Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Indien mijn wagen dan verkocht is en er nog geen opvolger is, stel ik me graag kandidaat voor 150€ als co-piloot !

Serieus, ik zou evt wel graag meerijden, tegen betaling offcourse.. Ik laat het nog weten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      ..voor 150€...

Super, dan is de benzine tot Calais al gedekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        ik ga ook naar goodwood maar naar 't verkeerde evenement
        Naar de paardekoers zeker.

Comment

• Video van de persvoorstelling ,de goesting word al groter en groter.

gTa moet eens naar die video met ondertitels kijken als hij de echte "BABS" wilt leren kennen!!!!!

Het ziet er weer goed uit voor dit jaar,elk jaar trouwens

Last edited by ; 24/04/2007, 23:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Indien mijn wagen dan verkocht is en er nog geen opvolger is, stel ik me graag kandidaat voor 150€ als co-piloot !

Serieus, ik zou evt wel graag meerijden, tegen betaling offcourse.. Ik laat het nog weten !

Tzal een beetje te laat zijn ondertussen vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Tzal een beetje te laat zijn ondertussen vrees ik
              Ik weet niet of er nog kaarten te krijgen zijn,denk het wel.
              De slaapplaats zal iets anders zijn denk ik,hotel RS6 Avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                Ik weet niet of er nog kaarten te krijgen zijn,denk het wel.
                De slaapplaats zal iets anders zijn denk ik,hotel RS6 Avant

Been there done that

Ben ooit voor 1 dag te snowboarden naar Oostenrijk gereden in men zotte jaren

Comment

• Godverd********

De Ferrari P4/5 zal er ook zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Been there done that

Ben ooit voor 1 dag te snowboarden naar Oostenrijk gereden in men zotte jaren
                    Ook nog van die zotte kuren gehad,2 dagen heen en 2 dagen terug voor een weekendje rallycross in Portugal.
                    5dagen naar Nice,heen en terugrit en Route Napoleon inbegrepen.Bij het terugkeren ook in de auto geslapen aan het motel naast het Lac v.Gruyere,prachtige plaats trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Godverd********

De Ferrari P4/5 zal er ook zijn
                      Ga er gewoon naartoe

Hier om nog wat meer goesting te krijgen.

http://www.goodwood.co.uk/info/pn/FOSEN_list.asp

.

Comment

• Vandaag bevestiging gekregen dat ons zusterbedrijf mijn tickets vandaag op de post gaat doen

We zullen eens stilaan ons hotel boeken...
                        Nu nog een keuze maken want overal waar ik prijs gevraagd had zijn blijkbaar nog voldoende kamers vrij...

Enfin 't begint te korten...

Comment

• Nog een week en 2 dagen en 't is zover...

Goodwood, here we come...

En 't is dan nog een goedkoop... Toegang en gereserveerde parking gratis...

Comment

Naar de paardekoers zeker.
                            nee, de revival
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Gvd... Hotels vinden is precies een probleem
                              Dedzju hé...
                              Iets deftig wat prijs betreft (lees minder dan 200 EUR) ligt al op 70km van Goodwood...

Grrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                Gvd... Hotels vinden is precies een probleem
                                Dedzju hé...
                                Iets deftig wat prijs betreft (lees minder dan 200 EUR) ligt al op 70km van Goodwood...

Grrrr

Parking is altijd gratis
                                Gratis toegang,maar het profijt al kwijt aan het hotel en de trein
                                Ikzelf zit al op 50 km van Goodwood en ik heb al geboekt van eind vorig jaar.
                                Ik heb nog eens gekeken voor het hotel waar ik verblijf maar ook daar is het reeds volzet. Jammer.

Comment

Parking is altijd gratis
                                  Gratis toegang,maar het profijt al kwijt aan het hotel en de trein
                                  Ikzelf zit al op 50 km van Goodwood en ik heb al geboekt van eind vorig jaar.
                                  Hotel was ondertussen al in orde Gewoon m'n reisbureau effe voor m'n kar gespannen... Al waren ze niet bepaald gelukkig toen ik gisteravond belde dat ze het terug mocht annuleren... Zaterdag wordt de brandweerman die bij een tragisch ongeval in bevolen dienst om het leven kwam begraven en we gaan naar de uitvaartplechtigheid (heeft prioriteit tov Goodwood)...

Ik kom echter wel naar de UK doch slechts voor 1 dag. Zondagochtend tegen een uur of 9h wil ik in Goodwood staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                    Hotel was ondertussen al in orde Gewoon m'n reisbureau effe voor m'n kar gespannen... Al waren ze niet bepaald gelukkig toen ik gisteravond belde dat ze het terug mocht annuleren... Zaterdag wordt de brandweerman die bij een tragisch ongeval in bevolen dienst om het leven kwam begraven en we gaan naar de uitvaartplechtigheid (heeft prioriteit tov Goodwood)...

Ik kom echter wel naar de UK doch slechts voor 1 dag. Zondagochtend tegen een uur of 9h wil ik in Goodwood staan...
                                    Dat begrijp ik,wel jammer natuurlijk.
                                    Ik zie je wel ergens de zondag,je hebt trouwens ook mijn GSM-nr hé. Rij voorzichtig!!!

Comment

• wie van het forum gaat er nu allemaal eigenlijk?
                                      want ben helemaal de kluts kwijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        wie van het forum gaat er nu allemaal eigenlijk?
                                        want ben helemaal de kluts kwijt
                                        Niet zo veel als vorig jaar geloof ik.

• ICEFARMER zaterdag & zondag
                                        • Wannes ?
                                        • Bralo20 enkel op zondag

Moest er nog iemand gaan voeg je gerust a/h lijstje toe.

Voor diegene die niet gaan,........ge weet niet wat ge mist.

Comment

• Niet zo veel als vorig jaar geloof ik.

• ICEFARMER zaterdag & zondag
                                          • Wannes zaterdag en zondag( wij nemen vrijdag de trein van 18u)
                                          • Bralo20 enkel op zondag
                                          • fastastic en ccx ( samen met de poeper en wannes)
                                          Moest er nog iemand gaan voeg je gerust a/h lijstje toe.

Comment

Working...
                                          X