Nog 2 keer slapen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Ik heb even een paar weersvoorspelling gechecked en het zal daar vandaag morgen en overmorgen regenen. Echter zaterdag voorspellen ze allen zonnig weer, en zondag bewolkt met eventueel kans op regen.
M.a.w. het gaat goed weer worden, maar we voorzien ons best met enkele modderbestendige schoenen voor de camping.
Ik kan al niet wachten om te vertrekken!The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
is juist het probleem van de frigo....er is geen stroom op de camping , dus een frigobox met stekker heeft niet veel nut....je kan hem toch geen 3 dagen in de autostekker laten zitten....
dus ik ga nu precies geen volle kar bier meenemen om hem dan warm uit te drinken....
Vooral eten en snacks en hopen dat we ginder aan koele drank kunnen raken tegen een gunstig tarief...
Ik ga morgenvroeg een deel kleding klaarleggen....en prularia.....ik heb nog wel een hele hoop voorbereidingen te treffen op de zaak ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannesis juist het probleem van de frigo....er is geen stroom op de camping , dus een frigobox met stekker heeft niet veel nut....je kan hem toch geen 3 dagen in de autostekker laten zitten....
dus ik ga nu precies geen volle kar bier meenemen om hem dan warm uit te drinken....
Vooral eten en snacks en hopen dat we ginder aan koele drank kunnen raken tegen een gunstig tarief...
Ik ga morgenvroeg een deel kleding klaarleggen....en prularia.....ik heb nog wel een hele hoop voorbereidingen te treffen op de zaak ....
Comment
-
-
Een tip voor wie er heen gaat,zoek viaMichelin,op deze routeplanner en zoek "HALNAKER",als je daarlangs rijd kom je normaalgezien uit vlakbij de poort vh domein Goodwood,als je voor die poort staat,naar rechts en tracht op parking M te raken,de beste parking om dicht bij het evenement geparkeerd te staan.Dit is heel goed als je iets in je wagen moet halen dat je niet de ganse dag wilt meesleuren.
Ik zou een mini-AW meeting voorstellen:- zaterdagnamiddag 15u
- europese tijd
- stand van Rolls-Royce (normaalgezien een kleine stand,1 of 2 auto´s,en weinig publiek daar)
Comment
-
We kunnen ook voldoende bier meepakken voor de eerste avond. Als die een halve dag in ne frigobox met ijsblokjes heeft gelegen, zal die nog wel koel zijn. En de rest van het bier dan proberen aan te kopen?
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanMja,ge hebt gelijk.Is misschien beter dat we ons daar een karton of 6 zwaar Engels bier kopen he.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PorkerWorstjes, Koekskes, rijstpap, actimel, ... aangekocht maar geen bier...
Laten we dat achterwege? Ik overweeg eventueel om een paar flesjes rode wijn mee te nemen, hebben we geen frigo voor nodig... Voorstanders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanZou me niks verbazen als Frans daar al aan gedacht heeft Ik heb er anders ook wel eentje liggen.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMEREen tip voor wie er heen gaat,zoek viaMichelin,op deze routeplanner en zoek "HALNAKER",als je daarlangs rijd kom je normaalgezien uit vlakbij de poort vh domein Goodwood,als je voor die poort staat,naar rechts en tracht op parking M te raken,de beste parking om dicht bij het evenement geparkeerd te staan.Dit is heel goed als je iets in je wagen moet halen dat je niet de ganse dag wilt meesleuren.
Ik zou een mini-AW meeting voorstellen:- zaterdagnamiddag 15u
- europese tijd
- stand van Rolls-Royce (normaalgezien een kleine stand,1 of 2 auto´s,en weinig publiek daar)
Mij lijkt dat goed om dan af te spreken.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
Comment