Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het wordt tijd dat we afspreken wanneer we oprijden en welke trein we gaan reserveren.
Voor mij is het dus geen probleem om vrijdagavond te vertrekken zodat we daar vrijdag in de late avond aankomen zodat we zaterdag zeer vroeg daar op het festival zelf kunnen zijn. Dat verkies ik eigenlijk boven zaterdagnacht vertrekken.
Ik probeer eventjes te peilen naar de interesses:
Plaats je naam bij de datum van je voorkeur + het uur dat je wilt/kunt vertrekken
Vrijdagavond 7 juli
Roughneck - 18:00 hrs
Vrijdag-zaterdagnacht 8 juli
?
Ik zou zeggen, quoten, de rommel erboven en dit verwijderen en posten.
Porker, rij jij nu met mij mee?
Wouter, heb je je ticket?
Anders ziet het er als volgt uit
Wouter, Turboman, Porker & ik. Wannes rijdt samen met fantastic dacht ik.
Het wordt tijd dat we afspreken wanneer we oprijden en welke trein we gaan reserveren.
Voor mij is het dus geen probleem om vrijdagavond te vertrekken zodat we daar vrijdag in de late avond aankomen zodat we zaterdag zeer vroeg daar op het festival zelf kunnen zijn. Dat verkies ik eigenlijk boven zaterdagnacht vertrekken.
Ik probeer eventjes te peilen naar de interesses:
Plaats je naam bij de datum van je voorkeur + het uur dat je wilt/kunt vertrekken
Vrijdagavond 7 juli
ICEFARMER-05:09 hrs
Ik zou zeggen, quoten, de rommel erboven en dit verwijderen en posten.
Porker, rij jij nu met mij mee?
Wouter, heb je je ticket?
Anders ziet het er als volgt uit
Wouter, Turboman, Porker & ik. Wannes rijdt samen met fantastic dacht ik.
het liefst zou ik met de mini komen , als ik de achterbank plat leg kan daar ook wel het een en ander in...aan wat voor tapinstallatie hadden jullie gedacht? Zo een draft?
denk niet dat dat ideaal is , eens er een vat door is duurt het geweldig lang om een tweede op temp te krijgen. Gewoon blikjes , ik zal eens kijken achter een grote frigobox en dan vullen met ijs...dat blijft wel een tijdje goed...
@porker/ ga je meerijden of zelf rijden?
Vrijdagavond 7 juli
Porker (in Roughneck)
Turboman - 18.00u(bij ruftnek)
Wutputt - maakt niet uit hoelaat
ICEFARMER-05:09 hrs
[/quote]
Ik begrijp niet waarom jullie dan toch niet tegen de vrijdagmorgen gaan als jullie toch de vrijdag vertekken,nu ja voor mij is Calais maar een uur rijden.
Comment