Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Nu even serieus.

Als jij serieus bent had je een pak forummers al lang bij de flikken moeten gaan aangeven

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Dat is geen deelnemer ofwa?

Ik zou'm niet toelaten, moest ik 1 van de "egotrippers" zijn

Comment

• En trouwens...ik ken een zekere persoon met een Renault'ke (wat ik overigens een schitterend vehikel vind) die z'n kist op een meeting bijna frontaal in een tegenligger geparkeerd had. Als ik me niet vergis, was dat ook openbare weg.

Als je eerlijk wil zijn, dan graag over de volledige lijn hé

Comment

• Jammer dat ik het zo laat geweten heb, anders was ik ook wel een kijkje gaan nemen! 't Verwondert me wel dat er zo veel volk op de hoogte was van de Gumball-doortocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Dat is geen deelnemer ofwa?
          nee

wtf wil je daarmee bereiken vraag ik mij dan af

Comment

• Toen Maximillion in Drongen kwam tanken vroegen ze hem of ze volgend jaar ook door België reden. Hij antwoorde 'probably, and maybe with an overnight in Belgium'

Let's hope so
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              nee

Wat denk je zelf? Reclame of aandacht uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                nee

Mo allez

Da is gewoon zielig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Wat denk je zelf? Reclame of aandacht uiteraard
                  vind het vrij idioot, that's all.. I mean.. you're not fooling anyone here..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                    Waar ik mij nog het meest van al aan ergerde gisteren was het roekeloze rijgedrag van een aantal toeschouwers die blijkbaar dachten dat ze zelf deelnamen. De deelnemers die ik gezien heb (en dat waren er vrij veel) reden al bij al normaal, misschien iets sneller dan 120 maar... wie zonder zonde is... Ik keerde in ieder geval tevreden terug en ben met een op mijn gezicht in slaap gevallen. Tot volgend jaar Gumball!
                    Spillies tegengekomen ?

Comment

• wij zijn dus in a'dam gaan kijken , en het was de max!! gezellige sfeer lekker veel chaos op de "afgesloten parking"... die nadarhekken van 1 m hoog hebben niet echt geholpen ... 20 man van de organisatie om honderden fans tegen te houden ... succes verzekerd... de parking was dus uiteindelijk een echt slagveld met haaks en scheef geparkeerde voertuigen waardoor er uiteindelijk zelfs plaats tekort was om ze allemaal te stallen .. . Een paar leuke ideen opgedaan om eventueel de vette van een jasje te voorzien

ook een paar forumers gespot en nog samen met enkelen naar "wallekes "gaan kijken

Comment

• tot iets na 8uur in mannekesvere gestaan dan op gemakje (cruise op 110) naar huis gegaan langs drongen maar daar waren ze net de toeschouwers aan het wegsturen.

zowat de leukste auto´s zien passeren; Superveloce die eens vol doorging wat een sound; dan reeksje slr´s, Veyron,...

Heb in het naar huis rijden nog de roze aston proberen op foto vast te leggen maar tis beetje mislukt al rijdende; Was dat nu Parijske Hilton die daarmee reed?? ze zwaaide wel lief maar ben er niet meer naast geraakt. (mottige meriva waar ik mee reed wil niet te rap snelheid maken)

Comment

• Bij deze een klein verslag: ik vond het minder als in 2007 al vond ik het toch weer leuk om in mannekensvere te staan. 2 dingen die me bijgebleven zijn, zeer vriendelijke amerikanen in de f430 spider ambulance. En vooral het gesprek met NC.002 waar ik bij stond met de belgische deelnemer in zijn Ferrari 360 Modena (die met zijn vrouwke bij). We vroegen aan hem welk budget hij meehad voor de boetes te betalen, die kerel haald droogweg 10 000 euro uit zijn zakken NC.002 heeft daar een foto van Dan vroegen we hoeveel het nu kostte om mee te doen, hij zei 45 000 euro inschrijfgeld. Hij vertelde ook dat de deelnemers als ze in amerika ? aankomen ze zelf hun retour vliegtuigticket moeten betalen en dat er een mogelijkheid bestaat om hun auto terug naar europa te vliegen voor 17 000 euro !

Dan vroegen we wat de gumball hem nu in totaal zal kosten (benzine, boetes, inschrijving, vliegtuig enz..) hij zei zo'n 80 000euro Ja de gumball is geen goedkope bedoening

2 nieuwe forumgezichten leren kennen, Corneel en Benoit vriendelijke gasten

Comment

• Ook nog een grappig moment was dat die vrouw van die gast in in zijn 360 aan het tanken was (benzine) en riep ''Ja schat tis toch Diesel e'' (om te lachen natuurlijk) super

Comment

• SLR vs 16M

Niet op de stemmen letten Waren niet van mij

Comment

• @Pablo

Heb uwe Audi zien staan. Wist niet dat die van een forummember was.
                                Ik stond schuin achter u met de blauwe S3
                                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                Audi S3 '02 sold => topic
                                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Gisteren gaan zien in Mannekesvere, 't was de moeite Vorige keer geëindigd in Drongen en veel gemist, maar nu de hele tijd daar gebleven en toch heel wat gezien
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                    Ah cool, ik denk dat ik dan ongeveer weet wie je bent. Ik stond er in het begin alleen, achteraf zijn nls en benzie, ook van het forum, nog gekomen.
                                    Veel forumvolk daar precies, Guess was er ook, die CSL was ook een forummer denk ik?

Comment

• Ook eens gaan zien in Mannekesvere (Texaco) waar nog een paar honderd liefhebbers stonden en die deden niets liever dan voor de mensen komen staan die foto's willen nemen dan maar net voor de ingang van de parking gaan staan
                                      Blijkbaar waren er ook een paar helden die het nodig vonden om langs de middenberm te gaan staan
                                      Ook leuk om zien was als er een Gumballer aan het tankstation stopte er net een bende wilde achter die auto liep en zo de helft van de auto's niet gezien heeft.

Gumball 3000 pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                                        @Pablo

Heb uwe Audi zien staan. Wist niet dat die van een forummember was.
                                        Ik stond schuin achter u met de blauwe S3
                                        Ja juist, die S3 heb ik gezien, zag er proper uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar waren er ook een paar helden die het nodig vonden om langs de middenberm te gaan staan
                                          't was er wel over! chauffeurs die hun boeltje moesten toekloppen omdat er enkelen overliepen enz..
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X