Mededeling

Collapse
No announcement yet.

28-29 juni 2008 Airbase Brustem: Greatest Renault Alpine Days

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vandaag de clio volledig machinaal gepolierd en gewaxt. Ik ben er klaar voor
    Nu nog hopen dat het droog blijft morgen en overmorgen !
    Last edited by ; 27/06/2008, 22:45.

Comment

Ik heb hier al veel Alpines zien voorbijrijden en de weg zien vragen.
      Spijtig genoeg ook enkele vermarginaliseerde gevallen erbij...

Comment

ik ga morgen...

Comment

Ben net even gaan kijken, als je een kwast op de fiets hebt gezien...
          Veel wereldrecords zullen er niet gesneuveld zijn, denk ik. Redelijk magere opkomst. Een paar sublieme Turbo 2's gezien, ook enkele Turbo's Alpine. Veel mooie A310's, V6'en, A110's en A610's. Jammer genoeg ook enkele die smakeloos getuned waren...
          Skillz z'n ride heb ik gezien, echt knap met die Turini's. Chummy_dj z'n A310 niet gezien, waarschijnlijk zat die ergens in de A?

Comment

ja ik stond tussen de A?spijtig dat ik je niet gezien had,anders had ik wel een ritje gemaakt met jou...

Comment

Voor de liefhebbers: wat Alpine-fotootjes van deze middag op http://www.flickr.com/photos/andhi/s...7605881670316/

Comment

Het was zeker de moeite !
                Zaterdag was het iets minder qua opkomst, mede ook door het slechte weer s'morgens. Zondag was er een pak meer te zien.
                Ik denk ook niet dat er wereldrecords zijn gesneuveld. Dat van de grootste ruit wel, maar dat was dan ook nog nooit gedaan, dus is het zowieso een record
                Ik ben ook nog niet te weten gekomen hoeveel wagens er nu juist hebben meegedaan met de ruit, 'A' van Alpine en de parade... Ben wel eens benieuwd eigenlijk.

Maar al bij al toch super genoten van deze 2 dagen. Ik heb nog nooit zoveel Alpine's bij elkaar gezien Knap dat er nog zoveel rondrijden.
                Nogmaals veel dank aan de mannen en vrouwen van RCB om alles in goede banen te leiden en de organisatie van EAC natuurlijk.

ik post alvast enkele foto's gevonden op het net. Mijn foto's komen er ook aan één van de dagen.

Guinness world record poging op zaterdag: grootse ruit van Renault met Renault (sport) wagens:

Comment

Comment

Ola! Dit is prachtig!!

en is het gelukt?

is er geen foto vanuit de lucht gemaakt?

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                    Guinness world record poging op zaterdag: grootse ruit van Renault met Renault (sport) wagens:

Comment

Guinness world record op zondag: De grootste A (Alpine) : het huidige wereldrecord werd verwezenlijkt in 1994 Amneville Frankrijk door 368 Alpines.

Ik denk niet dat ze dit hebben verbroken. Er waren er veel aanwezig, volgens mij toch niet genoeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Ola! Dit is prachtig!!

en is het gelukt?

is er geen foto vanuit de lucht gemaakt?

Het was nog nooit eerder gedaan, een nieuw Guinness record. Dus ik veronderstel wel dat het gelukt is. Tenzij ze echt een bepaald aantal renaults moesten hebben.
                        Maar ik weet dus nog niets exact van aantal wagens en records, ik ga er wel eens achter horen.

Wel het was op de Airbase in Brustem, dus iedereen verwachtte dat er dadelijk een helicopter ging langskomen op foto's te nemen. Maar dat was dus niet het geval.
                        Op zondag bij de 'A' van Alpine hebben ze dat dan maar opgelost door een lange ladder tegen een bestelwagen te zetten..
                        Last edited by ; 01/07/2008, 15:57.

Comment

toch zalig... een ideetje voor de eerstvolgende grote AW meeting?

AW

Comment

Inderdaad zalig !

Prachtige opkomst... Moet daar nogal wat geweest zijn met al die brullende alpinetjes.

Comment

Comment

@ skillz,heb je ook foto's van die paar renault 21 turbo's die ik in de ruit zie staan?

Comment

Wel het was op de Airbase in Brustem, dus iedereen verwachtte dat er dadelijk een helicopter ging langskomen op foto's te nemen. Maar dat was dus niet het geval.
                                  Tja die mannen daar van Crown Helicopters denken dat de plein van hen alleen is... Maar misschien hadden ze het wel gedaan als er iemand dat gevraagd had, ik heb een helikopter laag zien overvliegen net toen de ruit af was en ik wegreed...

Comment

Damn...
                                    Dit zie ik zo hard zitten als eerste ride, prachtexemplaar dit...
                                    En tja, die A van Alpine ik denk dat ze daar met moeite aan de helft van die 368 wagens zaten. Ik vraag me af hoe ze dat zouden hebben opgelost als het er meer waren want de baan stond nu al vol.
                                    Mooie foto's trouwens, die beschildering van de runway geeft het wat extra cachet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      toch zalig... een ideetje voor de eerstvolgende grote AW meeting?

AW
                                      Honestly, zouden we proberen om eens iets te regelen met het stadsbestuur en die runway af te huren? Een grote zomermeeting geeft toch traditioneel een grote opkomst? Eens over nadenken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        @ skillz,heb je ook foto's van die paar renault 21 turbo's die ik in de ruit zie staan?
                                        Ik ben momenteel al mijn foto's aan het uploaden. Ze komen er direct aan

Comment

Ik ben momenteel al mijn foto's aan het uploaden. Ze komen er direct aan
                                          thanks!

Comment

Working...
                                          X