Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    Bij deze een klein verslag: ik vond het minder als in 2007 al vond ik het toch weer leuk om in mannekensvere te staan. 2 dingen die me bijgebleven zijn, zeer vriendelijke amerikanen in de f430 spider ambulance. En vooral het gesprek met NC.002 waar ik bij stond met de belgische deelnemer in zijn Ferrari 360 Modena (die met zijn vrouwke bij). We vroegen aan hem welk budget hij meehad voor de boetes te betalen, die kerel haald droogweg 10 000 euro uit zijn zakken NC.002 heeft daar een foto van Dan vroegen we hoeveel het nu kostte om mee te doen, hij zei 45 000 euro inschrijfgeld. Hij vertelde ook dat de deelnemers als ze in amerika ? aankomen ze zelf hun retour vliegtuigticket moeten betalen en dat er een mogelijkheid bestaat om hun auto terug naar europa te vliegen voor 17 000 euro !

Dan vroegen we wat de gumball hem nu in totaal zal kosten (benzine, boetes, inschrijving, vliegtuig enz..) hij zei zo'n 80 000euro Ja de gumball is geen goedkope bedoening

2 nieuwe forumgezichten leren kennen, Corneel en Benoit vriendelijke gasten
    Had je auto ook zien staan ... Geen idee hoe je eruit ziet dus kon geen goeiendag zeggen

Comment

• Staat de gumball niet vermeld in het spotreglement?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
        Als jullie persé een ferrari of lambo willen zien dan moet je gewoon naar een dealer gaan.
        Daar kunde vast al die auto's horen en zien voorbijrijden Akkoord dat je bv op de nurburgring ook veel vette sportwagen kunt horen en zien. Maar de sfeer, de deelnemers, de auto's maken het toch een evenement met een bepaalde aantrekkingskracht...Ik kan echt niet begrijpen dat het je niks boeit of dat je het zou afgeschaft willen zien als autoliefhebber

Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
        Had je auto ook zien staan ... Geen idee hoe je eruit ziet dus kon geen goeiendag zeggen
        Geen probleem volgende keer e, was jij met de A4 ?

Comment

• Ik was ook in Mannekensvere. Voor mij was het de 1e keer dat ik zoiets deed en ik vond het wel eens de moeite. Sympathieke deelnemers en geen incidenten...
          i 1 2 1/2 6

Comment

• Hier zie je duidelijk de KTM Xbow...

i 1 2 1/2 6

Comment

• i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                In Duitsland (met name Niedersachsen) blijft de Gumball alleszins verboden wegens "illegale straatrace"

http://www.welt.de/aktuell/article74...-verboten.html
                Klopt, heb ik ook vernomen van de eigenaar van de oranje gewrapte Maser Gran Turismo. Hij wist te vertellen dat alle wagens in trucks worden opgeladen en dat ze dan met het vliegtuig doorheen Duitsland gingen.

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                Bij deze een klein verslag: ik vond het minder als in 2007 al vond ik het toch weer leuk om in mannekensvere te staan. 2 dingen die me bijgebleven zijn, zeer vriendelijke amerikanen in de f430 spider ambulance. En vooral het gesprek met NC.002 waar ik bij stond met de belgische deelnemer in zijn Ferrari 360 Modena (die met zijn vrouwke bij). We vroegen aan hem welk budget hij meehad voor de boetes te betalen, die kerel haald droogweg 10 000 euro uit zijn zakken NC.002 heeft daar een foto van Dan vroegen we hoeveel het nu kostte om mee te doen, hij zei 45 000 euro inschrijfgeld. Hij vertelde ook dat de deelnemers als ze in amerika ? aankomen ze zelf hun retour vliegtuigticket moeten betalen en dat er een mogelijkheid bestaat om hun auto terug naar europa te vliegen voor 17 000 euro !

