Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *wannes
    *fastastic
    *ccx
    *Bralo20 + ????

'k Heb vorige week bericht gehad van ons zusteronderneming in de UK dat m'n gratis kaartjes in orde zijn... Als m'n Engelse collega nog eens langskomt brengt hij ze mee of anders haal ik ze op als ik een van de weken nog eens in de UK zit. Helaas wel maar 2 wat al moeilijk was om los te peuteren... Blijkbaar zijn ze toch niet zo kwistig met het geven van gratis tickets.

Comment

• *wannes
      *fastastic
      *ccx
      *Bralo20 + ????
      *Icefarmer&Litlebeaver

Comment

• Tickets zijn besteld,ik kan het gewoon niet laten hé.
        Nu nog 15 weken geduld,nog zo lang.

Comment

• Mijn tickets zijn gisteren aangekomen

Comment

• Bon, even dit topic opfrissen.

-Wie gaat er naar Goodwood Festival of Speed 2007 ?
            -Hoe zit het met vervoer ? Carpooling + trein ?
            -Slaapplaats ? Hotel ? Iedereen hetzelfde hotel ?
            -Wanneer zal het festival zijn ? 22-24 juni
            -Wat is de kostprijs ? 90 £ / weekend

Leden Autowereldforum die gaan:
            -Wannes
            -Fantastic
            -CCX
            -SpeedExceed
            -Peterke
            -Icefarmer + LittleBeaver
            -Bralo20

Leden Autowereld die misschien gaan:
            -Roughneck
            Last edited by ; 05/04/2007, 02:32.

Comment

• Lees de eerste pagina´s van het topic eens.

Via deze links heb ik al mijn boekingen voor dit jaar gedaan.
              Ge zult niet lang meer moge twijfelen!!!!

The latest news from the Festival of Speed. Cars, stars and motorsport royalty at the largest event of its kind

Just 1 mile from junction 7 of the M27, this fully air-conditioned hotel has free parking during your stay and sits next to Ageas Bowl cricket ground,...
              Last edited by ; 05/04/2007, 02:53.

Comment

• Heb mijn post al aangepast, zou het graag in orde hebben voor dit jaar, is nog niet veel voor geregeld, that's why !

Comment

• Wat een toeval,moest ge erom doe het zou niet lukken.
                  • Vandaag lagen de toegangstickets in de bus
                  • Vandaag lag de VISA-rekening in de bus
                  • Vandaag was de 266€ al van mijn rekening verdwenen
                  Nu nog 10 weken geduld

Comment

• ik ga ook naar goodwood maar naar 't verkeerde evenement
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Bon, even dit topic opfrissen.

-Wie gaat er naar Goodwood Festival of Speed 2007 ?
                      -Hoe zit het met vervoer ? Carpooling + trein ?
                      -Slaapplaats ? Hotel ? Iedereen hetzelfde hotel ?
                      -Wanneer zal het festival zijn ? 22-24 juni
                      -Wat is de kostprijs ? 90 £ / weekend

Leden Autowereldforum die gaan:
                      -Wannes
                      -Fantastic
                      -CCX
                      -SpeedExceed
                      -Peterke
                      -Icefarmer + LittleBeaver
                      -Bralo20

Leden Autowereld die misschien gaan:
                      -Roughneck

Ik zie dit eventueel ook nog wel zitten. Wat voor kaart moet ik bestellen, ik zou met de RSbitch gaan en op hotel zitten.

Comment

• Wel, ik wil dolgraag gaan, maar wordt hier niet echt verder geholpen !

Kan ik de tickets enkel bestellen via de site zelf, of ook ergens anders ?

En ik wil niet alleen op hotel gaan, ik geraak er wel uit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Lees de eerste pagina´s van het topic eens.

Via deze links heb ik al mijn boekingen voor dit jaar gedaan.
                          Ge zult niet lang meer moge twijfelen!!!!

The latest news from the Festival of Speed. Cars, stars and motorsport royalty at the largest event of its kind

http://www.booking.com/hotel/gb/exhi...tml?aid=303947
                          @ Speedexceed

Comment

• wij zitten in de Tulip Inn Portmouth hotel dat kan je terug vinden op de site aboutbritain.com, maar ik weet niet of er nog plaats gaat zijn... dit is ongeveer een 60 km van goodwood dacht ik. De tickets van de inkom en de bevestiging van het hotel zijn al allemaal in orde , en voor de trein hebben we een check in van 18.20 op vrijdag en een check in van 20.50 terug op zondag.

ik kan maar één ding zeggen , en dat is dat het bangelijk is!

Comment

• editt

Comment

• Er zijn nog kamers vrij daar..zowel single rooms als double rooms.

Een double room is pp duurder dan een single room?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Er zijn nog kamers vrij daar..zowel single rooms als double rooms.

Een double room is pp duurder dan een single room?
                                  wij liggen met z'n drieen op één kamer maar dat gaat alleen als de derde onder een bepaalde leeftijd is geloof ik...
                                  zou tof zijn moesten we daar samen zijn , en neem daar nog wat volk mee....als jij met de RS 6 gaat zal ik de cosie nemen , kwestie dat ik u een beetje kan volgen hé daar zijn mooie lange banen om te gassen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    wij liggen met z'n drieen op één kamer maar dat gaat alleen als de derde onder een bepaalde leeftijd is geloof ik...
                                    zou tof zijn moesten we daar samen zijn , en neem daar nog wat volk mee....als jij met de RS 6 gaat zal ik de cosie nemen , kwestie dat ik u een beetje kan volgen hé daar zijn mooie lange banen om te gassen...

Ik ga wel ff checken of ik iemand meekrijg.

Hotel en eurotunnel zijn nog beschikbaar: rest me enkel nog te vragen wat voor ticket jullie genomen hebben van het festival zelf?

Comment

• dat is 'admission only' daar kan je overal mee komen , behalve op de tribune's ...maar daar is genoeg om te staan en te wandelen ...en ik heb kaarten van 90£ genomen .

Comment

• Goed, ik mail even naar het hotel, naar de garage voor mijn Jaguar nog even een groot onderhoud te geven en dan kunnen we eens naar daar gassen ! Ik pak wel nog iemand extra mee, misschien mijn vriendin, aangezien de Roughneck niet meekan ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Goed, ik mail even naar het hotel, naar de garage voor mijn Jaguar nog even een groot onderhoud te geven en dan kunnen we eens naar daar gassen ! Ik pak wel nog iemand extra mee, misschien mijn vriendin, aangezien de Roughneck niet meekan ..

Ik neem ook nog een maat mee. Voor EUR 500,-/ pp kunnen er zich nog 2 personen aanmelden als passagier

Comment

Working...
                                          X