Het was niet slecht in Drongen maar zoals oveRRide reeds zei, de editie 2007 was beter!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
We zijn eerst naar een tankstation gereden over de grens. Toevallig moesten er veel tanken zoals X-zibit en de 16m. Zeer leuk om te zien hoe ze wegreden van het tankstation. Hierna nog in Amsterdam gaan kijken en dit was echt te gek met de sjaikh's en hun boot met mooie vrouwen. De Ferrari 458 heeft ook wat trukjes laten zien wat een geluid!. Het was echt een zeer toffe avond.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtenvoor de films alles is bezig aan't uploaden
http://www.youtube.com/user/cedesign1
Enkele korte shots en sounds (gallardo en slr) of nog de "monster burnout" vs "cops" in drongen
Was dieje wannabe ook weer van de partij ja?
In 2007 heb ek die zelf gespot in Calais ook met fake stickers...
Comment
-
In Duitsland (met name Niedersachsen) blijft de Gumball alleszins verboden wegens "illegale straatrace"
Comment
-
Je zag
vooral dat de actie van de
politie echte geldklopperij was zoals altijd!
Ze reden toch allemaal redelijk hoor.
Maar doordat het onmiddelijke inning is vult dit natuurlijk goed de kassa's!
We zitten in een land waar toch nog autofanaten leven(soms zou je toch anders denken).
Schandalig die flikken! je zag dan ook dat deenkele gepakte gumballers behoorlijk annoyed waren door waarschijnlijk behoorlijk kleine overtredingen.
Dat ze eens acties voeren wanneer sjonnies met gevaarlijke tunebakken zat naar huis rijden,
want daar vallen er doden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenJe zag
vooral dat de actie van de
politie echte geldklopperij was zoals altijd!
Ze reden toch allemaal redelijk hoor.
Maar doordat het onmiddelijke inning is vult dit natuurlijk goed de kassa's!
We zitten in een land waar toch nog autofanaten leven(soms zou je toch anders denken).
Schandalig die flikken! je zag dan ook dat deenkele gepakte gumballers behoorlijk annoyed waren door waarschijnlijk behoorlijk kleine overtredingen.
Dat ze eens acties voeren wanneer sjonnies met gevaarlijke tunebakken zat naar huis rijden,
want daar vallen er doden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenKan er nu iemand eens vertellen wat het probleem was met die burnout en de flikken?
Is die parking eigenlijk openbare weg? If not - kan zo een boete uberhaupt?
Comment
-
Nu even serieus.
Moest de politie gisteren totaal afwezig geweest zijn hoe zouden ze dan door België gereden zijn?
Ik ben ook autofanaat maar vind ook dat dat racen op de openbare weg not done is.
Leuk om die originele auto's allemaal te zien maar voor de rest is dat toch 1 grote egotripperij van mensen met teveel geld zeker?
Ze moesten dat nog strenkger aanpakken imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenNu even serieus.
Moest de politie gisteren totaal afwezig geweest zijn hoe zouden ze dan door België gereden zijn?
Ik ben ook autofanaat maar vind ook dat dat racen op de openbare weg not done is.
Leuk om die originele auto's allemaal te zien maar voor de rest is dat toch 1 grote egotripperij van mensen met teveel geld zeker?
Dat er politiecontrole is om de zaken onder controle te houden (deelnemers maar ook toeschouwers btw) is niet meer dan normaal. Maar ook hier zou een beetje gezond verstand geen kwaad kunnen. Het is niet omdat iemand eens op de gas duwt aan het tankstation dat het een zaak is van nationale veiligheid.
Dit geld trouwens voor elk soort evenement. Denk je dat op de autoforum meetings alles zo 100% volgens de regeltjes verloopt? I don't think so.
My 2 cents ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Je stond vlak bij me, ik stond helemaal bovenaan dat bergje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenGeen idee omtrent de werkelijke gang van zaken ... maar veel meer dan eventueel een boete voor roekeloos rijden gaan ze hem niet kunnen aansmeren denk ik. Dat zal de man in kwestie volgens mij met de smile betalen.
Is die parking eigenlijk openbare weg? If not - kan zo een boete uberhaupt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIk denk dat de waarheid ook hier in het midden ligt: de meesten rijden op een verantwoorde manier (al dan niet boven de snelheidslimieten), maar sommige hangen de gek uit en die geven dan een slecht imago aan zo een evenement. De goede bekopen het voor de slechte.
Dat er politiecontrole is om de zaken onder controle te houden (deelnemers maar ook toeschouwers btw) is niet meer dan normaal. Maar ook hier zou een beetje gezond verstand geen kwaad kunnen. Het is niet omdat iemand eens op de gas duwt aan het tankstation dat het een zaak is van nationale veiligheid.
Dit geld trouwens voor elk soort evenement. Denk je dat op de autoforum meetings alles zo 100% volgens de regeltjes verloopt? I don't think so.
My 2 cents ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk BerichtenHeb je de burnout zelf ook op video want die zie ik er precies niet tss staan?
Was dieje wannabe ook weer van de partij ja?
In 2007 heb ek die zelf gespot in Calais ook met fake stickers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenNu even serieus.
Comment
Comment