Jij stond daar precies ideaal om foto's te pakken... Als je gewoon langs het circuit staat is er nogal veel volk en sta je niet zo dicht bij de wagens. Ik zal volgende keer da plekske es moeten zoeken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenJij stond daar precies ideaal om foto's te pakken... Als je gewoon langs het circuit staat is er nogal veel volk en sta je niet zo dicht bij de wagens. Ik zal volgende keer da plekske es moeten zoeken.
Voor de volgende keer goed luisteren naar de raad van nokel Rik ,ik leg je wel eens de plaatskes uit.Van de passages van de wagens zien wij niet zoveel,maar elk hoekje en gaatje hebben we daar wel gezien.
Nu enkel nog nen goeien Kodak
Is het de Harrods McLaren die je bedoeld,daar heb ik zelf geen foto´s van,wel al op internet gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenNeen, de wegversie van de Mclaren. Hij stond bij de stand van BMW als ik me niet vergis.
Inderdaad,daar stond een "standaard" F1,nee,geen foto genomen.
Dallenbach 'PP Special'
Toyota Tacoma 'PP'
zie die zitpositie
Comment
-
American Stock Cars
Chevrolet Camaro Z28 IROC
Hemi Under Glass Plymouth Barracuda,deze is gebouwd om op de achterwielen te rijden,let op het raampje naast de pedalen,zodat de rijder ziet waar hij rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHeb je foto's van de Ferrari 712 CanAm en Daytona Competezione gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe onthouden jullie de namen van al die exclusieve dingetjes die jullie daar fotograferen?
En voor de leeggangers zoals ik: als er een bordje staat neemt ge ne foto van de auto en dan van het bordje dat er op, onder, langs staat.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHoe onthouden jullie de namen van al die exclusieve dingetjes die jullie daar fotograferen?
Ooit wil ik daar ook wel eens naartoe (als de vrienden, het budget en de vakantieplanning het toelaten).
Een programma+een entrielist met de wagens,eigenaars en de rijder kan wonderen doen.
Ik ken veel auto´s,maar sommige zou ik anders ook niet kunnen thuiswijzen,maar we leren steeds bij hé.
Ik ben nu ook niet zo´n freak dat ik aan een spoilerlip weet van welk jaar een bepaalde F1-wagen is,en geloof me er lopen er daar zulke rond.
Comment
Comment