Toyota 7 CanAM,zie die turbo´s daar onder hangen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenHebben jullie de Caparo zien rijden?
Hoe snel was hij?
Maar ik heb hem niet op snelheid gezien dus. De acceleratie blijkt dezelfde te zijn als een Veyron,alleen ligt de bochtsnelheid hoger.Veel gefortuneerde eigenaars gaan blijkbaar een piloot inhuren om hen er mee te LEREN rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk heb hem eigenlijk enkel zien aanschuiven voor de start,eerlijk gezegd qua geluid viel hij mij tegen.
Maar ik heb hem niet op snelheid gezien dus. De acceleratie blijkt dezelfde te zijn als een Veyron,alleen ligt de bochtsnelheid hoger.Veel gefortuneerde eigenaars gaan blijkbaar een piloot inhuren om hen er mee te LEREN rijden.
Dat ding zou qua snelheid bijna tegen een Le Mans-prototype moeten aanleunen, ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je daar niet zonder opleiding/ervaring inkruipt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWat is daar mis mee, toch beter dan dat ze hem in de prak rijden?
Dat ding zou qua snelheid bijna tegen een Le Mans-prototype moeten aanleunen, ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je daar niet zonder opleiding/ervaring inkruipt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEn dan dit space-schip
Italdesign AZTEC
eindelijk heeft die die garage in monaco dus nog eens verlaten
PS: ge zijt mij toch niet aan 't vergeten hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEnkele eigenaardigheden
Vector W8
Comment
Comment