Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    reclame maken voor madam.be dacht ik? Kaze heeft toen door het volk aan de start gereden met de 500 en hem dan op een trailer gezet en terug naar belgie. Puur een (toffe) promostunt denk ik. Als ik de kans zou hebben om dat te doen, dan zou ik geen seconde twijfelen de sfeer daar is echt fantastisch

voila.. that's it !

to be correct : auto was daar op uitnodiging van de org.
    Last edited by ; 21/04/2010, 23:34.

Comment

Kan iemand mij wat tips geven om naar Drongen te gaan den eerste mei? Ik heb het nog nooit gedaan maar zou het wel graag eens doen? Rond welk uur zouden ze daar ongeveer zijn? Waar bereid je je best op voor, hoeveel op voorhand, ...?
      Lijkt mij echt wel wijs om de Gumball in real life te zien passeren/tanken!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
        Ik zal in Drongen zijn . Rond hoe laat is dit dan? En is dat dan 1 mei nog?
        Niet zo gemakkelijk te zeggen. In 2007 konden we de eerste wagens spotten voor valavond. Dus, als ik mij niet vergis, rond 20u. (ze vertrokken in Londen in de namiddag)

Maar het blijft giswerk: tijdstip van vertrek aan de start, file... In 2007 konden we de teams volgen op GPS. Geen idee of ze nu ook zo'n GPS tracking systeem hebben.

Comment

En dit is 1 mei? Hmm, mijn vliegtuig uit Rome landt om half twaalf 's avonds die dag . Met een beetje geluk moet ik maandag niet eens vertrekken, dus dat komt mischien wel in orde .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
            Forget it
            Idd ik vrees ervoor maar het zou mss al een goed begin zijn om die info hier te wissen Maar dat is dan weer zo ego tripperij

Comment

Ik wil die film es zien!

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Trouwens, ik ga ook gaan kijken, ik zal te spotten zijn in een blauwe Audi RS6 plus.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk Berichten
                Kan iemand mij wat tips geven om naar Drongen te gaan den eerste mei? Ik heb het nog nooit gedaan maar zou het wel graag eens doen? Rond welk uur zouden ze daar ongeveer zijn? Waar bereid je je best op voor, hoeveel op voorhand, ...?
                Lijkt mij echt wel wijs om de Gumball in real life te zien passeren/tanken!!
                Ik heb er ook wel zin in..
                Zal er ergens een meeting gehouden worden aan een tankstation (Drongen) ?

Comment

damn, vertrek vrijdag op vakantie.....
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Zie dat ook wel zitten om eens te komen kijken in Drongen, tis gelijk op 200 meter van mijn schoonouders, dus kan ik het aangename (vette bakken spotten) aan het nuttige (bezoekje schoonouders) koppelen ...

Als er afgesproken wordt, vanaf wanneer mogen we de doortocht verwachten?
                    Ik vermoed dat ze quasi allemaal met dezelfde trein door de tunnel komen, en dat er dus tussen de eerste en de laatste niet zo veel tijd zal zitten?

Tip ivm op- en afritten Drongen: afgesloten afrit komende van Brussel, en afgesloten oprit komende van Oostende.
                    Je kan echter wel via de parkings van beide tankstations de snelweg kruisen. Opgelet, de verbindingsweg mag betreden worden want is openbare weg, maar in principe is het verboden de terreinen van de tankstations via deze weg op of af te rijden!! (en ze controleren daar soms op)
                    Last edited by fantaflesdopke; 28/04/2010, 13:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                      Tip ivm op- en afritten Drongen: afgesloten afrit komende van Brussel, en afgesloten oprit komende van Oostende.
                      Je kan echter wel via de parkings van beide tankstations de snelweg kruisen. Opgelet, de verbindingsweg mag betreden worden want is openbare weg, maar in principe is het verboden de terreinen van de tankstations via deze weg op of af te rijden!! (en ze controleren daar soms op)
                      Die verbindingswegen zijn al enkele maanden afgesloten met betonblokken en vangrail dus dat is geen optie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk Berichten
                        Die verbindingswegen zijn al enkele maanden afgesloten met betonblokken en vangrail dus dat is geen optie
                        Ow ...

Bedankt om mijn ondertussen nutteloze tip meteen te counteren, want kging zelf ook langs daar rijden!

