Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenEen paar niet deelnemers (misschien forum people ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenZoals Daann al zegt begrijp je het verkeerd, er rijdt een belgische 360 modena mee een rode en niet een challenge stradale zoals die van M.R
Ik denk niet dat M.R zoiets zou zeggen dat hij zogezegd zou meedoen als dat niet zo is
Zo is dat misverstand weggezet
Ik wist niet dat er een belg meedeed in een modena, vandaar dus de verwarring en nogmaals de excuses
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIk moet je zeker gezien hebben want ik stond langs de andere kant van de weg ;
Hier had ik het net te laat door, maar toch nog snel foto kunnen nemen:
You gotta love those britains & their humour , net zoals 1 van de truckers blad had gemaakt en aan de voorruit gehangen :p
En hier ook wel ne zotten deelnemer:
En op terugweg nog Ken Block?
En zoals het een echte forummer betaamt: Foto's nemen van het chassisnummer nemen van elke Ferrari die passeerde
Comment
-
[quote=Pablo;4005487]Daar kunde vast al die auto's horen en zien voorbijrijden Akkoord dat je bv op de nurburgring ook veel vette sportwagen kunt horen en zien. Maar de sfeer, de deelnemers, de auto's maken het toch een evenement met een bepaalde aantrekkingskracht...Ik kan echt niet begrijpen dat het je niks boeit of dat je het zou afgeschaft willen zien als autoliefhebber quote]
Tip voor de liefhebbers van rijdende sportwagens :
De dagen voor de Le Mans 24h kan je altijd gaan kijken naar de Péage in Boulogne waar al de engelsen moeten passeren om naar Le Mans te rijden die zijn niet bang om hun speelgoed te gebruiken en tevens te voorzien van stickers !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel, al stond ik iets meer naar links toen (net voor het begin van de binnenste vangrails). Was je niet samen gekomen met sam325 en moyaert? Want daar heb ik ook een hele tijd bij gestaan...
En zoals het een echte forummer betaamt: Foto's nemen van het chassisnummer nemen van elke Ferrari die passeerde
Thanks @ Moyaert voor de Chassisnummers !!! ja sommige mensen verzamelen die en daar ben ik weer bij Ferrari-World.be registry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSamen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.
@putje: ziet er niet slecht uit daar in Boulogne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenJa ik was mee met Moyaert & Sam325 maar ik heb wel de hele tijd ergens anders gestaan niet echt sociaal van me maar als ik foto's wilde maken moest ik wel ergens ander gaan staan.
Thanks @ Moyaert voor de Chassisnummers !!! ja sommige mensen verzamelen die en daar ben ik weer bij Ferrari-World.be registry
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSamen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
@putje: ziet er niet slecht uit daar in Boulogne
Comment
-
Foto's van de Gumball 3000 online op www.oldtimers.tk
Oorspronkelijk geplaatst door reglement10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.Last edited by Atenza; 02/05/2010, 22:10.
Comment
-
Was helaas net te laat om SV zijn vlammen te shooten maar wat een sound kwam daaruit.
dan ik wil een Lambo; een gallarode; neen reventon euh nee doe toch maar een balboni; of weet je wat neem een oude en gooi ze in een mixer
en de Veyron blijft toch wel iets speciaal om op de weg te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenHier zie je duidelijk de KTM Xbow...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie Gumball auto's zijn compleet verneukt imho. Kunt ge evengoed naar wat prototypes met camouflage gaan loeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenJa, wie wrapt zijn auto nu ook
Comment
-
This video shows the drift car of Team Monster Energy. After a pit stop this Toyota Soarer made a very nice burnout. Enyoy the video.Follow me:http://www.Gum...
filmpje van de burnout van de toyota soarer in drongen
gaat ook nog over die s14a van team monster energy
en heeft in amsterdam zich ook nog geamuseerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteni love de wallekes!! tettteeeeee blooooooeeeweeeettt!!!!
De vette gaat echt ganz geil worden als uw idee werkelijkheid word!!
ook een anonieme audi break een bmw 3 reeks zien rammen 20 meter voor onze neus!!!
Gumball
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenDat wijf dat daar met haar zak chips in haar pollen wat achter haar 2 vierkante meter glas zat te dansen
Gumball
Comment
Comment