Thanks beide!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenEerste in drongen. BentleyOorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenEertse wagens zijn zonett in kruibeke gepasseerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDju, ik wist van niks. Waar passeren die just en zou het nu nog de moeite zijn om in Rekkem te vertrekken?
klik
de eersten worden verwacht tegen 21u, dus ik denk dat de meesten wel al door belgië zullen zijn.
Comment
-
-
Net terug van Mannekensvere.
Eerste keer dat ik effectief ga om ze te zien en verschoot direct van het volk die daar stond. Ook enorm veel forumvolk gezien. 'k lag wel strijk toen die lambo met reventon kit opreed :p Gewoon belachelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenDe fikken hadden ons ons WEERAL bij ons pietje in Calais. Tegen dat we beseften dat ze omgeleid waren, waren er al 2 treinen gepasseerd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik had ook nog gedacht om naar daar te gaan, maar de deadlines hielden me tegen. een sjansken, dat ik dan toch niet geweest ben, ik ging nogal gevloekt hebben.
Comment
-
De burn-out viel idd niet in goede aarde ... En sommigen maar roepen naar de bestuurder: Just drive! They can never catch you
Nog eens een Gallardo gevolgd tot in Kalken, net daarvoor in de ankers moeten gaan voor de smurfen die in de middenberm stonden. Aan afrit Beervelde stond ondertussen een groepje Gumballers hun €'s te tellen om ze daarna te overhandigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenDe burn-out viel idd niet in goede aarde ... En sommigen maar roepen naar de bestuurder: Just drive! They can never catch you
Nog eens een Gallardo gevolgd tot in Kalken, net daarvoor in de ankers moeten gaan voor de smurfen die in de middenberm stonden. Aan afrit Beervelde stond ondertussen een groepje Gumballers hun €'s te tellen om ze daarna te overhandigen.
Hier de pics
Oorspronkelijk geplaatst door reglement10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.Last edited by Atenza; 02/05/2010, 01:54.
Comment
-
ondertussen foto's/films aan het uploaden, bruut uit de doos:
http://www.flickr.com/photos/ddkgroup/
Comment
-
Ben ook gaan kijken in Mannekensveere ... was echt de moeite !!! Als ik het 'garage-tour'-filmpje bekijk denk ik dat ik zowat alle wagens gezien of zien voorbijkomen heb
btw, flikken hadden in Middelkerke de camera vrijwel onzichtbaar verstopt in een grijze container, hopelijk niet teveel forummers geflitst (Coyote deed uiteraard prima zijn werk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenBen ook gaan kijken in Mannekensveere ... was echt de moeite !!! Als ik het 'garage-tour'-filmpje bekijk denk ik dat ik zowat alle wagens gezien of zien voorbijkomen heb
btw, flikken hadden in Middelkerke de camera vrijwel onzichtbaar verstopt in een grijze container, hopelijk niet teveel forummers geflitst (Coyote deed uiteraard prima zijn werk )
Inderdaad! Coyote deed ook bij mij prima zijn werk; de laatste 7 min 24 keer gemeld
Comment
Comment