Vroeger passeerde ik daar frequent, heb zelfs nog vakantiejob gedaan in de tankstations, wat trouwens heel geestig was, en dat was de shortcut als ik eens met de harley trapson naar mijn lief ging, want de shop is altijd open, niewaar ... (en mens krijgt dorst van fietsen)

Comment

Die verbindingswegen zijn inderdaad afgesloten (al zijn er al heel wat auto's die iets verderop toch nog een wegje tussen wat bomen gevonden hebben )

Maar niets houdt je natuurlijk tegen om je naast die verbindingsweg ergens te parkeren en te voet naar het terrein op het tankstation te gaan.

Zaterdagavond ga ik naar een comedyvoorstelling in het Gentse, dus ik kom eens piepen na 12u. (misschien dat ik vooraf ook eens langskom om te kijken of er dan al iets te bespeuren valt)

Ik zal waarschijnlijk de grootste drukte missen dus gelieve veel foto's te nemen en hier te posten.

Comment

Dus het Autoforum zal in Drongen aanwezig zijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                              Ik vermoed dat ze quasi allemaal met dezelfde trein door de tunnel komen,
                              Toch niet!
                              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                Toch niet!
                                Verklaar u nader ... Hoe komen ze dan over de kleine plas?

Comment

ben aan het twijfelen;

Drongen, 15km van mijn deur maar wsl niet alle wagens die voorbijkomen

Of

Calais stuk verder rijden maar zie je wsl alles voorbij rijden

Comment

Ik ga ook kijken maar weet nog niet zo goed waar. In 2007 stond ik in Drongen en daar waren toch redelijk wat auto's gestopt.

De eersten worden verwacht in Amsterdam rond 21. Dus ff ruw geteld passeren ze rond 19u in Drongen?
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

