Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net enkele van die deelnemende idioten op het VRT journaal gezien. Gewoon een bende rotverwende rijkeluiszoontjes die denken dat ze wat beter zijn dan de rest omdat ze in Ferrari , VW Scirocco of andere Toyota Celica's rijden.
Hoop voor u dat er nu geen biergeur in uw auto hangt .
Haha nee hoor, voor ik doorging gecontroleerd of alle bier blikjes leeg waren en ze in 2 plastiek zakken gestoken en meegenomen naar huis om ze in de vuilbak te gooien... Ik heb ook op geen enkel moment mijn auto onbewaakt achtergelaten.
Net enkele van die deelnemende idioten op het VRT journaal gezien. Gewoon een bende rotverwende rijkeluiszoontjes die denken dat ze wat beter zijn dan de rest omdat ze in Ferrari , VW Scirocco of andere Toyota Celica's rijden.
Post het fragment mss beter eens ... zo lever je op z'n minst eens een nuttige bijdrage
Waarschijnlijk is dat transport van auto's en moeten daar dan vanalle papieren bijzitten zeker? "We zullen ze daar eens ne kloot aftrekken" moeten ze in Duitsland gedacht hebben.
Die skibak op een Murcie is zowat die kerel zijn handelsmerk aan 't worden blijkbaar.
Tis gewoon zijn job. Jon is zo goed als een van de beste freestyle skiers ter wereld, zijn broer Hans doet het helemaal niet slecht in het alpine skien.
Tis gewoon zijn job. Jon is zo goed als een van de beste freestyle skiers ter wereld, zijn broer Hans doet het helemaal niet slecht in het alpine skien.
Hij is niet alleen zeer goed in wat hij doet, hij weet zich ook als geen ander te marketen.
Comment