kost dan weer € 119.
Dan is deze beter. Waarschijnlijk is ze toch al versleten na dat week-end, met de Turboman zijn uitspattingen
Ik leg bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesde tent ligt in mijn garage hé mannen....het vrouwke is ze daarnet gaan kopen dus een dak boven onze kop hebben we al...en er zijn afzonderlijke compartimenten in....we kunnen die kamers misschien verhuren .... "sjakie kom van je zus af man"
Comment
Comment