Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• geen UK zonder dé Mini

Comment

• Miljaar daar is precies wat te zien...

Wanneer is het volgende keer?

-EDIT-

Effe opgezocht. Het zal volgend jaar doorgaan van 6 tot 8 juli...
            Last edited by BMWMB; 14/07/2006, 11:13.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Miljaar daar is precies wat te zien...

Wanneer is het volgende keer?

-EDIT-

Effe opgezocht. Het zal volgend jaar doorgaan van 6 tot 8 juli...
              Volgend jaar ga ik zowieso naar ginder, er mag gebeuren wat er wilt... Maar ze zullen mij toch niet tegenhouden

Van de congé eens op verkenning gaan

Comment

• Hmmm, die Peugeot 307 WRC is een ex-Gronhölm, maar het zou mij sterk verwonderen moest hij het wel degelijk zijn. Aan de helm te zien (Red-Bull) is het volgens mij Harri Rovanperä.

Comment

• Had ik dat geweten, ik was niet op reis geweest en was mee naar ginder getrokken.

*betaalt z'n plaatsje voor volgend jaar al*

Zo.

(i mean it)

Comment

• wie heeft er eigenlijk "gewonnen" met de hillclimb. en waar zat de veyron ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                      Hmmm, die Peugeot 307 WRC is een ex-Gronhölm, maar het zou mij sterk verwonderen moest hij het wel degelijk zijn. Aan de helm te zien (Red-Bull) is het volgens mij Harri Rovanperä.
                      moet idd zoiets geweest zijn , want Grnholm reed mee in een ford focus...op de 307 stond echter ook nog zijn naam...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                        Miura plein (incl. een SVJ ! )

Die rode vooraan met die gele badge is geen SVJ hoor .

Maar heb je meer foto's van die grijze (zonder dak)?

Comment

• Die met zijn gele badge is de Jota-replica

Comment

• Inderdaad .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                              Wat zie ik daar ... een Sub (waarschijnlijk sti aan de spoiler te zien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak
                                Wat zie ik daar ... een Sub (waarschijnlijk sti aan de spoiler te zien)
                                Id.1 van de velen

Comment

• Het zijn idd zalige foto's, als het evenement weer is dan wil ik er ook wel eens naartoe gaan.
                                  Had er tot heden nog nooit van gehoord ... paradijs gewoonweg

Comment

• zalig zalig zalig zalig zalig zalig en nog eens zalig!!!! Daar moet ik gewoon naar toe

Prachtige foto's, zeker die van de rally stage!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                      Die rode vooraan met die gele badge is geen SVJ hoor .

Maar heb je meer foto's van die grijze (zonder dak)?
                                      Ik doelde niet op die Jota replica, maar op die donkerrode erachter (het is s/n 4934 denk ik, ex Nicolas Cage)

En die grijze spyder met Jota panelen, daar heb ik idd nog een paar foto's van, maar niet zo'n goeie (tegen de zon in en ze stonden nogal dicht tegeneen). Ik ben me al de hele tijd aan het afvragen wat dit is. Is dit nu een achteraf omgebouwde Miura. Of is dit die one-off Spyder gebouwd door/voor een Zwitserse consessiehouder maar dan ontdaan van de 'tuning' addenda?
                                      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Die grijze Miura is #4808, die zag er vroeger zo uit.
                                        Die donkerrode is waarschijnlijk inderdaad #4934, ex-Shah van Iran, ex-Nicholas Cage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                          Die grijze Miura is #4808, die zag er vroeger zo uit.
                                          De Zwitserse tuningbak dus

edit: die achterspoiler doet me erg hard denken aan die lelijke Affolter spoiler kits van nu.
                                          Last edited by Wutputt; 14/07/2006, 22:23.
                                          The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Working...
                                          X