Gumball HQ published the day-by-day schedule for this years Gumball 3000 Rally. The times are rough estimates and depend on many things so don’t pin us down on the feasibility and correctness of this program. The list below shows all public checkpoints in and between the cities of this years Gumball 3000 including the times the cars are expected.
                                      Gumball 3000 Rally 2010 Schedule:
                                      Day 1 – May 1st 2010 – London, United Kingdom – GMT
                                      10:00 Over 120 amazing cars park on the starting gird and go on display in Pall Mall and Waterloo Place
                                      14:00 – 15:00 The Flag drops for the start of the 12th Annual Gumball 3000 Rally
                                      Day 1 – May 1st 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
                                      21:00 First cars will start to arrive and go on display on the Waterlooplein, Amsterdam
                                      00:00 Private Gumball 3000 Party at Club NL
                                      Day 2 – May 2nd 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
                                      09:00 First cars will leave the Waterlooplein parking garage for Copenhagen
                                      Day 2 – May 2nd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET
                                      17:00 First cars will start to arrive and go on display in Tivoli, Copenhagen
                                      21:30 Live concert at Tivoli Gardens featuring ‘The Floor is Made of Lava’
                                      Day 3 – May 3rd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET
                                      09:00 First Gumballers leave Copenhagen
                                      Day 3 – May 3rd 2010 – Anderstorp Raceway, Sweden – CET
                                      12:30 – 14:00 Watch Gumballers on the Anderstorp circuit and see a drift car demo by the Monster Energy drift team
                                      Day 3 – May 3rd 2010 – Stockholm, Sweden – CET
                                      17:00 First Gumballers drop their cars off at the airport
                                      » There are no public events at this location whilst the cars are flown to Bangor, Maine, USA
                                      Day 4 – May 4th 2010 – Boston, USA – EDT
                                      18:00 Cars will start to arrive and go on display at Downtown Crossing
                                      Day 5 – May 5th 2010 – Quebec, Canada – EDT
                                      20:30 Party at Dagobert, 600, Grande-Allee Est, Quebec
                                      Official performances from Xzibit, DJ Muggs, Sharam, and Jade Jagger Presents Jezebel featuring D.R.W
                                      Day 6 – May 6th 2010 – Shannonville Motorsport Park, Canada – EDT
                                      15:00 – 17:00 Watch Gumballers on the circuit and a drift car demo by the Drift Mania Canadian Championship (DMCC) professional drivers
                                      Day 6 – May 6th 2010 – Toronto, Canada – EDT
                                      19:00 Cars will start to arrive and go on display at Bloor Yorkville, Toronto
                                      Day 7 – May 7th 2010 – New York, USA – EDT
                                      18:00 Cars will cross the finish line and go on display on Times Square between 42nd and 43rd St.
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TVRke Bekijk Berichten
                                        Gumball HQ published the day-by-day schedule for this years Gumball 3000 Rally. The times are rough estimates and depend on many things so don’t pin us down on the feasibility and correctness of this program. The list below shows all public checkpoints in and between the cities of this years Gumball 3000 including the times the cars are expected.
                                        Gumball 3000 Rally 2010 Schedule:
                                        Day 1 – May 1st 2010 – London, United Kingdom – GMT
                                        10:00 Over 120 amazing cars park on the starting gird and go on display in Pall Mall and Waterloo Place
                                        14:00 – 15:00 The Flag drops for the start of the 12th Annual Gumball 3000 Rally
                                        Day 1 – May 1st 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
                                        21:00 First cars will start to arrive and go on display on the Waterlooplein, Amsterdam
                                        00:00 Private Gumball 3000 Party at Club NL
                                        Day 2 – May 2nd 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
                                        09:00 First cars will leave the Waterlooplein parking garage for Copenhagen
                                        Day 2 – May 2nd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET
                                        17:00 First cars will start to arrive and go on display in Tivoli, Copenhagen
                                        21:30 Live concert at Tivoli Gardens featuring ‘The Floor is Made of Lava’
                                        Day 3 – May 3rd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET
                                        09:00 First Gumballers leave Copenhagen
                                        Day 3 – May 3rd 2010 – Anderstorp Raceway, Sweden – CET
                                        12:30 – 14:00 Watch Gumballers on the Anderstorp circuit and see a drift car demo by the Monster Energy drift team
                                        Day 3 – May 3rd 2010 – Stockholm, Sweden – CET
                                        17:00 First Gumballers drop their cars off at the airport
                                        » There are no public events at this location whilst the cars are flown to Bangor, Maine, USA
                                        Day 4 – May 4th 2010 – Boston, USA – EDT
                                        18:00 Cars will start to arrive and go on display at Downtown Crossing
                                        Day 5 – May 5th 2010 – Quebec, Canada – EDT
                                        20:30 Party at Dagobert, 600, Grande-Allee Est, Quebec
                                        Official performances from Xzibit, DJ Muggs, Sharam, and Jade Jagger Presents Jezebel featuring D.R.W
                                        Day 6 – May 6th 2010 – Shannonville Motorsport Park, Canada – EDT
                                        15:00 – 17:00 Watch Gumballers on the circuit and a drift car demo by the Drift Mania Canadian Championship (DMCC) professional drivers
                                        Day 6 – May 6th 2010 – Toronto, Canada – EDT
                                        19:00 Cars will start to arrive and go on display at Bloor Yorkville, Toronto
                                        Day 7 – May 7th 2010 – New York, USA – EDT
                                        18:00 Cars will cross the finish line and go on display on Times Square between 42nd and 43rd St.
                                        der is hier geen mens die duidelijk kan zeggen of ze in belgie voorbijrazen aldanniet !!!!!!
                                        denk dat er velen zeeeer teleurgesteld naar huis zullen keren .
                                        Graag toch van iemand die goed op de hoogte is van dit evenement of er nu effectief een doortoch door belgie is .
                                        Dan kunnen we op dit forumonderwerp verder werken en plannen maken voor 1 mei

Comment

• Geef eens de route Londen - Amsterdam in op je gps, zo danig veel mogelijkheden zijn er ook weer niet hé ...

Als het de kortste is, via de tunnel - E40 - Gent - E17 - Antwerpen - Breda - Utrecht ... dan rijden ze daar ongeveer 6 uur op. En dat klopt wel ergens wanneer men spreekt van de eerste wagens in Amsterdam te verwachten rond 21u.

Men kan ook de boot nemen van Harwich naar Hoek van Holland, wat een eind korter is, alleen gaan die boten niet vooruit. Die 80 mijl dat het korter is kost ze normaal anderhalf uur extra.

Dus: als ze de trein nemen door de tunnel, passeren ze hoe dan ook door België.
                                          En de snelste route is zoals ik hierboven heb getypt.

Comment

Working...
                                          X