Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flanders Collection Car 2 en 3 februari 2008 Gent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Man, die 8-serie is vet.

Meer info omtrent die kar?
    Het was een 850i

Heb er niet zoveel aandacht aan besteed, maat z'n moeder heeft er eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
      Heb je daar soms foto's van??
      check maar eens op www.belgianboatshow.be .... op de bezoekers pagina staan foto's van vorige editie.

Afgelopen weekend stonden de meeste boten al in de hallen ... maar de stands zelf waren nog in opbouw.

Tot zover deze offtopic. ;-)

Comment

• Ben de vorige jaren geweest en vind dat het er eigenlijk een beetje op achteruit gaat...

Comment

• Eerste setje foto's staan online. De rest volgt later wel.

Comment

• Is er hier iemand die het chassisnummer heeft van dit toestel ! (32408 denk ik maar mijn foto is niet zo duidelijk) zie op de achtergrond de lokale legende JAQ-Cars

Comment

• En hier nog een paar

Comment

• De rest kan je hier terugvinden onder "Events"

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                    Is er hier iemand die het chassisnummer heeft van dit toestel ! (32408 denk ik maar mijn foto is niet zo duidelijk) zie op de achtergrond de lokale legende JAQ-Cars
                    tis 32409

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      tis 32409
                      Dank u ,dank u ! in het vervolg zal ik ze toch eens opschrijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                        Dank u ,dank u ! in het vervolg zal ik ze toch eens opschrijven
                        ik ben ook te lui om ze op te schrijven hoor heb jij die 456? das de enige waarvan ik 't s/n niet heb

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            ik ben ook te lui om ze op te schrijven hoor heb jij die 456? das de enige waarvan ik 't s/n niet heb
                            456 GT = 105927 (stond al te koop op Techno Classica 2006 ! )

Comment

• Prachtige fotos hier!!! Bedankt Putje, Cayenne, SPIDERVELOCE1750, ... voor de mooie plaatjes. Ik heb blijkbaar wat gemist. Bij de volgende editie zal ik toch eens proberen in Gent te raken. Mijn favoriet in de lijst is de foto van de doorwinterde 2pk in antwoord nr.42 genomen door Cayenne. Echt een leuke mobiel!

Groeten,

Stieglitz

Comment

• Comment

• Ik heb niet direct het gevoel dat ik iets gemist heb....
                                  Noemt daarom ook "collection car" ( elke wagen is een potentiële collection car hé, zelfs al is ie 1 dag oud).....kitcars, fake ,Amerikaanse uitvoeringen en veel "recente wagens".......dit zonder afbreuk te doen aan de wagens/modellen zelf, maar als je dan in Essen of UK naar beurzen gaat, kom je hier toch maar zuur van terug.

Zo een VW busje zou nooit iets voor mij zijn, maar gelukkig zijn er blijkbaar nog personen die er terug juweeltjes van maken, knap werk!

Comment

Working...
                                  X