Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Ja want iedereen die op autogespot zit loopt achter auto's!!!
    Soms doen ze het per fiets

Comment

• In die engelse maybach (niet gumball) zat er echt zo'n russisch figuur in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        Een paar niet deelnemers (misschien forum people ? )
        Ik denk dat die 360 CS van forummer Mistn is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
          Zoals Daann al zegt begrijp je het verkeerd, er rijdt een belgische 360 modena mee een rode en niet een challenge stradale zoals die van M.R

Ik denk niet dat M.R zoiets zou zeggen dat hij zogezegd zou meedoen als dat niet zo is

Zo is dat misverstand weggezet

Ik wist niet dat er een belg meedeed in een modena, vandaar dus de verwarring en nogmaals de excuses

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
          Ik moet je zeker gezien hebben want ik stond langs de andere kant van de weg ;
          Waarschijnlijk wel, al stond ik iets meer naar links toen (net voor het begin van de binnenste vangrails). Was je niet samen gekomen met sam325 en moyaert? Want daar heb ik ook een hele tijd bij gestaan...

Hier had ik het net te laat door, maar toch nog snel foto kunnen nemen:

You gotta love those britains & their humour , net zoals 1 van de truckers blad had gemaakt en aan de voorruit gehangen :p

En hier ook wel ne zotten deelnemer:

En op terugweg nog Ken Block?

En zoals het een echte forummer betaamt: Foto's nemen van het chassisnummer nemen van elke Ferrari die passeerde

2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Die Gumball auto's zijn compleet verneukt imho. Kunt ge evengoed naar wat prototypes met camouflage gaan loeren.

Comment

• [quote=Pablo;4005487]Daar kunde vast al die auto's horen en zien voorbijrijden Akkoord dat je bv op de nurburgring ook veel vette sportwagen kunt horen en zien. Maar de sfeer, de deelnemers, de auto's maken het toch een evenement met een bepaalde aantrekkingskracht...Ik kan echt niet begrijpen dat het je niks boeit of dat je het zou afgeschaft willen zien als autoliefhebber quote]

Tip voor de liefhebbers van rijdende sportwagens :
              De dagen voor de Le Mans 24h kan je altijd gaan kijken naar de Péage in Boulogne waar al de engelsen moeten passeren om naar Le Mans te rijden die zijn niet bang om hun speelgoed te gebruiken en tevens te voorzien van stickers !

Comment

• Samen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Waarschijnlijk wel, al stond ik iets meer naar links toen (net voor het begin van de binnenste vangrails). Was je niet samen gekomen met sam325 en moyaert? Want daar heb ik ook een hele tijd bij gestaan...

En zoals het een echte forummer betaamt: Foto's nemen van het chassisnummer nemen van elke Ferrari die passeerde

Ja ik was mee met Moyaert & Sam325 maar ik heb wel de hele tijd ergens anders gestaan niet echt sociaal van me maar als ik foto's wilde maken moest ik wel ergens ander gaan staan.
                  Thanks @ Moyaert voor de Chassisnummers !!! ja sommige mensen verzamelen die en daar ben ik weer bij Ferrari-World.be registry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Samen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.
                    zot Vertel eens wat meer, foto's ?

@putje: ziet er niet slecht uit daar in Boulogne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                      Ja ik was mee met Moyaert & Sam325 maar ik heb wel de hele tijd ergens anders gestaan niet echt sociaal van me maar als ik foto's wilde maken moest ik wel ergens ander gaan staan.
                      Thanks @ Moyaert voor de Chassisnummers !!! ja sommige mensen verzamelen die en daar ben ik weer bij Ferrari-World.be registry
                      Begrijp ik best hoor , der zullen nog genoeg aangelegenheden zijn om te ontmoeten

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      Samen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.
                      Is nice! Deel ons gerust je ervaringen
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten

@putje: ziet er niet slecht uit daar in Boulogne
                        Reken daar maar op een paar honderden speciale auto's ik ga zeker dit jaar eens kijken

Comment

• Foto's van de Gumball 3000 online op www.oldtimers.tk

Oorspronkelijk geplaatst door reglement
                          10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
                          Last edited by Atenza; 02/05/2010, 22:10.

Comment

• Was helaas net te laat om SV zijn vlammen te shooten maar wat een sound kwam daaruit.

dan ik wil een Lambo; een gallarode; neen reventon euh nee doe toch maar een balboni; of weet je wat neem een oude en gooi ze in een mixer

en de Veyron blijft toch wel iets speciaal om op de weg te zien
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                              Hier zie je duidelijk de KTM Xbow...

Normaal ben ik niet zo gek op autostickers maar die is echt wel goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Die Gumball auto's zijn compleet verneukt imho. Kunt ge evengoed naar wat prototypes met camouflage gaan loeren.
                                Ja, wie wrapt zijn auto nu ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                  Ja, wie wrapt zijn auto nu ook
                                  Inderdaad!

Comment

• De wraps zijn alleszins minder origineel dan vroeger - de meesten hebben gewoon de 'standaard' Gumball wrap.

Comment

• This video shows the drift car of Team Monster Energy. After a pit stop this Toyota Soarer made a very nice burnout. Enyoy the video.Follow me:http://www.Gum...

filmpje van de burnout van de toyota soarer in drongen
                                      gaat ook nog over die s14a van team monster energy
                                      en heeft in amsterdam zich ook nog geamuseerd

A short drift/donut by butssy in amsterdam, at the stop in amsterdam for the Gumball rally

Donut + Burnout at Gumball 3000 arrival Amsterdam. Filmed by the famous PimpPost !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                        i love de wallekes!! tettteeeeee blooooooeeeweeeettt!!!!

De vette gaat echt ganz geil worden als uw idee werkelijkheid word!!

ook een anonieme audi break een bmw 3 reeks zien rammen 20 meter voor onze neus!!!
                                        Dat wijf dat daar met haar zak chips in haar pollen wat achter haar 2 vierkante meter glas zat te dansen

Gumball

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                                          Dat wijf dat daar met haar zak chips in haar pollen wat achter haar 2 vierkante meter glas zat te dansen

Gumball
                                          dat was er echt over he wa e moeraskoe!!

Comment

Working...
                                          X