Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier word ik dus heel vrolijk van . Bedankt !!!

Kristal
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Nog enkel rallywagens
      • Audi Sport Quattro
      • Porsche 959 Paris-Dakar
      • MG Metro 6R4
      • Ford RS 200
      • Datsun 240Z van de onlangs overleden Shekar Metha waarmee ik vorig jaar nog een gesprek had in zijn hotel met de rally v Ieper,waar hij nog foto´s in mijn boek van Klein heeft getekend en verhalen vertelt over zijnen tijd.Man hebben wij iets gemist.
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 06/11/2006, 01:18.

Comment

• Comment

• Comment

• is dat de nieuwe aero8?
            mooie face-lift dan, want eindelijk zijn die schele ogen weg.

Comment

• van 22 tot 24 juni gaat het volgend jaar weer door! ik ga me alvast informeren en kaarten bestellen
              Ik zou dit jaar wel wat hoger van de grond willen slapen , en me op een iets deftigere manier willen wassen
              heeft er toevallig nog iemand de gegevens van die camping waar we vorig jaar verbleven? daar stonden een paar ferm staan caravannekes die wel konden dienen...en dan hebben we ook ineens elektriciteit om onze drank koel te houden

Comment

• Fuck da's vroeger dit jaar, ik ga nog examens hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  van 22 tot 24 juni gaat het volgend jaar weer door! ik ga me alvast informeren en kaarten bestellen
                  Ik zou dit jaar wel wat hoger van de grond willen slapen , en me op een iets deftigere manier willen wassen
                  heeft er toevallig nog iemand de gegevens van die camping waar we vorig jaar verbleven? daar stonden een paar ferm staan caravannekes die wel konden dienen...en dan hebben we ook ineens elektriciteit om onze drank koel te houden
                  Ik ga volgend jaar ook gaan denk ik...
                  Voorlopig staat er nog niks in m'n agenda dus dat moet wel lukken.
                  Alleen verkies ik wel een hotel boven een tent / caravan

Edith zegt dat ik juist aan onze Engelse collega's gevraagd hebben of ze geen gratis tickets kunnen regelen
                  Last edited by ; 12/12/2006, 16:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Edith zegt dat ik juist aan onze Engelse collega's gevraagd hebben of ze geen gratis tickets kunnen regelen
                    ik wil zeker niet in één tentje met de reus hoor ....dat van die gratis tickets dat klinkt al beter....

Comment

ik wil zeker niet in één tentje met de reus hoor ....dat van die gratis tickets dat klinkt al beter....
                      Ik kruip in geen tent... En ook niet in een caravan...
                      Laat staan met Wannes erbij

Neen, als ik ga zal het met hotel zijn...

Ik weet niet aan hoeveel tickets ik kan geraken. Al zeker voor mij en m'n collega

Comment

van 22 tot 24 juni gaat het volgend jaar weer door!
                        zo vroeg had nochtans zin om eens te gaan volgend jaar maar kzal dan nog examens hebben wss...

Comment

Ik kruip in geen tent... En ook niet in een caravan...
                          Laat staan met Wannes erbij

Neen, als ik ga zal het met hotel zijn...

Ik weet niet aan hoeveel tickets ik kan geraken. Al zeker voor mij en m'n collega
                          jij hebt nogal wat relaties, als je wil kan je dan eens kijken voor een goed hoteletje ginder...en reserveer al maar zeker 2 plaatsjes

Comment

• Lord March announces dates for 2007

31/10/2006

The Earl of March – patron of the Goodwood Festival of Speed and Goodwood Revival – is delighted to announce today the confirmed dates in 2007 for these important annual events.

The Festival of Speed will take place over the weekend of 22.23.24 June. It will be the 15th running of this popular international motor sport event and promises to be packed with action and excitement as the world’s most glamorous racing machinery and famous drivers gather together in the grounds of Goodwood House. The theme for this hill climb event is currently under discussion and will be announced later this year.

