Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
    http://www.youtube.com/watch?v=0z3-9TB2asM

filmpje van de burnout van de toyota soarer in drongen
    Die kerel met z'n wit vestje die tegen de combi schopt was ook maar een rare kwibus.

Vond zichzelf alvast heel bijzonder telkens als er eentje kwam tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
      Die kerel met z'n wit vestje die tegen de combi schopt was ook maar een rare kwibus.

Hahah, belachelijk van die gast Jammer dat de Politie gewoon is doorgereden dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Hahah, belachelijk van die gast Jammer dat de Politie gewoon is doorgereden dan.
        Had de indruk dat de menigte nogal redelijk opgezweept was op dat moment.

Leek me niet echt verstandig om de boel nog wat verder op te hitsen door die kerel aan te pakken.

Was daarom ook denk ik dat ze met de wagen in kwestie op de pechstrook net voorbij de oprit gaan staan zijn. Lijkt met toch een stuk minder veilig dan die kerel gewoon op de parking van Drongen zijn papieren te controleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten

Spijtig dat die agenten niet zijn uitgestapt en hem ook meegenomen hebben

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
          Had de indruk dat de menigte nogal redelijk opgezweept was op dat moment.

Leek me niet echt verstandig om de boel nog wat verder op te hitsen door die kerel aan te pakken.

Was daarom ook denk ik dat ze met de wagen in kwestie op de pechstrook net voorbij de oprit gaan staan zijn. Lijkt met toch een stuk minder veilig dan die kerel gewoon op de parking van Drongen zijn papieren te controleren.

Boee

Comment

• Toch een van de dikkere karren van deze editie.

Die skibak op een Murcie is zowat die kerel zijn handelsmerk aan 't worden blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Samen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.
              super

Comment

• ergens rond 21.00 hebben ze blijkbaar in drongen ook alle toeschouwers weg gezonden. In mannkesvere vond ik degene die op de pechstrook zijn gaan staan der toch ook wel over. Je zag alle trucks naar linkervak opschuiven en dan gaan er daar 2 pipos in de middenberm staan.

Denk dat de toeschouwers dit event dikwijls gevaarlijker maken dan wat het is. Ik ga niet zeggen dat er niemand te snel reed maar meeste gumballers hielden zich redelijk goed aan de snelheid (allez toch waar wij stonden). Enige die veel te snel voorbij kwamen deden niet eens mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                  dat was er echt over he wa e moeraskoe!!
                  Ze hadden daar allemaal één of andere défaut ... Om nog maar te zwijgen over wat ge tegenkwam wanneer je de zijstraatjes insloeg ... Daar zetten ze alles wat over datum is

Ik had alleszins mijn wagen als Gumballer niet graag achtergelaten op dat Waterloo plein. Op een gegeven moment zag ik daar iemand met z'n vuist op de motorkap van een 430 kloppen om na te gaan of de carbon echt was, of dat 't om een print ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Dat is geen deelnemer ofwa?
                    nope, heeft geen officieel deelnemersnummer en dit jaar was zijn bestickering blijkbaar maar mager tov de echte gumballers.

Dat ie daar z'n geld wil aan uitgeven om zijn auto te wrappen... Hij is in 't verleden nog gewoon op straat gespot na de Gumball met nog steeds de stickers erop.

Puur attention whore

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                      ergens rond 21.00 hebben ze blijkbaar in drongen ook alle toeschouwers weg gezonden. In mannkesvere vond ik degene die op de pechstrook zijn gaan staan der toch ook wel over. Je zag alle trucks naar linkervak opschuiven en dan gaan er daar 2 pipos in de middenberm staan.

Denk dat de toeschouwers dit event dikwijls gevaarlijker maken dan wat het is. Ik ga niet zeggen dat er niemand te snel reed maar meeste gumballers hielden zich redelijk goed aan de snelheid (allez toch waar wij stonden). Enige die veel te snel voorbij kwamen deden niet eens mee.
                      ²
                      In kruibeke kwamen ze ook allemaal heel rustig voorbij...

Comment

• die kerel was ook al tijdje aan de jupiler hoor

zat goe op de pechstrook in jabbeke en kroop ook net voor een 3reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                          die kerel was ook al tijdje aan de jupiler hoor

zat goe op de pechstrook in jabbeke en kroop ook net voor een 3reeks

Sta je daar nu op de middenberm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            dat zie je toch ?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              indien dit jabbeke is : nee
                              de snelweg zelf wordt gescheiden van de afrit door een grasberm

Comment

• Dan zijn ze verwonderd dat de flikken de boel komen sluiten. Gezond verstand gaan sommige mensen nooit hebben blijkbaar.

Comment

• Net enkele van die deelnemende idioten op het VRT journaal gezien. Gewoon een bende rotverwende rijkeluiszoontjes die denken dat ze wat beter zijn dan de rest omdat ze in Ferrari , VW Scirocco of andere Toyota Celica's rijden.

Comment

• Het is toch een rare boel uiteindelijk. Langs de ene kant mogen ze Duitsland niet binnen, langs de andere kant is het geen probleem van even het centrum van Londen af te laten sluiten om daar een start te organiseren, en zien bepaalde grote bedrijven er ook totaal geen graten in om dat ding te sponsoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      2 nieuwe forumgezichten leren kennen, Corneel en Benoit vriendelijke gasten
                                      Plezier was wederzijds.

Hoop voor u dat er nu geen biergeur in uw auto hangt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Het is toch een rare boel uiteindelijk. Langs de ene kant mogen ze Duitsland niet binnen, langs de andere kant is het geen probleem van even het centrum van Londen af te laten sluiten om daar een start te organiseren, en zien bepaalde grote bedrijven er ook totaal geen graten in om dat ding te sponsoren.
                                        It's all who you know.

Comment

Working...
                                        X