Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    zeg gasten , als we nu eens een mobilhome huren?
    Ik ken iemand die eentje verhuurd maar 'k vrees dat die niet buitengaat zonder chauffeur (trekker/oplegger combinatie) Daar kan anders véél volk in

Opbouw nodig voor jouw chassis cabine? Profitbox by JDK is de oplossing

Edith meld juist dat de huurprijs een beetje aan de hoge kant is: 6.200 EUR / 1ste dag, 3.100 EUR volgende dagen.
    Last edited by ; 03/01/2007, 10:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
      Ik ken iemand die eentje verhuurd maar 'k vrees dat die niet buitengaat zonder chauffeur (trekker/oplegger combinatie) Daar kan anders véél volk in

Opbouw nodig voor jouw chassis cabine? Profitbox by JDK is de oplossing

Edith meld juist dat de huurprijs een beetje aan de hoge kant is: 6.200 EUR / 1ste dag, 3.100 EUR volgende dagen.
      Cool!Ik rij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
        Cool!Ik rij.

Gij hebt geen rijbewijs CE

Comment

Gij hebt geen rijbewijs CE
          Tis onze turbofacteur, die regelt dat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            'k Zal deze week eens horen bij Jos (JDK) of hij geen vriendenprijs maakt
            Hoewel ik daarvoor vrees...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
              Ik regel zulke dingen,gij weet dat he jeng

Comment

• Rijbewijs CE is niet bepaald een probleem, bibi heeft zo eentje op zak
                Die camion voor een prijske krijgen is iets anders

Comment

• Da gaat geld kosten ze mannen.
                  2 jaar geleden heb ik eens gekeken voor een mobilhome;voor het weekend 750€+750€ waarborg,de n tunnel scheelt niet zo veel.
                  Maar een camion zoals die van JDK,ik heb eens vluchtig op de site van Eurotunnel gezien:tussen de 286-400€ single trip,dit betekend dus x2
                  Dan kunt ge u een poepchic hotel zoeken ook hé

Comment

• Ik lees hier iets over hotel + Goodwood en zo.

Ik wil ook PM !! Met data, details en prijzen.

Zijn er nog plaatsen vrij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Da gaat geld kosten ze mannen.
                      2 jaar geleden heb ik eens gekeken voor een mobilhome;voor het weekend 750€+750€ waarborg,de n tunnel scheelt niet zo veel.
                      Maar een camion zoals die van JDK,ik heb eens vluchtig op de site van Eurotunnel gezien:tussen de 286-400€ single trip,dit betekend dus x2
                      Dan kunt ge u een poepchic hotel zoeken ook hé
                      Ik had de prijzen voor de tunnel ook al gevonden voor een trekker oplegger...
                      'k Zal die Trekker maar uit m'n koppeke zetten

Anyway, 'k ga stilaan mijn hotel boeken... Ik denk een van de onderstaande hotels te boeken:

Best Western ****
                      Botleigh Grange Hotel
                      Grange Road
                      Hedge End, S030 2GA

+/- 50km tot Goodwood
                      +/- 180 GBP

Best Western ***
                      Frensham Pond Hotel
                      Churt
                      Farnham Gu10 2QB

+/- 50km tot Goodwood
                      +/- 190GBP

Holiday Inn
                      Leigh Road
                      East Leigh, S050 9PG

+/- 45km
                      +/- 202GBP

Prijzen gevonden op internet. 'k Moet nog eens horen bij 't reisbureau.

Comment

• voila ...de kaartjes voor goodwood zijn besteld en betaald...
                        het hotel is ook betaald...TULIP INN in portsmouth 85£ per persoon voor 2 nachten. Het is op een 30 km van goodwood gelegen.
                        Nu nog de kanaaltunnel boeken . Maar daar zou ik nog wat uitleg over willen... je kan kiezen uit 3 formule's. welke is volgens jullie de beste ? je hebt short stay, standard , of 5 day's flexi plus... ik zou ergens vrijdagnamiddag 5 uur vertrekken en terugkomen rond een uur of 10 dacht ik...ik weet niet meer precies wanneer we vorig jaar zijn afgekomen?