The Goodwood Revival is a magical step back in time, and in 2007 will be held over the weekend of 31 August to 2 September. The Revival celebrates the halcyon days of motor racing as it used to be in its heyday up to 1966, with all of the accompanying spectacle and glamour of the era, with competitors and spectators alike dressed in period fashions.

Both 2007 Goodwood motor sport events promise an exceptional selection of the best machinery on the planet with a spectacular array of cars and motorcycles, plus fabulous star drivers and riders to thrill the crowds throughout the three days of both of these stunning events.

Watch this space for the latest news of these increasingly successful and delightful historic sporting and social weekends, with something for everyone!

As in previous years, admission to both of these Goodwood motor sport events will be strictly by advance ticket only, with sales commencing from Wednesday 1st November 2006. Tickets for the 2007 Festival of Speed and Goodwood Revival can be ordered as follows:

For further information please contact the Ticket Hotline:
                            Telephone: +44 1243 755055
                            Fax: +44 1243 755058
                            E-mail: bookings@goodwood.co.uk
                            On-line via Online Ticket section of the www.goodwood.co.uk/motor sport/ website

For all Media enquires, please contact Gary Axon or Janet Bradley at the Goodwood Motor Sport Press Office:
                            Telephone: +44 1243 755109
                            Fax: +44 1243 755115
                            E-mail: speed@goodwood.co.uk or gaxon@goodwood.co.uk

Het revival dus voor degenen die geen tweede zit hebben .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Het revival dus voor degenen die geen tweede zit hebben .

aan de revival had ik idd nog niet gedacht is naar verluidt voor freaks van races met klassieke wagens een van de beste events die er is, beter dan festival of speed zelf dus mss lukt dat wel, khoop 't toch alleszins...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                aan de revival had ik idd nog niet gedacht is naar verluidt voor freaks van races met klassieke wagens een van de beste events die er is, beter dan festival of speed zelf dus mss lukt dat wel, khoop 't toch alleszins...
                                Ik heb een paar dagen geleden nog een artikel gelezen over de vorige editie . Amai , wat een parade .

Ik denk dat dit dus ook meer voor ons is weggelegd .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Deze gaat ook terug ,eenmaal je er geweest bent ben je verslaafd hé.
                                  Omdat het vrouwtje natuurlijk hotel wil,ben ik op zoek gegaan.Het was weer niet makkelijk.

Voor de liefhebbers; In de directe omgeving was alles natuurlijk alweer volzet,toch iets gevonden in Southampton,de Holiday Inn,75£ per nacht via http://booking.com ,dit is zelfs goedkoper dan het "FALWTY TOUWERS" hotel dat we de 2 voorgaande jaren hadden in Portsmouth.

Nu nog de Kanaaltunnel boeken,dit kan blijkbaar weer voor 60£,en die uren zijn ideaal om te vertrekken.Wat vroeg in de morgen,maar je komt aan wanneer de poorten ongeveer opengaan.

@Barlo20,gratis tickets zouden met veel dankbaarheid ontvangen worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

De mooiste plaats om foto´s te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                      Ik heb een paar dagen geleden nog een artikel gelezen over de vorige editie . Amai , wat een parade .

Ik denk dat dit dus ook meer voor ons is weggelegd .

Ga gewoon al naar het Festival,Alfa´s van alle tijden.Beide evenementen zijn voor jullie weggelegd,maar het Festival is veel diverser.Gewoon boeken en gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                        Ga gewoon al naar het Festival,Alfa´s van alle tijden.Beide evenementen zijn voor jullie weggelegd,maar het Festival is veel diverser.Gewoon boeken en gaan.
                                        Ik zou wel willen , maar het winkeltje laat ons helaas niet toe om die periode er een paar daagjes tussenuit te knijpen .

Vanaf september zal dat beter lukker .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• @icefarmer: regeld et maat

Comment

Working...
                                          X