Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Eventjes serieus. Het is nog een goede maand.
Het wordt tijd dat we afspreken wanneer we oprijden en welke trein we gaan reserveren.
Voor mij is het dus geen probleem om vrijdagavond te vertrekken zodat we daar vrijdag in de late avond aankomen zodat we zaterdag zeer vroeg daar op het festival zelf kunnen zijn. Dat verkies ik eigenlijk boven zaterdagnacht vertrekken.
Ik probeer eventjes te peilen naar de interesses:
Plaats je naam bij de datum van je voorkeur + het uur dat je wilt/kunt vertrekken
Vrijdagavond 7 juli- Roughneck - 18:00 hrs
- ?
Porker, rij jij nu met mij mee?
Wouter, heb je je ticket?
Anders ziet het er als volgt uit
Wouter, Turboman, Porker & ik. Wannes rijdt samen met fantastic dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckEventjes serieus. Het is nog een goede maand.
Het wordt tijd dat we afspreken wanneer we oprijden en welke trein we gaan reserveren.
Voor mij is het dus geen probleem om vrijdagavond te vertrekken zodat we daar vrijdag in de late avond aankomen zodat we zaterdag zeer vroeg daar op het festival zelf kunnen zijn. Dat verkies ik eigenlijk boven zaterdagnacht vertrekken.
Ik probeer eventjes te peilen naar de interesses:
Plaats je naam bij de datum van je voorkeur + het uur dat je wilt/kunt vertrekken
Vrijdagavond 7 juli- Roughneck - 18:00 hrs
- ICEFARMER-05:09 hrs
Porker, rij jij nu met mij mee?
Wouter, heb je je ticket?
Anders ziet het er als volgt uit
Wouter, Turboman, Porker & ik. Wannes rijdt samen met fantastic dacht ik.
Comment
-
In het geval dat Maxime meeging wou ik gerust zelf rijden maar dat lijkt niet te gebeuren, dus...
Is het nu de bedoeling dat we op hotel slapen, of...
Edith: Nein ich sehe das die tent riets aangeschäft ist, perfect!
Ich bin auch vörständer um viele dränk mit zu nimmen! Vor die stüdenten sint die examens net gedän, düs dar möcht wel wat gefiest wördn!
Comment
-
Eventjes de info wat duidelijker gezet:
Vrijdagavond 7 juli- Porker (in Roughneck)
- Roughneck - 18:00 hrs
- Turboman - 18.00u(bij ruftnek)
- Wutputt - maakt niet uit hoelaat
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerIch bin auch vörständer um viele dränk mit zu nimmen! Vor die stüdenten sint die examens net gedän, düs dar möcht wel wat gefiest wördn!The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtIch müss dir zagen dass dein Jean-Marie Deutsch sehr güt ist!! Aber ich bin natürlich 100% mit dir einverstanden
Bier, daar kan voor gezorgd worden. Uiteraard moeten dat blikjes zijn Of ze koud zullen zijn, da's maar de vraag.
Ik heb wel een kleine frigobox...
Wannes, ben je er zeker van dat je de 535d niet wilt meenemen? Daar gaat nl. veel bier in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerHoe zou de sfeer tussen mij en Softthroat zijn daar? Van al de aanwezigen heb ik met hem tot nu toe het minste tijd doorgebracht...
Jij komt maar bij mij maffen
Comment
-
het liefst zou ik met de mini komen , als ik de achterbank plat leg kan daar ook wel het een en ander in...aan wat voor tapinstallatie hadden jullie gedacht? Zo een draft?
denk niet dat dat ideaal is , eens er een vat door is duurt het geweldig lang om een tweede op temp te krijgen. Gewoon blikjes , ik zal eens kijken achter een grote frigobox en dan vullen met ijs...dat blijft wel een tijdje goed...
@porker/ ga je meerijden of zelf rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtEventjes de info wat duidelijker gezet:
Vrijdagavond 7 juli- Porker (in Roughneck)
- Roughneck - 18:00 hrs
- Turboman - 18.00u(bij ruftnek)
- Wutputt - maakt niet uit hoelaat
Ik begrijp niet waarom jullie dan toch niet tegen de vrijdagmorgen gaan als jullie toch de vrijdag vertekken,nu ja voor mij is Calais maar een uur rijden.
Comment
Comment