Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Alfa Spider,hoewel de Brera nog steeds mijn voorkeur heeft.Ik ben niet echt een cabrioman,enkel wanneer een auto als cabrio ontwikkeld is vanaf het begin.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze zie ik wel graag maar toch nog liever de Competizione ,die trouwens gebouwd gaat worden,de Spider niet!!Bewestigd door die mannen zelf.
Normaal ben ik niet zo voor de originele Alfa velgen,maar deze
Comment
-
Mss Buckett was ook blij dat ze mee op de foto stond
Alfa GT vleugeldeur,dit zou op bijna elke wagen kunnen toegepast worden,ik moet zeggen dat het eigenlijk maar een wiebelige constructie was,en je hebt een hoge garage nodig.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Vertel !!! Gaan ze er een Maser V8 in proppen ?
Kristal
Jammergenoeg wel ik heb bij die mannen nog eens aangeraden om er te maken in JTD,opdat ik er mij ook een zou kunnen permiteren,ze vonden dat ik gelijk had, ze hadden hetzelfde probleem .Maar die gelukzakken mogen er daar toch wel mee rondfietsen.
En nu de mooiste Alfa´s ooit!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERJammergenoeg wel ik heb bij die mannen nog eens aangeraden om er te maken in JTD,opdat ik er mij ook een zou kunnen permiteren,ze vonden dat ik gelijk had, ze hadden hetzelfde probleem .Maar die gelukzakken mogen er daar toch wel mee rondfietsen.
En nu de mooiste Alfa´s ooit!!!!
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Hier ben ik het helemaal met je eens , maar zeker niet wat die dieseluitvoering betreft . Een Alfa moet met Naft rijden
Kristal
Ik bedoel maar om hem betaalbaar te maken en te kunnen onderhouden hier in Belgie.Bvb deze ad prijs van de Brera ware aanlokkelijk geweest.
Mijn Alfa is een diesel en ik vind hem heel plezant rijden,beter dan de Spider waar ik vorig jaar eens mee gereden heb en waar er onder de 4000t/min niemand thuis is.
Anyway,hier nog een paar onbetaalbare Italiaanse schoonheden
Comment
-
Italian rallystyle!!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
De nieuwe TT,ik vraag me af wat mensen die klagen over de ruimte achterin de Brera over de TT zullen zeggen.De kofferklep dichtgooien is levensgevaarlijk als er iemand op de achterbank zit. Er staat zelfs een waarschuwingsteken bij.Ik vind hem nu reeds mooier dan de vorige,ook een mooie kleur hier.
Ook een prachtige KIWI (Hulme),een beetje de stijl vd Caparo maar dan stukken knapper.De auto op Goodwood word nadien gebruikt als mal voor de productiewagens,de bedoeling is om 25 auto´s per jaar te bouwen.
Comment
-
Prachtige Murano
Die Nissan´s daar zit toch power achter tegenwoordig hé
Nog enkele schoonheden.
Comment
-
De "KING"Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
"DIESELPOWERRRR"
Aston Martin Nurburgring 24H
nog enkele rariteiten
Comment
-
Qua beeldreportage begint dat te tellen hier, mooi werk!
Comment
Comment