Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thanks beide!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Eerste in drongen. Bentley

Comment

• ja lap nu vertrekken van brussel naar gent heeft niet veel zin meer zeker?

Comment

• Eertse wagens zijn zonett in kruibeke gepasseerd
          2012 Renault Megane RS

Comment

• klein overzicht van de wagens van dit jaar.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
              Eerste in drongen. Bentley
              Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
              Eertse wagens zijn zonett in kruibeke gepasseerd
              37min... kan beter.

Comment

• Dju, ik wist van niks. Waar passeren die just en zou het nu nog de moeite zijn om in Rekkem te vertrekken?

Comment

• Ik ga nog gaan, ik hoop er nog een paar te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Dju, ik wist van niks. Waar passeren die just en zou het nu nog de moeite zijn om in Rekkem te vertrekken?
                    ze moeten naar amsterdam en komen van calais:
                    klik

de eerste
                    n worden verwacht tegen 21u, dus ik denk dat de meesten wel al door belgië zullen zijn.
                    Last edited by ; 01/05/2010, 22:11.

Comment

• Lambo met skibox opzen dak zonet in Kruibeke: )
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Net terug van Mannekensvere.
                        Eerste keer dat ik effectief ga om ze te zien en verschoot direct van het volk die daar stond. Ook enorm veel forumvolk gezien. 'k lag wel strijk toen die lambo met reventon kit opreed :p Gewoon belachelijk
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• De fikken hadden ons ons WEERAL bij ons pietje in Calais. Tegen dat we beseften dat ze omgeleid waren, waren er al 2 treinen gepasseerd!

Comment

• Vanaf Jabbeke gestopt/gereden tot Gent, was bijzonder de moeite en overal wel ambiance.

Blijft wel cirque met de flikken, vooral voorval met de "monster" burnout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                              De fikken hadden ons ons WEERAL bij ons pietje in Calais. Tegen dat we beseften dat ze omgeleid waren, waren er al 2 treinen gepasseerd!
                              ik had ook nog gedacht om naar daar te gaan, maar de deadlines hielden me tegen. een sjansken, dat ik dan toch niet geweest ben, ik ging nogal gevloekt hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                ik had ook nog gedacht om naar daar te gaan, maar de deadlines hielden me tegen. een sjansken, dat ik dan toch niet geweest ben, ik ging nogal gevloekt hebben.
                                Heb wel ferme foto's van de PPI Razor, die stopte om te tanken. Achteraf zijn we op de autostrade gekeken en hebben toch nog veel gezien, maar had gehoop op de Murcie met skibox en de F40, Enzo... (dacht dat die meededen)

Comment

• De burn-out viel idd niet in goede aarde ... En sommigen maar roepen naar de bestuurder: Just drive! They can never catch you

Nog eens een Gallardo gevolgd tot in Kalken, net daarvoor in de ankers moeten gaan voor de smurfen die in de middenberm stonden. Aan afrit Beervelde stond ondertussen een groepje Gumballers hun €'s te tellen om ze daarna te overhandigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                                    De burn-out viel idd niet in goede aarde ... En sommigen maar roepen naar de bestuurder: Just drive! They can never catch you

Nog eens een Gallardo gevolgd tot in Kalken, net daarvoor in de ankers moeten gaan voor de smurfen die in de middenberm stonden. Aan afrit Beervelde stond ondertussen een groepje Gumballers hun €'s te tellen om ze daarna te overhandigen.
                                    Vertel...

Hier de pics

Oorspronkelijk geplaatst door reglement
                                    10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
                                    Last edited by Atenza; 02/05/2010, 01:54.

Comment

• ondertussen foto's/films aan het uploaden, bruut uit de doos:
                                      http://www.flickr.com/photos/ddkgroup/

Comment

• Ben ook gaan kijken in Mannekensveere ... was echt de moeite !!! Als ik het 'garage-tour'-filmpje bekijk denk ik dat ik zowat alle wagens gezien of zien voorbijkomen heb

btw, flikken hadden in Middelkerke de camera vrijwel onzichtbaar verstopt in een grijze container, hopelijk niet teveel forummers geflitst (Coyote deed uiteraard prima zijn werk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                          Ben ook gaan kijken in Mannekensveere ... was echt de moeite !!! Als ik het 'garage-tour'-filmpje bekijk denk ik dat ik zowat alle wagens gezien of zien voorbijkomen heb

btw, flikken hadden in Middelkerke de camera vrijwel onzichtbaar verstopt in een grijze container, hopelijk niet teveel forummers geflitst (Coyote deed uiteraard prima zijn werk )

Inderdaad! Coyote deed ook bij mij prima zijn werk; de laatste 7 min 24 keer gemeld

Comment

Working...
                                          X