Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
    Mijn ouders hebben ergens nog zo'n bungalowtent liggen op zolder daar kan je makkelijk met zoveel volk in en die zal je wel mogen gebruiken veronderstel ik.

Enige nadelen

-ding weegt loodzwaar
    -wel eens oefen om mekaar te steken want nogal ingewikkeld de eerste keer
    -groot, ik bedoel grooooot
    Wat is groot en wat is loodzwaar? Makkelijk te transporteren in een klein koffer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Hmmm... klinkt zeeeeeeeer goed!

Maar 't zal deels afhankelijk zijn van mijn punten vrees ik!
      Meeeeeeeegaaaaaaaaan!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
        Meeeeeeeegaaaaaaaaan!!!!!!
        Ik heb de 22e gedaan, dus de week derop weet ik mijn punten ofzo.

Maar ik zie dat zeker zitten. Hoeveel kost da?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Ik heb de 22e gedaan, dus de week derop weet ik mijn punten ofzo.

Maar ik zie dat zeker zitten. Hoeveel kost da?
          Iets van een € 160 voor het ticket en daar komt nog bij:

-vervoer
          -trein
          -camping
          -eten en drinken

Ik ben al aan het zien hoe ik mijn reis kan terugverdienen

Nota aan mezelf, wel eventjes zorgen dat de GPS gemaakt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
            Iets van een € 160 voor het ticket en daar komt nog bij:

-vervoer
            -trein
            -camping
            -eten en drinken

Ik ben al aan het zien hoe ik mijn reis kan terugverdienen

Nota aan mezelf, wel eventjes zorgen dat de GPS gemaakt is.
            Hmmm,

eerst zorgen dat ik zeker werk heb! Want dat is natuurlijk een hoop geld hé.

Comment

Wat is groot en wat is loodzwaar? Makkelijk te transporteren in een klein koffer?
              Twee stoffen zakken, 1 met de stokken en 1 met de het zeil.

Die zakken zijn makkelijk een 50a 80cm lang en de dikste een opgerolde slaapzak dik of zo, die met de stokken iets kleiner (maar zwaarder).

Tis lang geleden dat dat ding nog rechtgestaan heeft maar als ik zo uit m'n hoofd moet zeggen denk ik dat de tent zo'n 4-4.5 op een meter of 6 groot is.

Met binnenine, twee 'kamertjes met binnenzeil en een groter vertrek.
              In die kamertjes kan al zeker 4 man en in de rest zeker nog 4 a 6 mensen denk ik.

Comment

• kwa gewicht schat ik die zak met stokken op een 30 kilo of zo, en pakweg een dikke 25 voor het zeil

Comment

• deze week in promotie in de carrefour een tent voor 6 man voor een prikje....69€
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• lijkt me ook een simpele constructie en niet te zwaar...voor dat beetje dat we daar gaan slapen lijkt me zoiets al meer dan genoeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                      lijkt me ook een simpele constructie en niet te zwaar...voor dat beetje dat we daar gaan slapen lijkt me zoiets al meer dan genoeg...
                      kopen die krel.we leggen wel samen

Comment

• als iedereen ermee akkoord gaat ben ik bereid om erachter te gaan...laat het maar weten.

Comment

als iedereen ermee akkoord gaat ben ik bereid om erachter te gaan...laat het maar weten.
                          Halen gaan!

Ik wilde eigenlijk deze avond in de Aldi stoppen. Ook een tent voor 6 man, maar die kost dan weer € 119.

Dan is deze beter. Waarschijnlijk is ze toch al versleten na dat week-end, met de Turboman zijn uitspattingen

Ik leg bij.

Comment

• ok, ik ga er morgan achter gaan. ik laat weten wanneer ik ze heb

Comment

• de tent ligt in mijn garage hé mannen....het vrouwke is ze daarnet gaan kopen dus een dak boven onze kop hebben we al...en er zijn afzonderlijke compartimenten in....we kunnen die kamers misschien verhuren .... "sjakie kom van je zus af man"

Comment

de tent ligt in mijn garage hé mannen....het vrouwke is ze daarnet gaan kopen dus een dak boven onze kop hebben we al...en er zijn afzonderlijke compartimenten in....we kunnen die kamers misschien verhuren .... "sjakie kom van je zus af man"
                                Nicemag ik bij porker op de kamer?

Comment

• zolang je maar niet samen in mijne slaapzak wilt kruipen want die facteurkes die denken dat elke gleuf moet gevuld worden

Comment

zolang je maar niet samen in mijne slaapzak wilt kruipen want die facteurkes die denken dat elke gleuf moet gevuld worden
                                    Zie maar dat ik de gleuf van u mini niet vul

Comment

• Ik reserveer één kamer voor mij

Anders ga ik snurken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                        Zie maar dat ik de gleuf van u mini niet vul
                                        Aangetekende brief in de luchtinlaat van de Mini

Comment

Aangetekende brief in de luchtinlaat van de Mini
                                          Wie spreekt hier van een brief

Comment

Working...
                                          X