Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival Of Speed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jij stond daar precies ideaal om foto's te pakken... Als je gewoon langs het circuit staat is er nogal veel volk en sta je niet zo dicht bij de wagens. Ik zal volgende keer da plekske es moeten zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
      Jij stond daar precies ideaal om foto's te pakken... Als je gewoon langs het circuit staat is er nogal veel volk en sta je niet zo dicht bij de wagens. Ik zal volgende keer da plekske es moeten zoeken.

Voor de volgende keer goed luisteren naar de raad van nokel Rik ,ik leg je wel eens de plaatskes uit.Van de passages van de wagens zien wij niet zoveel,maar elk hoekje en gaatje hebben we daar wel gezien.
      Nu enkel nog nen goeien Kodak
      Is het de Harrods McLaren die je bedoeld,daar heb ik zelf geen foto´s van,wel al op internet gevonden.

Comment

• Pikes Peak Legends!!!

Peugeot 405 T16 GR 'PIKES PEAK'

Comment

• Neen, de wegversie van de Mclaren. Hij stond bij de stand van BMW als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
            Neen, de wegversie van de Mclaren. Hij stond bij de stand van BMW als ik me niet vergis.

Inderdaad,daar stond een "standaard" F1,nee,geen foto genomen.

Dallenbach 'PP Special'

Toyota Tacoma 'PP'

zie die zitpositie

Comment

• American Stock Cars

Chevrolet Camaro Z28 IROC

Hemi Under Glass Plymouth Barracuda,deze is gebouwd om op de achterwielen te rijden,let op het raampje naast de pedalen,zodat de rijder ziet waar hij rijd.

Comment

• Nog wat rarriteiten

Hewson Rocket

Last edited by ; 05/07/2007, 02:37.

Comment

• Bij Lamborghini was het bijna niet te doen om foto´s te nemen,veel te druk.

Last edited by ; 05/07/2007, 02:55.

Comment

• Green Ferrari

De rest volgt later.

Comment

• Heb je foto's van de Ferrari 712 CanAm en Daytona Competezione gemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        Heb je foto's van de Ferrari 712 CanAm en Daytona Competezione gemaakt?
                        Ik heb er wel een paar van, vooral van die Daytona. Zal er eens achter zoeken se

Comment

• Hoe onthouden jullie de namen van al die exclusieve dingetjes die jullie daar fotograferen?

Ooit wil ik daar ook wel eens naartoe (als de vrienden, het budget en de vakantieplanning het toelaten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                            Hoe onthouden jullie de namen van al die exclusieve dingetjes die jullie daar fotograferen?
                            Notaboekske doet soms wonderen.
                            En voor de leeggangers zoals ik: als er een bordje staat neemt ge ne foto van de auto en dan van het bordje dat er op, onder, langs staat.

Comment

• meer volgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                                meer volgt...

Comment

• zalig, elke dag zo'n paar vette pics. Keep 'em coming!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Comment

• Mooi weer op zondag

Comment

• Intussen ook de 712 gevonden

+ McLaren F1 GTR

Nog verzoekjes ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Hoe onthouden jullie de namen van al die exclusieve dingetjes die jullie daar fotograferen?

Ooit wil ik daar ook wel eens naartoe (als de vrienden, het budget en de vakantieplanning het toelaten).

Een programma+een entrielist met de wagens,eigenaars en de rijder kan wonderen doen.

Ik ken veel auto´s,maar sommige zou ik anders ook niet kunnen thuiswijzen,maar we leren steeds bij hé.
                                          Ik ben nu ook niet zo´n freak dat ik aan een spoilerlip weet van welk jaar een bepaalde F1-wagen is,en geloof me er lopen er daar zulke rond.

Comment

Working...
                                          X