strijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenSta in drongen. Weinig volk momenteel.
Veel trucks op parking dus weinig parkeerplaatsSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenJij bent er ook vroeg bij Ik vertrek rond 18u en zal tegen 19u daar zijn!
Ps. Ben te herkennen aan mijn Flying Lizard vest.
Comment
-
ik ga nu vertrekken dus ook rond 18u aan mannekensvere
zal jullie daar wel zien
Amsterdam
* Denniske
* Christophe (997 C2, non-forummer)
* Wannes en werner cupra
Tankstation Texaco Mannekensvere
* Pablo
* Alsemi
* Jenstzr
* McLovin (mss, en weet nog niet welk uur)
* manneke (nog niet zeker)
* Nico en nen maat (te herkennen aan nen EOS400 en zal mijn porsche vestje aandoen dus zeg maar goeiendag als ge zin hebt) rond 16.00 aanzetten in gent)
* Pieterken9 (Civic 5D grijs met bestickering van AB OST)
* Benoît (ex-golf YZW-085)
* NVA(witte civic met groene motorkap)
Tankstation Drongen
* Jerry (laat op de avond)
* WC-eend
Tankstation Kruibeke
* Daan
Tankstation Jabbeke (nog iemand die gokt dat ze hier gaan passeren ipv rondrijden langs Rijsel?)
* Zanmato
Tankstation Kalken
* Denthrax
* Koentjes007
* G.001.J
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenHèhè ... Komt net witte gallardo toe in drongen (gn gumballer).
Meteen zwerm volk deromheen.
Mens weet niet wat em overkomt
Comment
-
Op de livestream van Xzibit gelezen dat rond 18u15 een R8 PPI en KTM Xbow al in calais waren, X zelf zit op de trein momenteel, zullen bijna aankomen in Calais nu, vermoed tegen 19u dat ze op de weg zullen zitten terug.
EDIT: Samen met Xzibit stonden een 20-tal gumball wagens op de parking voor de tunnel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk BerichtenOp de livestream van Xzibit gelezen dat rond 18u15 een R8 PPI en KTM Xbow al in calais waren, X zelf zit op de trein momenteel, zullen bijna aankomen in Calais nu, vermoed tegen 19u dat ze op de weg zullen zitten terug.
EDIT: Samen met Xzibit stonden een 20-tal gumball wagens op de parking voor de tunnel.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment