Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenOok eens gaan zien in Mannekesvere (Texaco) waar nog een paar honderd liefhebbers stonden en die deden niets liever dan voor de mensen komen staan die foto's willen nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten't was er wel over! chauffeurs die hun boeltje moesten toekloppen omdat er enkelen overliepen enz..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs zoals op het autosalon al die mensen die zich ineens prof. fotograaf wanen sinds een digitale spiegelreflex betaalbaar is geworden en waar iedereen maar voor aan de kant moet gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMeestal zijn het mensen die ook zo'n toestel rond hun nek hangen hebben die in de weg komen staan ! dacht dat die het wel zouden inzien maar neen is natuurlijk een uitdaging om dan toch nog een goed plekje te vinden1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenOok eens gaan zien in Mannekesvere (Texaco) waar nog een paar honderd liefhebbers stonden en die deden niets liever dan voor de mensen komen staan die foto's willen nemen dan maar net voor de ingang van de parking gaan staan
Blijkbaar waren er ook een paar helden die het nodig vonden om langs de middenberm te gaan staan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMo allez
Da is gewoon zielig
de ene zwaait met zijn geld, de andere bestickert zijne auto...
wil je niet opvallen? blijf dan thuis en van het internet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMeestal zijn het mensen die ook zo'n toestel rond hun nek hangen hebben die in de weg komen staan ! dacht dat die het wel zouden inzien maar neen is natuurlijk een uitdaging om dan toch nog een goed plekje te vinden
Euhm ik stond toch nie in uwen weg? (porsche vestje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe zou ulle hier eens moeten bezig horen
Sorry ze, maar bij mijn weten waren er geen "pers-pasjes" ofzo voor fotografen van de organisatie.
t is hier precies autogespot.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe zou ulle hier eens moeten bezig horen
Sorry ze, maar bij mijn weten waren er geen "pers-pasjes" ofzo voor fotografen van de organisatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtendat stoorde mij ook enorm; en als je hen dan nog vriendelijk vroeg om beetje opzij te gaan waren het nog de meest arrogante loseres die er rond liepen. Heb er ook nog efkes aan gedacht om daar te gaan staan; Had ik geweten dat ge nen "forummer" was had ik het zeker gedaan. was dat dan bij u dat er een meiske met witvestje of trui stond? straks ook eens naar mijn pics zien en der hier wat posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenblijkbaar weten ze niet allemaal dat ge voor nen deftige panning wat afstand, tele en beetje ruimte nodig hebt om de wagens te volgen
Euhm ik stond toch nie in uwen weg? (porsche vestje)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIk denk dat de waarheid ook hier in het midden ligt: de meesten rijden op een verantwoorde manier (al dan niet boven de snelheidslimieten), maar sommige hangen de gek uit en die geven dan een slecht imago aan zo een evenement. De goede bekopen het voor de slechte.
Dat er politiecontrole is om de zaken onder controle te houden (deelnemers maar ook toeschouwers btw) is niet meer dan normaal. Maar ook hier zou een beetje gezond verstand geen kwaad kunnen. Het is niet omdat iemand eens op de gas duwt aan het tankstation dat het een zaak is van nationale veiligheid.
Dit geld trouwens voor elk soort evenement. Denk je dat op de autoforum meetings alles zo 100% volgens de regeltjes verloopt? I don't think so.
My 2 cents ...
Ik ben ook autofreak tot en met en ook zot van snelle wagens maar voor mijn part wordt dit evenement afgeschaft. Niemand maakt me wijs dat die gasten rustig rijden.. Mss wel als er veel volk staat of wanneer er politie is. Mannen hebben ook radardetectors in hun wagen en die zullen geregeld deftig doorblazen
Als jullie persé een ferrari of lambo willen zien dan moet je gewoon naar een dealer gaan.
Voor mij hoeft dat gumball gedoe niet, heel simpel
Stuk voor stuk rijke, volgevreten mannetjes die denken dat ze wat meer zijn. Boetes betalen ze met plezier en als ze hun wagen in de prak rijden tegen brave, gewone burgers dan bestellen ze zich direct een nieuwe sportwagen terwijl de gewone mensen met de poblemen zitten,... afschaffen die handel
laat de reacties nu maar komen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenWaarschijnlijk dat mensen die veel langs circuit of evenementen foto's maken daar meer oog voor hebben dat er nog mensen zijn die foto's willen maken ? autogespot zou ik het niet noemen want ik zie me nog niet als een gek achter een auto lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa want iedereen die op autogespot zit loopt achter auto's!!!
Alleen de spotwaardige hé
Comment
Comment