Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival Of Speed
Collapse
X
-
-
Peterke heeft duidelijk een beter fototoestel dan ikzelf.
Blijkbaar heb jij veel foto´s langs het parcours gemaakt.
Ik ben meer een paddockbezoeker,praatje slaan met rijders en eigenaars.Op Goodwood kan het allemaal,en dan die diversiteit aan wagens.
Mij resten enkel nog rallywagens en mooie foto´s die ik op internet gevonden heb.
Toyota MR2 Turbo 4x4,dit moest een Gr B geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenPeterke heeft duidelijk een beter fototoestel dan ikzelf.
Blijkbaar heb jij veel foto´s langs het parcours gemaakt.
Ik ben meer een paddockbezoeker,praatje slaan met rijders en eigenaars.Op Goodwood kan het allemaal,en dan die diversiteit aan wagens.
Mij resten enkel nog rallywagens en mooie foto´s die ik op internet gevonden heb.
En dat is idd het leuke aan Goodwood : alles kan en alles mag (behalve rijden dan ) !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk BerichtenBwa, ik heb zaterdag en zondagvoormiddag ergens een plaatsje gezocht langs de baan, en voor de rest ook enorm veel rondgewandeld eigenlijk... Alles samen net geen 3000 pics
En dat is idd het leuke aan Goodwood : alles kan en alles mag (behalve rijden dan ) !
3000pics,gelukkig s dit het digitaal tijdperk
Comment
-
Met welk toestel zijn uw fotos genomen?, ik bemerk precies vignet. Al weet ik niet of het puur optisch is of gewoon door de omstandigheden...
(vignet=cool )
Knappe fotos. Mocht ik gaan wss stond ik ook vooral naast de baan, het geluid moet je er toch soms bijhoren vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMet welk toestel zijn uw fotos genomen?, ik bemerk precies vignet. Al weet ik niet of het puur optisch is of gewoon door de omstandigheden...
(vignet=cool )
Knappe fotos. Mocht ik gaan wss stond ik ook vooral naast de baan, het geluid moet je er toch soms bijhoren vind ik
Die laatste 5 foto´s komen gewoon van andere forums,de rest zijn gewoon met een kleine Pentax camera genomen,of door mijn vrouw met haar GSM.
Het is ook moeilijk om langs de baan foto´s te nemen.
Wat het geluid betreft,op Goodwood hoor je overal het brullen van motoren.
De rijder met de Auto Union type D hier is Nick Mason,ex-drummer van Pink Floyd,nu autoverzamelaar.
Ik denk dat iedereen wel de bestuurder van de Napier-Railton special recordwagen herkend
Comment
Comment