Comment

Ik had de prijzen voor de tunnel ook al gevonden voor een trekker oplegger...
                          'k Zal die Trekker maar uit m'n koppeke zetten

Anyway, 'k ga stilaan mijn hotel boeken... Ik denk een van de onderstaande hotels te boeken:

Best Western ****
                          Botleigh Grange Hotel
                          Grange Road
                          Hedge End, S030 2GA

+/- 50km tot Goodwood
                          +/- 180 GBP

Best Western ***
                          Frensham Pond Hotel
                          Churt
                          Farnham Gu10 2QB

+/- 50km tot Goodwood
                          +/- 190GBP

Holiday Inn
                          Leigh Road
                          East Leigh, S050 9PG

+/- 45km
                          +/- 202GBP

Prijzen gevonden op internet. 'k Moet nog eens horen bij 't reisbureau.

Het mag bij Barlo precies nogal wa kosten.Die Holiday Inn in Southampton kost nog niet de helft!!! De afstand is ongeveer hetzelfde.

Zelf boeken via internet gaat probleemloos hoor.Soms hoeft een kreditkaart zelfs niet,ge vermeld gewoon dat ge contant betaald.
                          En het kost minder moeite en tijd dan nog eens naar een reisbureau te gaan,die er dan nog eens moet aan verdienen.

Comment

Het mag bij Barlo precies nogal wa kosten.Die Holiday Inn in Southampton kost nog niet de helft!!! De afstand is ongeveer hetzelfde.

Zelf boeken via internet gaat probleemloos hoor.Soms hoeft een kreditkaart zelfs niet,ge vermeld gewoon dat ge contant betaald.
                            En het kost minder moeite en tijd dan nog eens naar een reisbureau te gaan,die er dan nog eens moet aan verdienen.
                            't is BRALO: we spellen: Bravo, Romeo, Alfa, Lima, Oscar

Anyway: Ik logeer graag in een deftig hotelleke... Een goed bed is nl belangrijk als ik elders zo goed wil slapen dan thuis En m'n ervaring zegt me dat een Best Western en een Holiday Inn goede bedden heeft

Ik gun het reisbureau ook wel eens iets En daarbij, dat is gemakkelijk... Alles via mail, telefoon of fax regelen, overschrijvingske doen en alles is geregeld

Comment

• Net prijs gehad voor de hotels:

Best Western:

Voor zowel Best Western Hedge End en Farnham betaal je 135 eur per kamer/per nacht, inclusief ontbijt, taksen en alle andere lokale belastingen.
                              Goedkoper dan op internet dus Ok 't scheelt niet veel, maar goedkoper is goedkoper

Comment

• Sorry,Bralo,nu goed Stijn

Trouwens nog een tip,ontdekt dank zij de Wannes.
                                Voor wie op vrijdag vertrekt en zondagavond terugkeert met de Eurotunnel in de goedkoopste mogelijkheid 124€ .
                                Wanneer je zoals ik vertrekt op zaterdagmorgen en op zondagavond terugkeert kan je mee voor 60€.

Comment

Sorry,Bralo,nu goed Stijn

Trouwens nog een tip,ontdekt dank zij de Wannes.
                                  Voor wie op vrijdag vertrekt en zondagavond terugkeert met de Eurotunnel in de goedkoopste mogelijkheid 124€ .
                                  Wanneer je zoals ik vertrekt op zaterdagmorgen en op zondagavond terugkeert kan je mee voor 60€.

De tarieven voor de Eurotunnel had ik ook al gevonden... Met de Ferry is het ook zo... Vanaf je langer dan 48h blijft is het duurder...

Ik denk om vrijdagochtend te vertrekken zodat ik rustig de tijd heb om eventueel eerst nog iets te bezoeken in de UK.

Comment

• Gaat er hier iemand met het vliegtuig ?

VLM airlines vliegt blijkbaar ook naar the Isle , met tussenstop of overstap London City .

Vanuit Brussel is de totale reistijd 2u55min , vanuit Antwerpen 3u15min .

Of anders de combinatie Eurostar + vliegtuig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                      Gaat er hier iemand met het vliegtuig ?

VLM airlines vliegt blijkbaar ook naar the Isle , met tussenstop of overstap London City .

Vanuit Brussel is de totale reistijd 2u55min , vanuit Antwerpen 3u15min .

Of anders de combinatie Eurostar + vliegtuig ?

Er hangt hier een Top Gear Race in de lucht.Belguim>Goodwood
                                      Richard TurboBoost-Jermey Icefarmer
                                      Van Roeselare naar Brussel of naar Calais is ongeveer even ver dus kan ik weinig profijt doen.

Comment

• Dit nog eens omhoog shotten...

Wie gaat er nu allemaal naar ginder?

Comment

• *wannes
                                          *fastastic
                                          *ccx

Comment

Working...
                                          X