Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
    Net enkele van die deelnemende idioten op het VRT journaal gezien. Gewoon een bende rotverwende rijkeluiszoontjes die denken dat ze wat beter zijn dan de rest omdat ze in Ferrari , VW Scirocco of andere Toyota Celica's rijden.
    Hadden ze nu toch maar met een Octavia gereden.

Leven en laten leven ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
      Plezier was wederzijds.

Hoop voor u dat er nu geen biergeur in uw auto hangt .
      Haha nee hoor, voor ik doorging gecontroleerd of alle bier blikjes leeg waren en ze in 2 plastiek zakken gestoken en meegenomen naar huis om ze in de vuilbak te gooien... Ik heb ook op geen enkel moment mijn auto onbewaakt achtergelaten.

Comment

• Hier zal het makkelijker zijn om te volgen

Jon Olsson Video Blog is a member of Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Net enkele van die deelnemende idioten op het VRT journaal gezien. Gewoon een bende rotverwende rijkeluiszoontjes die denken dat ze wat beter zijn dan de rest omdat ze in Ferrari , VW Scirocco of andere Toyota Celica's rijden.
          Post het fragment mss beter eens ... zo lever je op z'n minst eens een nuttige bijdrage

Comment

• Comment

• Dit is de deelnemende Ferrari 360 modena van een belg, weet iemand de naam van deze deelnemer ?

Comment

• Comment

• Staan alle auto's op vrachtwagens om door Duitsland te komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Staan alle auto's op vrachtwagens om door Duitsland te komen?
                    Jep, en op 2 vrachtwagens na staan nog steeds alle vrachtwagens aan de grens omdat ze niet door mogen van de Duitse douane...

Een paar zijn Duitsland zonder problemen zelf doorgereden, maar dan wel zonder stickers.

Comment

• Zelfs op vrachtwagens mogen ze niet door?

Comment

• Waarschijnlijk is dat transport van auto's en moeten daar dan vanalle papieren bijzitten zeker? "We zullen ze daar eens ne kloot aftrekken" moeten ze in Duitsland gedacht hebben.

Comment

• In Duitsland mogen er op zondag geen vrachtwagens rijden dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten

Toch een van de dikkere karren van deze editie.

Die skibak op een Murcie is zowat die kerel zijn handelsmerk aan 't worden blijkbaar.
                            Tis gewoon zijn job. Jon is zo goed als een van de beste freestyle skiers ter wereld, zijn broer Hans doet het helemaal niet slecht in het alpine skien.

Comment

• Ziet er eigenlijk wel dik uit met zo'n skibak

Comment

• Komt nu ook goed van pas, kan ie meteen een pak meer bagage meenemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Tis gewoon zijn job. Jon is zo goed als een van de beste freestyle skiers ter wereld, zijn broer Hans doet het helemaal niet slecht in het alpine skien.
                                  Hij is niet alleen zeer goed in wat hij doet, hij weet zich ook als geen ander te marketen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Ziet er eigenlijk wel dik uit met zo'n skibak
                                    Misschien nog een ideetje voor op mijn Caterham

Comment

• mijn foto's van sjieklette drieduust:
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik heb nog niets gelezen, hier, net terug van londen.

It was NICE!!!

morgen eens bijlezen

Comment

• Kleine samenvatting van het tankstation te mannekensvere enjoy!

Comment

Working...
                                          X