Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche meets Ferrari in Nederland 30/3 !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche meets Ferrari in Nederland 30/3 !

Hoi, ook hier even horen als er een interesse is....

Porscheforum.nl en Ferrarichat.nu organiseren samen een leuke bijeenkomst + rit ergens in hartje Nederland op zondag 30 maart. Ik was vorig jaar ook al bij de Porsche meets Corvette meeting en dat was ook goed meegevallen !

Best rij je wel met een Porsche of Ferrari, maar ook andere sportwagens zijn welkom... denk maar aan Lambo, ferme Jaguar, Aston Martin, M3/M5, etc....

Ik heb me alvast terug ingeschreven, kunnen misschien met een klein treintje naar Holland tuffen ? Leuker dan alleen hé

Der zijn nu al een 50 wagens ingeschreven....

Linkje naar het PF.NL topic: http://www.porscheforum.nl/viewtopic...231&highlight==

Info + inschrijven kan hier: http://www.ferrarichat.nu/ferrari_po...ting/index.php
    Last edited by ; 07/02/2008, 18:35.

is die dag ook de voorjaarsmeeting , en aangezien dat eigenlijk meer in de richting is ga ik hiervoor kiezen denk ik....( al ben ik er zeker van dat dat daar in nederland ook wel dik in orde zal zijn...)

Comment

Ik weet het Wannes, maar ik heb liever wat "beweging" ipv zo'n ganse dag te ouwehoeren over en lonken naar proper gewassen wagentjes allerhande... ik wil stinken naar naft/olie/rubber als ik thuis kom

En voor mij is het toch ongeveer evenver rijden....

Comment

o maar bewegen zullen we...

Comment

Om daarna weer collectif gezeik aan te horen zeker

Ik denk dat ik aankom, men wagen parkeer en dat ding geen mm meer verplaats, tenzij ik terug vertrek.

Comment

daarom moeten we niet steeds in cirkels rijden hé... er zijn daar wegen genoeg in de limburg ergens een gezellig terrasje gaan doen en een beetje gaan pimpen links en rechts...en ik zoek zowiezo niet echt lang te blijven...heb nog een paar andere verplichtingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              daarom moeten we niet steeds in cirkels rijden hé... er zijn daar wegen genoeg in de limburg ergens een gezellig terrasje gaan doen en een beetje gaan pimpen links en rechts...en ik zoek zowiezo niet echt lang te blijven...heb nog een paar andere verplichtingen
              dat regelen we wel

Comment

Morgen is het zover, ik zal er zijn.

Comment

Ik ga nog zien.... afhankelijk van et weer ga ik richting holland of zolder Beide funnnn En regent het, dan blijf ik mooi thuis

Comment

steven kunnen we de 2 niet wat combineren? ik zou niet echt lang in zolder blijven , en dan richting nederland rijden om effe aansluiting te zoeken ...of minstens de laatste stop mee te maken ...

Comment

Mja Wannes, graag, maar kga niet ver raken vrees ik vandaag.... gisteren nog stapje gezet en lang lang "uitgeslapen" vandaag En hier regent het, dus nieveel zin om mijne vers gewassen en opgeblonken van gisteren P buiten te halen Dat weer moet altijd spelbreker zijn hé

Er komen nog wel meetings met stralend weer, ik heb geduld

Comment

ik ben terug, was allemaal heel plezant en mooi om zien en horen
                        http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=255754&

dit was wel een beetje schrikken, ook een Ferrari 512tr of testarossa keerde om op dat stuk.
                        ik wil niet de ramptoerist uithangen want er zijn nog mooie filmpjes op komst maar op verzoek had ik deze al geladen

Comment

damn, die turbo had wreed veel geluk !!!

en hoe is het die andere vergaan van het 2de filmpje ? Is die op de baan gebleven ??

zag er mij maar een natte bedoening uit ook in Nederland, hier trouwens ook al de hele dag aan het miezeren en af en toe regen

ben wel benieuwd naar de foto's / filmpjes, die zullen er wel aankomen vanaf nu neem ik aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                            damn, die turbo had wreed veel geluk !!!

en hoe is het die andere vergaan van het 2de filmpje ? Is die op de baan gebleven ??

zag er mij maar een natte bedoening uit ook in Nederland, hier trouwens ook al de hele dag aan het miezeren en af en toe regen

ben wel benieuwd naar de foto's / filmpjes, die zullen er wel aankomen vanaf nu neem ik aan
                            er is niemand van de baan gegaan
                            foto's en filmpjes zijn aan het laden maar het gaat heel traag
                            zijn er nog geweest?

Comment

Thx, lekker die Ferrari sound...

Comment

Wat een idioten, 'lekker' gevaarlijk doen met tientallen mensen in de directe omgeving. Goed bezig, ze zouden beter moeten weten.

Maar die jongeren die in het midden van de weg gaan staan, precies hetzelfde.

Comment

Die turbo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    Wat een idioten, 'lekker' gevaarlijk doen met tientallen mensen in de directe omgeving. Goed bezig, ze zouden beter moeten weten.
                                    Maar die jongeren die in het midden van de weg gaan staan, precies hetzelfde.
                                    Toegeven, die Ferrari die dwars gaat had 'm evengoed in de berm kunnen duwen.

Comment

hahaah die 997 Turbo..

je moet toch niet zot doen in zo'n weer, da's er om vragen

Comment

Working...
                                      X