Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Goed nieuws voor de gumball fans !!

Naar alle wss komt de Gumball in 2010 weer door Belgie Ze moeten immers van London naar Amsterdam dus dan moeten ze wel door Belgie...

Ik ben zeker weer van de partij aan het tankstation in Mannekensvere

Als er meer nieuws komt over de definitieve route, gelieve te posten.

Comment

Info komt van autogespot:

Comment

Nice, was vet vorige keer... Zou ook wel terug gaan

Comment

haha hoeveel mensen zouden er nu komen, stuk of 1000? waarvan 500 autogespotters

Comment

Jaja, door de gumball van 2007 ben ik op dit forum beland.

Wie herinnert zich nog deze jongeman toen aan het tankstation van Drongen:

Deze ben ik toen ook tegengekomen, maar toen wist ik nog niet dat de eigenaar hier ook zat:

Pics zijn slechte kwaliteit, had mijn goed fototoestel niet bij.

Als er een volgende gumball door België gaat zal ik er waarschijnlijk wel bij zijn aan een tankstation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              haha hoeveel mensen zouden er nu komen, stuk of 1000? waarvan 500 autogespotters
              Gast, doe nu is 5 minuten normaal...

Comment

dat ze maar snel nog eens door belgie vliegen...nu dat ik eindelijk een auto heb waar ik ze mee kan volgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  dat ze maar snel nog eens door belgie vliegen...nu dat ik eindelijk een auto heb waar ik ze mee kan volgen
                  Ideale moment om ze te gaan volgen als je weet dat ook alle flikken hun routes kennen

Comment

kleine mededeling: ze passeren NIET door België. Ze nemen boot richting amsterdam, daarna door Scandinavië. Verboden in Frankrijk heb ik mij laten wijsmaken...
                    Ik ga naar Londen, zie ze dan zeker!
                    wie gaat er nog daarheen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                      Jaja, door de gumball van 2007 ben ik op dit forum beland.

Wie herinnert zich nog deze jongeman toen aan het tankstation van Drongen:

Wat is er van die kerel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Wat is er van die kerel?
                        Hij is nog altijd aan 't lopen. Zou nu bijna in Taipei zijn!
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Is er iemand die echt meedoet aan Gumball?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                            Is er iemand die echt meedoet aan Gumball?
                            Ja, forumlid bertds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje Bekijk Berichten
                              kleine mededeling: ze passeren NIET door België. Ze nemen boot richting amsterdam, daarna door Scandinavië. Verboden in Frankrijk heb ik mij laten wijsmaken...
                              Ik ga naar Londen, zie ze dan zeker!
                              wie gaat er nog daarheen?
                              Is dit officieel ? Bron ? Zou ik wel jammer vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Wat is er van die kerel?
                                Liep dronken over de pechstrook (en soms zelfs over de witte lijn, wel zigzaggend uiteraard )

Was lachen, maar toch vrij gevaarlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                  Liep dronken over de pechstrook (en soms zelfs over de witte lijn, wel zigzaggend uiteraard )

Was lachen, maar toch vrij gevaarlijk.
                                  Ik weet niet in welke mate het verstandig is om dergelijke zaken te gaan plaatsen op een publiek forum
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Who cares, die gast is de idioot, niet diegenen die d'r over typen

Comment

Sorry, jongens, call me een ouwe zak, maar ik kan met Gumball niet meer lachen. Tien jaar geleden was het misschien nog fun, maar wat er bv. vorig jaar in Montenegro (of buurland) gebeurd is.... Dat is een big no-no voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                        Sorry, jongens, call me een ouwe zak, maar ik kan met Gumball niet meer lachen. Tien jaar geleden was het misschien nog fun, maar wat er bv. vorig jaar in Montenegro (of buurland) gebeurd is.... Dat is een big no-no voor mij.
                                        Ik heb geen idee wat daar gebeurd is; maar ik stel eveneens vast dat het absoluut niet mijn ding is.

Het is wél impressionant en het is zeker de moeite om eens IRL gezien te hebben .. maar feit is dat het zoveel jaar terug in een totaal andere filosofie gedaan werd dan nu.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Ik heb geen idee wat daar gebeurd is; maar ik stel eveneens vast dat het absoluut niet mijn ding is.

Het is wél impressionant en het is zeker de moeite om eens IRL gezien te hebben .. maar feit is dat het zoveel jaar terug in een totaal andere filosofie gedaan werd dan nu.
                                          Dat was die hit-and-run (ondertussen al twee jaar geleden) tussen een Techart Porsche van twee Britten en een rode Golf III. Een dode en de Gumball werd gestopt. http://www.guardian.co.uk/uk/2007/ma...leeglendinning

Sommigen durfden zelfs nog te protesteren dat de race werd gestopt.

Comment

Working...
                                          X