Dan vroegen we wat de gumball hem nu in totaal zal kosten (benzine, boetes, inschrijving, vliegtuig enz..) hij zei zo'n 80 000euro Ja de gumball is geen goedkope bedoening

2 nieuwe forumgezichten leren kennen, Corneel en Benoit vriendelijke gasten
                Je hebt het wss over M.R. met de Challenge Stradale? Ken ik niet persoonlijk, maar als ik het verhaal dus mag geloven, vind ik wel dat hij dan niet de grote moet afhangen en zeggen dat hij zogezegd meedoet... Just my 2 cents, al blijft het natuurlijk wel een prachtige modena.

Insgelijks trouwens, aangename kennismaking

Inderdaad veel forumvolk gezien;
                ik dacht ook Mayonnaise & Mafia Coureuro gezien te hebben toen ik net m'n wagen geparkeerd had?
                Al was ik het niet zeker aangezien dat de originele M3 velgen er terug onder lagen...?

Kar van de avond was voor mij trouwens de mat zwarte Gallardo LP 560-4:

Last edited by B3noît; 02/05/2010, 15:08.
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Je hebt het wss over M.R. met de Challenge Stradale? Ken ik niet persoonlijk, maar als ik het verhaal dus mag geloven, vind ik wel dat hij dan niet de grote moet afhangen en zeggen dat hij zogezegd meedoet... Just my 2 cents, al blijft het natuurlijk wel een prachtige modena.
                    Neen, hij heeft het over de Belgische 360 Modena die meedeed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                      Neen, hij heeft het over de Belgische 360 Modena die meedeed.
                      Ah ok, excuses dan aan zijn adres
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        wij zijn dus in a'dam gaan kijken , en het was de max!! gezellige sfeer lekker veel chaos op de "afgesloten parking"... die nadarhekken van 1 m hoog hebben niet echt geholpen ... 20 man van de organisatie om honderden fans tegen te houden ... succes verzekerd... de parking was dus uiteindelijk een echt slagveld met haaks en scheef geparkeerde voertuigen waardoor er uiteindelijk zelfs plaats tekort was om ze allemaal te stallen .. . Een paar leuke ideen opgedaan om eventueel de vette van een jasje te voorzien

ook een paar forumers gespot en nog samen met enkelen naar "wallekes "gaan kijken

i love de wallekes!! tettteeeeee blooooooeeeweeeettt!!!!

De vette gaat echt ganz geil worden als uw idee werkelijkheid word!!

ook een anonieme audi break een bmw 3 reeks zien rammen 20 meter voor onze neus!!!
                        Last edited by ; 02/05/2010, 15:56.

Comment

• wallekes gezien of ook geproefd? Kunnen we die karren nog ergens spotten of is het helaas niet meer haalbaar? Het zag er terug een gezellige sfeer uit!!!

Comment

• De auto's zitten nu op vrachtwagens richting Denemarken en de deelnemers op de bus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                              http://www.youtube.com/watch?v=r13sNMV5YIk

SLR vs 16M

Niet op de stemmen letten Waren niet van mij

Comment

Klopt, heb ik ook vernomen van de eigenaar van de oranje gewrapte Maser Gran Turismo. Hij wist te vertellen dat alle wagens in trucks worden opgeladen en dat ze dan met het vliegtuig doorheen Duitsland gingen.

Insgelijks trouwens, aangename kennismaking

Inderdaad veel forumvolk gezien;
                                ik dacht ook Mayonnaise & Mafia Coureuro gezien te hebben toen ik net m'n wagen geparkeerd had?
                                Al was ik het niet zeker aangezien dat de originele M3 velgen er terug onder lagen...?

Kar van de avond was voor mij trouwens de mat zwarte Gallardo LP 560-4:

Ik moet je zeker gezien hebben want ik stond langs de andere kant van de weg ;

Comment

• nog wat andere pics : Gumball 3000 Pics

Comment

• 0.42

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

Zoals Daann al zegt begrijp je het verkeerd, er rijdt een belgische 360 modena mee een rode en niet een challenge stradale zoals die van M.R

Ik denk niet dat M.R zoiets zou zeggen dat hij zogezegt zou meedoen als dat niet zo is

Zo is dat misverstand weggezet

Comment

• Een paar niet deelnemers (misschien forum people ? )

Gumball 3000 2010 pics

Comment

Working...
                                          X