Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog 2 keer slapen

Comment

• Ik heb even een paar weersvoorspelling gechecked en het zal daar vandaag morgen en overmorgen regenen. Echter zaterdag voorspellen ze allen zonnig weer, en zondag bewolkt met eventueel kans op regen.

M.a.w. het gaat goed weer worden, maar we voorzien ons best met enkele modderbestendige schoenen voor de camping.

Ik kan al niet wachten om te vertrekken!
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Morgen doe ik inkopen.ships,koekjes,snoep,.......
        Neemt er iemand drank mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
          Morgen doe ik inkopen.ships,koekjes,snoep,.......
          Neemt er iemand drank mee?
          wannes zorgt daar wel voor

Comment

• is juist het probleem van de frigo....er is geen stroom op de camping , dus een frigobox met stekker heeft niet veel nut....je kan hem toch geen 3 dagen in de autostekker laten zitten....
            dus ik ga nu precies geen volle kar bier meenemen om hem dan warm uit te drinken....
            Vooral eten en snacks en hopen dat we ginder aan koele drank kunnen raken tegen een gunstig tarief...
            Ik ga morgenvroeg een deel kleding klaarleggen....en prularia.....ik heb nog wel een hele hoop voorbereidingen te treffen op de zaak ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
              is juist het probleem van de frigo....er is geen stroom op de camping , dus een frigobox met stekker heeft niet veel nut....je kan hem toch geen 3 dagen in de autostekker laten zitten....
              dus ik ga nu precies geen volle kar bier meenemen om hem dan warm uit te drinken....
              Vooral eten en snacks en hopen dat we ginder aan koele drank kunnen raken tegen een gunstig tarief...
              Ik ga morgenvroeg een deel kleding klaarleggen....en prularia.....ik heb nog wel een hele hoop voorbereidingen te treffen op de zaak ....
              Mja,ge hebt gelijk.Is misschien beter dat we ons daar een karton of 6 zwaar Engels bier kopen he.

Comment

• oooohh, check de site bij Live action!

http://www.goodwood.co.uk/fos/

Comment

• Een tip voor wie er heen gaat,zoek viaMichelin,op deze routeplanner en zoek "HALNAKER",als je daarlangs rijd kom je normaalgezien uit vlakbij de poort vh domein Goodwood,als je voor die poort staat,naar rechts en tracht op parking M te raken,de beste parking om dicht bij het evenement geparkeerd te staan.Dit is heel goed als je iets in je wagen moet halen dat je niet de ganse dag wilt meesleuren.

Ik zou een mini-AW meeting voorstellen:
                  • zaterdagnamiddag 15u
                  • europese tijd
                  • stand van Rolls-Royce (normaalgezien een kleine stand,1 of 2 auto´s,en weinig publiek daar)
                  Zo kunnen we met elkaar eens kenismaken.

Comment

• ik denk dat den dennis gezegd heeft dat we ginder te voet naar het evenement gaan...ik wil dat wel eens proberen , maar als het te ver is nemen we daarna wel mijn bimmerke...daar geraken er wel 6 in als ik ze op elkaar in de kofferbak stapel

Comment

• Ben juist ships en snoep voor een gans leger gaan halen

Comment

• heeft er iemand een houten hamer om die pinnen van die tent in de grond te rammen...???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                          heeft er iemand een houten hamer om die pinnen van die tent in de grond te rammen...???
                          Zou me niks verbazen als Frans daar al aan gedacht heeft Ik heb er anders ook wel eentje liggen.

Comment

• Jongens: Veel plezier in Goodwood
                            Maak genoeg pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Jongens: Veel plezier in Goodwood
                              Maak genoeg pics
                              jonge, we hebben wsl camera's genoeg mee om MI4 te maken!

Comment

• Ze geven regen,dus voorzie jullie!Neem een poncho mee

Comment

• Worstjes, Koekskes, rijstpap, actimel, ... aangekocht maar geen bier...

Laten we dat achterwege? Ik overweeg eventueel om een paar flesjes rode wijn mee te nemen, hebben we geen frigo voor nodig... Voorstanders?

Comment

• We kunnen ook voldoende bier meepakken voor de eerste avond. Als die een halve dag in ne frigobox met ijsblokjes heeft gelegen, zal die nog wel koel zijn. En de rest van het bier dan proberen aan te kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                    Mja,ge hebt gelijk.Is misschien beter dat we ons daar een karton of 6 zwaar Engels bier kopen he.
                                    Zwaar en Engels bier dat gaat ni samen he
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                      Worstjes, Koekskes, rijstpap, actimel, ... aangekocht maar geen bier...

Laten we dat achterwege? Ik overweeg eventueel om een paar flesjes rode wijn mee te nemen, hebben we geen frigo voor nodig... Voorstanders?
                                      JA.I like wijn!Zeg,ik heb hier koekjes enzo gekocht in de veronderstelling dat niemand anders dat zou hebben.Nu heb ik veeeeeeeel teveel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                        Zou me niks verbazen als Frans daar al aan gedacht heeft Ik heb er anders ook wel eentje liggen.
                                        Franzz heeft daar allemaal al voor gezorgd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                                          Een tip voor wie er heen gaat,zoek viaMichelin,op deze routeplanner en zoek "HALNAKER",als je daarlangs rijd kom je normaalgezien uit vlakbij de poort vh domein Goodwood,als je voor die poort staat,naar rechts en tracht op parking M te raken,de beste parking om dicht bij het evenement geparkeerd te staan.Dit is heel goed als je iets in je wagen moet halen dat je niet de ganse dag wilt meesleuren.

Ik zou een mini-AW meeting voorstellen:
                                          • zaterdagnamiddag 15u
                                          • europese tijd
                                          • stand van Rolls-Royce (normaalgezien een kleine stand,1 of 2 auto´s,en weinig publiek daar)
                                          Zo kunnen we met elkaar eens kenismaken.
                                          Bedankt voor de tip

Mij lijkt dat goed om dan af te spreken.

Comment

Working...
                                          X