Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenBedankt voor deze ongetwijfeld mooie ervaring. Steven Segal is trots op u.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
-
die doen niet meer mee sinds het dodelijke ongeval. Ik denk dat hij zelfs min of meer gestopt is met straatracen nu.
hij heeft er iig een boek over geschreven die "the driver" ofzo iets noemtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDe Gumball gaat door België ja. Ze komen aan op 1 mei in Calais en gaan door België naar Amsterdam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenZalig thx voor de bestiging, ik ga weer naar mannekensvere gaan...Hopelijk is het daar niet een overompeling.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenForget it
Mannekensvere zal weer vol staan. En dan naar Drongen rijden en horen dat de Veyron daar juist is komen tanken.
(Al vind ik dat de gumball al lang z'n sprankel kwijt is)
Comment
-
Ik zou wel eens durven langskomen aan het tankstation in Drongen. Heeft er iemand wat meer informatie over wanneer ze exact vertrekken in Londen? Dit om te weten wanneer ze langskomen in België.
Als er nog mensen zijn die naar tankstation Drongen zouden afzakken, houd hier rekening mee:
-- Afrit Drongen afgesloten richting Oostende
-- Oprit Drongen afgesloten richting Brussel
zou nog tot 12/5 duren.
Dus je kan het tankstation via oprit Drongen niet bereiken, en je kan er ook niet af in Drongen als je van Brussel komt. Je kan wel in Nevele de juiste rijrichting nemen om het tankstation in Drongen te bereiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten2007 : London - op de startgrid
En deze heb ik ook nog (foto getrokken van mijne maat die mee was):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOp de startgrid? Dus niet meegereden?
anderzijds : het was veel rustiger TUSSEN de afsluitingen, dan het jaar voordien toen ik BUITEN de afsluitingen stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichtenmet een auto die max 90km/h haalt?
anderzijds : het was veel rustiger TUSSEN de afsluitingen, dan het jaar voordien toen ik BUITEN de afsluitingen stond.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBen ik de enige die het concept niet snapt van enkel aan de startgrid te verschijnen?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment