Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze nemen sowieso de trein.
    Bij het Gumball passport (soort passport alwaar elke tussenstop vermeld staat, en die ook telkens moet afgestempeld worden) krijgen ze ook een eurotunnel ticket.
    Afhankelijk van het aantal deelnemers zullen die op verschillende treinen aanwezig zijn.

Ze zullen sowieso in Dover ietwat tijd verliezen (Gumballers moeten traditiegetrouw hun bagage allemaal uitpakken).

In 2005,2006 en 2007 waren de deelnemers verspreid over een 3-tal treinen.

Ikzelf ga naar Londen om aldaar de sfeer op te snuiven (de vrouwkes kunnen ondertussen een shoppingske doen )

ter vergelijking met voorgaande jaren : de eersten zijn een kleine 3h na de start reeds in Belgie.
    (london-dover : 1h20 --- trein gedoe incl check in : 50 min --- calais-belgian border : 50 min)
    Last edited by ; 29/04/2010, 15:13.

Comment

• Met andere woorden, als ze starten vanaf 14u lokale tijd (15u bij ons), dan passeren de eersten/snelsten rond 19u al in Drongen ... gewoon nog een uurtje bijtellen van de grens tot daar denk ik.

Ga onder voorbehoud van hondeweer dan ook vanaf dan gaan kijken.
      De grote meerderheid zal wel tussen 19u en 21u daar passeren.

Comment

• Ik wil gerust een sms sturen zodra de 1ste wagen start.
        Als jij dit dan op dit forum kan plaatsen, dan kan iedereen zowat rekenen en moet je niet nodeloos uren staan wachten.

Comment

• Is het de moeite om in Calais te gaan kijken of beter ergens langs de E40/E17?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Is het de moeite om in Calais te gaan kijken of beter ergens langs de E40/E17?
            In Calais hangt het ervan af welke uitgang er genomen wordt, en dat kan je niet op voorhand weten.

In 2005 ben ik daar aan de Total pomp gaan staan, en toen viel dat nog betrekkelijk mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
              In Calais hangt het ervan af welke uitgang er genomen wordt, en dat kan je niet op voorhand weten.

In 2005 ben ik daar aan de Total pomp gaan staan, en toen viel dat nog betrekkelijk mee.
              Waar raad jij dan aan van gaan te staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Waar raad jij dan aan van gaan te staan?
                Pall Mall in Londen !

Comment

Pall Mall in Londen !
                  In België.

Comment

• ik ga aan het tankstation gaan kijken in jabeke
                    dat is op 5 min van mij huis
                    komt er nog iemand van hier kijken in jabeke?

Comment

• Drongen is niet ver van bij mij,.. denk ook wel eens daar een controle te gaan voeren!

Comment

• ik heb ook wel zin om ze even op te jagen met de vette moet ook nog even bekijken waar ik best ga staan

Comment

Ik wil gerust een sms sturen zodra de 1ste wagen start.
                          Als jij dit dan op dit forum kan plaatsen, dan kan iedereen zowat rekenen en moet je niet nodeloos uren staan wachten.
                          Doen!

Comment

• je mag gerust naar mij SMS'en tobi dan zet ik het hier wel
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              je mag gerust naar mij SMS'en tobi dan zet ik het hier wel
                              Zou idd wel handig zijn
                              En wat is het beste tankstation voor te staan (in België) ?
                              Drongen ?

Comment

• Ik ga normaal gezien een kijkje nemen in Amsterdam zaterdagavond of zondagochtend
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                                  Verklaar u nader ... Hoe komen ze dan over de kleine plas?
                                  Ze komen niet allemaal in dezelfde trein toe in Calais.
                                  Bv: De eerste zijn mee met de trein van 17h, de laatste met die van 22h.
                                  Snappie?
                                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Pall Mall in Londen !
                                    I'll be present! Kan niet meer wachten!
                                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

graag veel pictures van de Morgan aub

Comment

• Wel misschien ga ik ook ineens naar amsterdam .....

Comment

• @ wannes let wel op met spelen met die gasten. in 2007 zo twee zien langs de kant staan met nen F430 en een cooperke. Ik heb helaas geen tijd om in A´dam of Londen te gaan kijken.

Comment

Working...
                                          X