Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    @icefarmer: regeld et maat

@ Wannes je hebt PM

Comment

• ik denk toch dat je een verkeerd knopje hebt gebruikt maat...ik heb niks ontvangen

Comment

• spijtig dat dit bijna altijd samenvalt met Duxford, eens kijken hoe het dit jaar zit. Khad pas van vorig jaar door wa al die exoten die ik tegenkwam daar deden

Comment

ik denk toch dat je een verkeerd knopje hebt gebruikt maat...ik heb niks ontvangen

Er is inderdaad iets misgegaan,eventjes geduld ik begin opnieuw

Comment

• @Wannes,al iets gezien vent

Comment

• yep ik denk wel dat ik hier een keuze kan maken...ik wou juist nog eens weten wie er allemaal gingen deze keer...ik denk wel dat ik in southampton ga blijven...is in principe toch niet veel duurder , en toch wel een stukje korter bij...ik ga volgend jaar eens met de mini gaan...de benzine is daar toch goedkoper dan de mazout...en dan kan ik me eens laten gaan op die binnen banen
              zijn wel allemaal knappe hotellekes...draadloos internet en toestanden...is eens iets anders dan een tent en een half uur aanschuiven voor een kleffe douchecabine

Comment

• Zou ook wel eens willen gaan, maar de kans is te reëel dat dit heel erg dicht valt (of gelijk) met mijn groot verlof.

Comment

yep ik denk wel dat ik hier een keuze kan maken...ik wou juist nog eens weten wie er allemaal gingen deze keer...ik denk wel dat ik in southampton ga blijven...is in principe toch niet veel duurder , en toch wel een stukje korter bij...ik ga volgend jaar eens met de mini gaan...de benzine is daar toch goedkoper dan de mazout...en dan kan ik me eens laten gaan op die binnen banen
                  zijn wel allemaal knappe hotellekes...draadloos internet en toestanden...is eens iets anders dan een tent en een half uur aanschuiven voor een kleffe douchecabine

De eerste keer dat wij geweest zijn zijn we vanuit Dover bijna volledig langs de kust er naartoegereden,ook een prachtige rit maar je verliest zoveel tijd hé.

De tweede keer was de autostrade versperd door een ongeval en zijn we moeten afrijden in the middle of nowhere,geflitst(nooit iets van gehoord ),en nog een replica van een GT40 tegengekomen gewoon in een klein dorpje.

Ook de andere jaren in het heenrijden een steeds een navigatiefoutje gemaakt(dit jaar word de eerste keer met GPS),normaalgezien als ik 1 keer ergens geweest ben herken ik mij nogal vlug,maar sommige dorpjes gelijken daar zo op elkaar.
                  2jaar geleden kwamen we zo toevallig op een zogezegde B-weg,waar plotseling bordjes stonden van de AA,de plaatselijke VAB,dit vas een altrnatieve route die ze van daar hadden uitgezet tot op de parkings van Goodwood zelf.Hoe meer we naderden hoe mooier de kolonne wagens werd.TVR,Porsche,enkele Subaru´s,M3,Ferrari 355,ik met mijn Alfa en nog een 147 van een Brit.Het was een zalig ritje,doordat je bijna nergens kon inhalen bleef die hele meute samen,zaaalig!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                    spijtig dat dit bijna altijd samenvalt met Duxford, eens kijken hoe het dit jaar zit. Khad pas van vorig jaar door wa al die exoten die ik tegenkwam daar deden

Normaalgezien niet

Comment

• komaan gasten wakker worden..de plaatsen zijn beperkt...

Comment

• count me in.maar kweet ni nog bijlange ni wanneer ik verlof kan nemen.Maar dat regel ik wel

Comment

• @ Icefarmer:

Thanks voor de mail

Ik ga nog efkes wachten met het boeken van een hotel tot ik weet of mijn collega al dan niet meegaat naar ginder...

En dan boek ik het hotel en de trein wel via het reisbureau of rij ik wel eens snel over en weer naar ginder (ben vorige woensdag nog even over en weer naar de UK gereden)

Anyway, 'k ga zeker... Alleen wacht ik nog af... Volgende week trouwens nog eens m'n licht opsteken bij een paar contacten om te zien of ik nergens nog tickets kan lospeuteren (ons zusterbedrijf in de UK heeft wss maar 2 kaarten voor mij)...

Comment

• @Barlo&Wannes,ik heb net de Eurotunnel geboekt,en de boekingssite doorgestuurd.

Ikzelf heb voor het heengaan net als vorig jaar op zaterdag de 05u09 genomen,voor de terugkeer op zondag 21u20.Als je vroeger in Folkestone dan toch vroeger aankomt bieden ze je al snel een trein vroeger aan.

De prijs is dus 60€,zelfs geen enkele ferry is goedkoper.Opletten,vroeg boeken is altijd beter!
                            Als er nog liefhebbers zijn,ge kunt mij steeds contacteren
                            Last edited by ; 01/01/2007, 23:31.

Comment

• ik ga het in de loop van de week ook vastleggen ...nog even wachten op turboman, en dan beslis ik.

Comment

• Count me in, Turboman, gaan we samen?

Comment

• den turbo is al in dromenland..moet straks al weer opstaan...

Comment

• Jaloers..
                                    De datum ligt toch vroeger als vorig jaar als ik het goed voorheb he? ..examens

Comment

• Dit jaar gaat het festival door op 23-25juni, is het niet gewoonlijk in juli, of gebeurt dat meer dat het in juni valt?

Comment

• Het is al een paar keer eind juni geweest.

Comment

• zeg gasten , als we nu eens een mobilhome huren?

Comment

Working...
                                          X