Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
    14u00 lokale tijd, dus idd om 15u Belgische tijd.
    Ok dus rond 18.00u zijn de eerste op Belgische bodem.

Nu maar hopen dat de arm der wet een beetje redelijk is - bij de laatste doortocht is er toch redelijk wat hetse geweest als ik het me goed herinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
      Kom ook naar mannekensvere, 3jaar geleden was het allensinds de moeite. +- 17h daar denk ik
      Dat het 3 jaar geleden daar de moeite was heb ik ook al een paar keer gehoord. 't zal dus vermoedelijk Mannekensvere worden...

Was er vorige keer veel volk aan dat tankstation?

Comment

• Ja, behoorlijk vol!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
          Dat het 3 jaar geleden daar de moeite was heb ik ook al een paar keer gehoord. 't zal dus vermoedelijk Mannekensvere worden...

Was er vorige keer veel volk aan dat tankstation?
          Idd zoals ik al zei hopelijk geen overompeling...

Comment

• Dat was natuurlijk te denken dat daar veel volk stond, aan de andere kant heb ik wel de indruk dat er in de media minder aandacht wordt geschonken aan de gumball dan 3 jaar geleden... we zullen zien.

Ik ga denk ik een beetje voor 18u daar zijn tenzij dat gps track ding iets anders geeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
              Dat was natuurlijk te denken dat daar veel volk stond, aan de andere kant heb ik wel de indruk dat er in de media minder aandacht wordt geschonken aan de gumball dan 3 jaar geleden... we zullen zien.

Ik ga denk ik een beetje voor 18u daar zijn tenzij dat gps track ding iets anders geeft...
              Link naar gps tracker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                Hier een live gps-tracker van team GoTEK7:

Om de 5 seconden een update van hun positie.

Wel MS Silverlight vereist.
                5 tekens

Comment

• Is er nog kans dat je de Gumball ziet rond +/- 21u in Mannekensvere ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                    Ok dus rond 18.00u zijn de eerste op Belgische bodem.

Nu maar hopen dat de arm der wet een beetje redelijk is - bij de laatste doortocht is er toch redelijk wat hetse geweest als ik het me goed herinner.
                    Inderdaad, daarom verbaast het me ook dat ze dit jaar terug via Calais-België-A'dam gaan. En niet direct de boot op richting R'dam of zo. Want dat heb ik ook ergens opgevangen.
                    Is er dus al 100% zekerheid dat ze via Calais komen?

Twijfel nog een beetje of ik naar Mannekesvere of A'dam afzak. Het ligt allebei ongeveer op een 2u rijden vanaf hier.

Comment

• ty123

Comment

• @ pablo wil je iets laten weten wanneer de eersten in mannekesvere zijn kmoet nog werken vnvd?

Comment

• Rond hoelaat zouden ze ongeveer aan Lokeren passeren? (Niet ver van St-Niklaas)
                          Rond een uur of 18.15 - 18.30u?

Comment

• Klopt het dat ze ten vroegste om 17u30 in Calais van de trein zouden rijden?

Wij zouden naar dat tankstation gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyA4 Bekijk Berichten
                              @ pablo wil je iets laten weten wanneer de eersten in mannekesvere zijn kmoet nog werken vnvd?
                              Cva kzal een sms'je sturen Naar verwachting zal dat rond 6 uur zijn

Comment

• Ik ga vanaf 17u30/18u ergens boven de e17 staan.

Comment

• merci eh pablo

Comment

• als je het grofweg uitrekend:

start om 15u Belgische tijd.
                                    Londen=> Folkestone: 1U 30 min
                                    Tunnel+ check-in: 1U30 min

uit de tunnel om 18U

Neem me niet op m'n woord als het niet zo is, mss vertrekken ze vroeger, nemen ze de boot naar De Hoek Van Holland...
                                    Last edited by ; 01/05/2010, 14:14.

Comment

• voor mij zal het waarschijnlijk jabbeke zijn, in 2007 gaan kijken in gent zodat alle wagens die via kust of rijsel passeerden daar samen kwamen, maar de wagens redelijk laat op de avond gezien.

Comment

• voor ze uit london geraken duurt dat wat langer hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
                                        als je het grofweg uitrekend:

start om 15u Belgische tijd.
                                        Londen=> Folkestone: 1U 30 min
                                        Tunnel+ check-in: 1U30 min

uit de tunnel om 17u

Neem me niet op m'n woord als het niet zo is, mss vertrekken ze vroeger, nemen ze de boot naar De Hoek Van Holland...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                                          voor ze uit london geraken duurt dat wat langer hoor.
                                          Idd, dat zou goed kunnen! Alleen heb ik de marge wat ruim genomen om ze zeker niet te missen...
                                          Geen idee eigenlijk of dit stipt start

Comment

Working...
                                          X